bakkom Geplaatst 1 januari 2010 Rapport Geplaatst 1 januari 2010 Hallo lieve allemaal!Allereerst de beste wensen voor 2010. Mijn oud jaar is totaal mislukt. Het was zeer gezellig hoor, zo is het niet maar ik ben pas drie dagen begonnen met minderen en heb ook een online hulpverlener. Ik had al besloten minder dan ooit te gaan drinken deze jaarwisseling en wist dit ook te rekken tot g uur s'avonds wat voor mijn doen erg knap is.Om 9 uur plopte de kurk van de fles en daarna was het misse boel. Om 12 uur de straat op met de melkbus en de vuurkorf en vrolijk doordrinken. Verdorie! Ik heb spijt als haren op mijn hoofd en werd afgrijselijk wakker met een enorme kater van hier tot aan Tokio.Ik ben nu pas hersteld en vulde netjes en eerlijk mijn dagoverzicht in en wat denk je? Doe ik die ook nog eens helemaal verkeerd. Het lijkt nu of ik midden in de nacht op 31 december allerlei alcohol heb lopen drinken dus dat weekoverzicht van mij gaat nu ook weer helemaal nergens over. Je kan je overzicht namelijk niet wijzigen. (toch?)Nou ja. Het is gebeurd en ik ga vrolijk verder met waar ik gebleven was en die pijn in mijn hoofd vanmorgen zal ik gebruiken als extra reminder aan deze super goede ADB!Groetjes van Monique.
bolletje Geplaatst 1 januari 2010 Rapport Geplaatst 1 januari 2010 Bakkom waarom plaats je je berichtje niet bij de dagdraad van 1 januari2010 zodat iedereen jouw berichtje kan lezen. Is wel wat makkelijker. En je krijgt meer respons.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden