Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Witte, ik heb ook het berichtje van Dar gelezen. Zit een kern van waarheid in, maar ik vind ook dat iedereen het recht heeft om zelf te bepalen hoe die met iets omgaat. En als dat dan toevallig niet passend is, hoeft degene geen schuldgevoel aangepraat te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Dat begrijp ik maar al te goed WomanJe bent goed voor jezelf opgekomen!De peuteraars doen ook ook eenpoging gehoord te wordenMaar daar hoef jij je nu niet drukom te maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ja weet je, vind het gewoon heel rottig. Kost me grote moeite om vanavond geen fles whiskey leeg te drinken, lag te rillen op de bank vanavond. Met moeite eten en beetje dingetjes doen. Volkomen uit het veld geslagen. En als ik dan weer een beetje opkrabbel krijg ik een trap in mn gezicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 met mezelf gaat het goed, ik ben zoals gewoonlijk aan het minderen.na mijn ziekte nu halve dagen aan het werk en door de week geen drank.ben nu ook aan het minderen in het weekend en dat lukt aardig.dus de nachten doorhalen om zo maar te zeggen zijn al enige tijd geleden.en daarop dus gelijk ook maar het antwoordt, nee dus niet geheel zonder maar met de wel de mate die ik zocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Daar heb jij dan ook wel weer gelijk in Spud, maar net zoals je zegt het ging mij even over die kern.....En nu ga ik afsluitenMorgen vroeg de boodschappen doen, want oh oh er is nog net geen weeralarm afgegeven pfff.Wat een drama maakt de media er weer van. Ben nieuwschierig of ze gelijk hebbenlaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Witte soms kan ik snel schakelenGauw de clown eroverheen..Das ook een overlevingstactiekGezien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Gezien MarjoTruste ook voor jou.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Woman, beloof Soothe plechtig, dat je niet gaat drinken.Dan straf jezelf en dat kan nooit de bedoeling zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 woman, waar is die daadkracht die iedereen opveerde en goed deed ineens gebleven?doe nou niet rare dingen hoor je ?we willen je graag in je goede doen zien , en ik weet dat het wel eens moeilijk is, vertel mij wat.maar laat je niet op een slechte dag knock out slaan door een loser opmerking hier op het forum.* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Niemand is hier een looser!Ik weiger partij te kiezenEr is geen partijHooguit wat onhandigheidOoit onstaan door rare dingenEn dat kan pijnlijk zijn jaDat weten we allemaalMaar al te goed!Want wij zien dat beter dan wie dan ookDat het niet waar is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Herman en iedereen die meent partij te moeten trekken; 2 mensen zijn hier geraakt door emoties; ieder heeft haar eigen verdriet, zoals Marjo zegt. Laat het met rust, hoe kan je nou een mening hebben over het verdriet van een ander? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 marjo, het woord loser heb ik hier in de algemene zin des woords gebruikt.en misschien voel je dat dit woord misplaatst is en heb je daarin ook wel gelijk,maar in de context naar woman toe vond ik het woord ondersteunend in mijn verhaal op zijn plaats, zonder aanziens des persoons, of derden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Misschien zit de andere partijnu wel te drinken, dat kanNiemand kan jou beloven Soothe,niet te gaan drinken, die keus maaktiemand zelf(maar dat weet je wel)Wie wil drinken, drinktTotdat alles gezien is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Het is goed HermanIk zie wel wat je bedoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Dhendro Hoe gaat de nicotine-stop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Marjo, je ziet het verkeerd.De goede verstaander begrijpt dat het met een kwinkslag wordt gebracht.Met een beetje humor breng ik de nadelen van drinken naar boven.Dus zeg ik niet doen, mocht ze het wel doen, dan is er misschien wat blijven hangen.My way!!P.S ook ik weet dat wie het wil het zou kunnen doen.Maar dat blijf ik er uitpraten.Geen strakke actie, dus niet doen.Tot dat alles is gezien?Woman heeft alles gezien, en daarom zie ik het graag zo verder gaan.Groet.Het is een ADB forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 nu we toch in gesprek zijn marjo, ik kon je wie is wie niet vinden, dus je bent waarschijnlijk al langer aangemeldt( ik ga niet vele pagina`s terugzoeken Ha, Ha,)of je hebt je niet aangemeld en dat mag ook.maar ik ben benieuwd hoe je hier bent gekomen en wat je huidige status is, daar je wel een uitgesproken mening hebt over diverse forummers neem ik maar aan dat je dit al langer volgt en de pappenheimers om zo maar te zeggen kent.ik word graag geinformeerd om zo maar te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ik ga naar bed, dan zondig ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 welterusten soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Truten hermano- marjo en spud!Morgen bere koud!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 1x voldoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 ja zo koud dat je er nu al van gaat trillen en alles twee keer doet HA, HA, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Fijne dromen Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 hoi, spud ook nog hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Spud, ik ben erg moe.En het weekend alleen. Het strenge weer doet ons scheiden.Hoppa in1x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden