Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ja Herman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 hoe is het nu, gaat het nog een beetje goed met je ?hier is alles op dit moment redelijk onder controle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Oh da´s wel vervelend voor jou en Anna. Duik dan maar diep onder de dekens en misschien wat kussens naast je of de hond, dat je daar niet zo alleen ligt. Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Super dat het redelijk onder controle is Herman! Hier gaat ie niet een beetje goed, hier gaat ie super! Zo super, dat ik elke avond weer moeite heb om wederom een mooie dag af te moeten sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Zal een mooi plaatje plaatsen vanaf het balcon. Moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ik beloof het plechtig Soothe !Hand op mn hart quote: Originally posted by: SootheWoman, beloof Soothe plechtig, dat je niet gaat drinken. Dan straf jezelf en dat kan nooit de bedoeling zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 lieflijkEven uitvergroten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Soothe, ik antwoord laterHet werd een erg ondoorzichtig,lang en warrig verhaalSlaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 spud, dat is fijn om te horen, een goede nacht toegewenst van mij, en slapen zul je nu dan ook wel kunnen.ik ga ook pitten allen gegroet van mijn kant en tot sprekens, ziens , forums of zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Oké, nu echt weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Herman ik loop hier aleen tijdje rond, zonderenige vorm van statusoverigens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ik ga afsluiten, nog snel de hond een plas en dan op de bank met de feestbeesten een film kijken op ned. 2 Lekker tot 3 uur Dank allen, wellicht tot morgenslaap zacht en schone dromen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Mooi uitzicht Soothe! Thanks Herman! Ik zal m´n best doen. Slaap lekker iedereen die slapen gaat! Dwarsligger en Sneeuwschuiver, fijne filmhuisnacht. (leuk filmpje trouwens ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Fijne avond WomanSlaap zacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 woman. tot drie uur? hoe moet dat morgen dan weer ? Ha, Ha,marjo, een vorm van status zoek ik ook niet, ik wil alleen graag weten hoe iemand tot bepaalde inzichten komt over gebeurtenissen hier op het forum?kijk, de bekende namen hier hoef je niets te vragen, die weten van de hoed en de rand om zo maar te zeggen.maar een wat onbekendere naam die toch wel haar mening geeft zet je aan het denken.zelf ben ik ook niet dagelijks hier dus in de ogen van de echte dagelijkse forummers een redelijk onbekende maar irritante gast.geef me toch je mening als je wilt en vertel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 ik zie de antwoorden morgen wel tegemoet.welterusten allemaal en slaap lekker.groetjes van herman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Irritante gast, Herman?Oneens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ik ga ook pitten. Truste Herman en Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden