VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Alf, wat is dan erger binche of dagelijks een beetje? Om te stoppen bedoel ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ach Kirky, zolang je je fysiek maar goed houd!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 VMIk moet echt even stoppenHet gaat niet langerSorry.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ok Alf maar vergeet mijn vraag niet en antwoord er later eens op. Serieus bedoelt, wil het echt weten, voor mezelf ook!Tot later, liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 KirkAh, dat tijdschema ken ik heel goed Kirk!Ging bij mij idem dito,maar dan met wijnDat is dan iets meer dan 1 per uur?Dat lijkt dus mee te vallen, gelet ook op de afbraaktijd die de lever nodig heeftZo bagatelliseerde ik dat zelf allemaalIn absolute getallen is het natuurlijk belachelijk veel..Je was dus ook een vastpatroondrinker enVM dat is dus het moeilijkst te doorbrekendie vaste tijden, net als bij jou je 14.00 uur gevoelEn nu ga ik echt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Heb het advies van Jane en Alf opgevolgt .... mijn introduktie heb ik krachtig geanonymiseerd !!! Vlaandertje .... rechts onder zit een knop "AANPASSEN " als je op wie = wie naar je eigen verhaaltje gaat Als ik U was zou ik het ook doen Je m'en vais H. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ciao Alf bedankt nog!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 opgevolgD ? staat zo stom ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeAlf, wat is dan erger binche of dagelijks een beetje? Om te stoppen bedoel ik? Dan toch nog even voor jou VMHet is allebei even moeilijk lijkt me,maar om te stoppenmaakt het eigenlijk niet uit wat voor type je bentHet gaat er meer om wat je drijft om te gaan drinkenhoe bewust ben je daar van, waarom doe je het eigenlijk?Als je het in de hand kunt houden en beperken tot 2 hooguit per dag, primaLukt dat niet meer, dan stoppen er zit niks anders op.Als je een tijd niks drinkt en dan opeens heel veel, lijkt het goed te bekijken wat dan de aanleiding is..Als je elke dag drinkt uit bv verveling of als beloning na werkendan eens kijken of dat anders kan, ander beloning, iets leuks gaan doen...Bingers zijn impulsieve drinkers (vergl. vreetbuien bij bulimia) en infusers zijn gewoontedrinkers. Stoppen is voor beide moeilijk: impulsen onderdrukken, gewoontes afleren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Niky betreft wie is wie! Thanks, heb het aangepast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 quote: Originally posted by: wingchunHee zeg maar Alf: waarom zou jij je niet kunnen scheren?Jee, Wing wat geweldig!!Kan die snor er ook af?En die bril?Of overvraag ik je nu?Helaas kan dit niet zo geplaatst worden.Erg grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Bedankt Alf, dan ben ik een gewoontedrinker op zoek naar dagelijkse beloningen!Andere beloningen zoeken dan vooral dus!Liefs voor het antwoord alsnog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Bedankt Alf, dan ben ik een gewoontedrinker op zoek naar dagelijkse beloningen!Andere beloningen zoeken dan vooral dus!Liefs voor het antwoord alsnog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hoezo Kirky, slaap jij dan naakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Of heb je eerder zo'n, hoe noemen ze dat ook al weer in Nederland, een gown aan die openvalt als je rechtstaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 &^*%$#@$#$%%^&^&Sorry voor de nare woorden hierbovenVerdo*** duurt een eeuwigheid voordat ik kon inloggen....Alllfffffffffffffffffff Jou moest ik even hebben..ben geschrokken van je berichten Wat ga je doen? Je bent niet niet van plan om aan die fles te gaanlurken en mij alleen te laten zitten in die arrenslede?!Dan kom ik NU bij je op schoot zitten, dan kun je er mooi niet uit!Nee, Alf alle gekheid op een stokje, natuurlijk is zo'n eerste Kersten vakantie zonder drank waardeloos, en was te verwachten. Erzijn toch remmen en ontberingen. Niet 'gezellig' meedrinken.. Balen!!Maar we weten toch waar we het voor doen?Het heeft geen zin je nu te gaan vertellen wat je moet gaan doen ofniet, zo realistisch zijn wij beiden wel, als de keuze is gemaakt heefthet forum niets meer te zeggen, helaas...Ik hoop echter dat je de keus maakt om door te zetten met de 1steniet nemen. Sleep een paar van de leukste cabaretprogramma'ste voorschijn, desnoods via Internet en ga je een breuk lachen.Zo jammer dat ik net effe te laat uitgelezen was...Ik kan je stemming helaas niet veranderen maar weet dat ook ikhier giga zit te twijfelen om zo die kroeg in te duiken en er toch nogeffe gezellige dagen van te maken. Het feit dat ik dat helemaal NIETga doen, want dat weet ik in mijn achterhoofd, ik ga NIET meer drinken,maakt dat ook in een sobere stemming ben en mij zou willen onderdompelenin vergetelheid.Love you too Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Goedemiddag allemaalKirky 2250 liter bier aan je voorbij laten gaan is een mooie slinger waard,hele prestatie!************************ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hela COCO?Wat een gedoe om hie iets te antwoorden!Vorige dag en vooral nacht buikgriep gehad! Dus zelfs "blauw" of "niks" hilepen niet allen bwuuk, pijn , maag en darmen!Heb jij een goede nacht gehad?LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Halloaaa Vlaamse DeerneWat naar al die lichamelijke ongemakken, bah, hoop dat je er snel van verlostbent!Ik heb redelijk geslapen. Heb jouw 'niks' uitgeprobeerd maar moest mij tochwenden tot het 'blauw' want bij -niks- kon ik geen kleur visualiseren. Ik slaapbest wel snel in, ik word alleen vaak wakker, of heb het idee dat ik vaak wakkerben.Verder ben ik in mineur stemming... nah ja... zal wel weer keren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ach Co, ik voel me ook ellendig ! Gaat wel weer over! Maar vooral dat duizend keer opnieuw proberen om iets te antwoorden enerveerd mij mateloos! Misschien ook omdat ik me al zo misserable voel!Maar het zal weer wel beteren!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 sjonge jonge normaliter ben ik geen klagermaar het irriteert me momenteel ookmateloos dat langzame gedoe en switchen ishelemaal niet te doen, dus ik kijk maar niet op andere draadjes, geen doen...Goed. Klaar.Nik gefeliciteerd met je kleindochter en ik zal nog antwoordenop je 'wie is wie' als de site weer wat sneller loopt Ninaje gaat toch lekker naar bol binnenkort, te hopen dat je dan weerbeter bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 ThéVolgens mij wilde VM je verhaal wel lezen, en ik ook trouwenskom maar op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Jawel the,Ik heb het eerder ook al eens proberen te zeggen, maar misschien is mijn antwoord weer ergens op de server verdwenen!Ik wachtte er al op!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 jullie waren vandaag aan het switchen met icoontjeslas ik, hihi grappig, en Alf, ik heb je nu zonder baard gezien maar DAR hou jij die nieuwe icoon?Ik ben wel nieuwsgierig naar de reden van wisseling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden