niknok Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Vandaag wordt mijn lieve Mijntje 2 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ik heb me vandaag zelf voorgesteld op het draadje Wie = Wie. Dit op speciaal verzoek avn Albertina en Jane4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hi Wing,Hahaha, ik weet zekerdat ik dat niet was ! Woon je ook in Haarlem. Wel kan ik het eerste couplet van het Wilhelmus op de piano spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Goedemorgen Dar, hoe waren jouw kerstdagen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Wat ga je allemaal eten vandaag Dar ? Zijn het gezellige mensen die je vandaag gaat krijgen ? Familie ? Vrienden ? Vandaag is ons kleinste kleindochtertje jarig. Maar we worden pas om 15.30 verwacht. Anja, mijn vrouw gaat Q. ( = moeder van de jarige job = onze jongste dochter ) straks helpen met de voorbereidingen. Ik heb het idee dat deze verjaardag groots wordt aangepakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Vanaf 26 november ben ik hier begonnen ... heb mijn "beeldje" ( zo noemt ons Vlaandermeiske het plaatje boven de naam ) veranderd van een stethoscoop in in iets persoonlijker voorstelling. Ik vind het zelf een verbetering ..... ook heb ik het onderschrift aangepast Ook heb ik de rubriek Wie-is-Wie ingevuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ik ga even in 't bad ..... rond 10.00 uur meld ik me weer even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hallo Hannah --> hoe kan ik de datum veranderen in 27 iplv 28 .... goed dat je dat ziet :$ :0 Dar ..... je hebt inderdaad enorm je best gedaan .... zitten heerlijke dingetjes tussen !! mmmm Kit , wat is een open niet beveiligd deel van het forum ? ... wat ik herken is dat ik soms moet inloggen en soms niet .... ik weet niet hoe dat werkt ... kan iemand me wat bijscholen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Goedemorgen allemaal,Hannah, ik ben blij dat de kerstdagen achter de rug zijn.Was nooit mijn hobby, en ook zonder drank niet.Geef mij maar spontane, gezellige dingen. Maar goed we plakken er nog een zondagje achteraan.Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Site is nog steeds niet probleemloos,werd er alweer uitgekieperd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Er is inderdaad geen groter frustratie denkbaar dan wanneer je een heel verhaal hebt gemaakt --> verstuur --> this server is not available .... ; Alf maakt altijd een kopietje tegenwoordig .... pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Goedenmorgen!Vandaag is Kirkydag, goe gedaan kerel! En natuurlijk ook iedereendag voor iedereen die gisteren zijn/haar doelen heeft gehaald en dat vandaag weer wil doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Thé .... waar zit de aanpasknop ? .... ik gaa op mijn eerste berichtje staan en dan ....... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Gewoon deze installeren, Hannah: http://free.avg.com/nl-nl/downloaden?prd=afg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Goedemorgen lieve allemaal.Dar, mooie kaart heb je getrokken vandaag.Zit er over te denken om mn mini-kerstboom er vandaag alweer uit te bonjouren maar ben er nog niet over uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Lieve Kirky, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 He Thè, ik ga oud en nieuw in Rome vieren met een collega/vriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Tuurlijk, collega appel, er is nog wel een plekkie over voor je hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 We hebben een hotelletje geboekt, voor 1 nachtje maar hoor.Op nieuwjaarsdag vliegen we alweer terug.Maar we hadden gewoon zin om iets leuks te doen.Heb het nu al een paar x gevierd in Brussel en dat was ook hartstikke leuk, ik denk dat Rome dat ook wel gaat worden.Wing, mooi kunstwerk hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Goed hoor Pippie !!! ... hoeveel kilo ben je afgevallen ? Hulpverleners DANK --> Aanpassen is gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Goedemorgen,vandaag Kirky dag, proficiat, goed gedaan jochie......:PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB)zo hé, ik zie hier op derde kerstdag nog een mega kerstdiner voorbij komenDar, dat wordt lekker eten bij jou vanavond..Niknok,leuk dat je jezelf toch nog even hebt voorgesteld,ik lees dat je vlak bij mij woont.Hannah,steeds even op F5 tikken dan kom je toch weer op de site.Pippie,Waauw, naar Rome, mooie stad hoor.Geniet ervan.Alle anderen,.Ik blijf vandaag lekker thuis, een pyama dag, fdat wordt het.Een dvd kijken en verder niet veel bijzonders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Goede morgen allemaal,Kirky van harte gefeliciteerd met 18 maanden echt TOP!!!!!~~~~~~:light:~~~~~~~~~~~~:light:~~~~~~~~~~~~:light:~~~~~~~~~~~~:light:~~~~~~~~~~~~:light:~~~~~~~~~~~~:light:~~~~~~~~~~~~:light:~~~~~~~~~~~~:light:~~~~~~~~~~~~:light:~~~~~~~~~~~~:light:~~~~~~ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hier wordt het een spijkerbroekendag denk ik.Heb heerlijk geslapen in arreslee, alleen wat bubbeltjes in mijn buik van de Spa Rood.Mag wel zeggen dat ik een prima Kerst heb gehad.Hannah, Water was me voor met de juiste link, ik heb al jaren AVG draaien op alle pc's enop mijn werk gebruiken we het ook.Kirky, Proficiat!!!! ~~:light:~ ~~:light:~ ~~:light:~ ~~:light:~ ~~:light:~ ~~:light:~ ~~:light:~ ~~:light:~ ~~:light:~ ~~:light:~ ~~:light:.Een fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Niknok van harte gefeliciteerd met je kleine spruit. 2Jaar is al een hele leeftheid hihihihi:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Iedereen is al weer vroeg uit de veren zeg. Nou ja vroeg ik ben gewoon laat:$Hannah is je kamer nu helemaal klaar of moet ernog geschilderd worden?Thé, Piep, Wing Appie, niknok, Houtje en alle anderen ook goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden