Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ik kan het me goed voorstellenMaarTrek het je niet aan AkeleiZo gaan de dingen somsLekker slapenMet de wijn in de kelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 woman: heb net een mail gestuurd naar de moderator waarom je geen ban moet krijgen.Dar. met je eens, als het te heftig wordt zijn een hoop mensen weg, jammer .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Mensen trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Club 900900 postings900 aanvaringen900 bemoedigingen900 berispingen900 bijvallen900 afvallen900 x dat er gegaan wordt900 x dat er terug gekomen wordt900 iritaties900 geiterigheid900 lachen900 maaltijdenWat maakt het allemaal uit, dan is er tenminste leven in de brouwerij. Maak je niet zo sappel jóh! Doe ik ook niet (meer). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Dar je hebt gelijk, zoveel ingelogde waaronder ik.Ik heb alleen maar 2vragen:Steeds proberen we je te steunen Hannah en zijn we aardig als jij het lastig vind om iets van je situatie hier neer te zetten. Hoe kun je dan zo reageren op een ander???Stel je voor ik zeg STEL je voor dat de situatie van Woman niet zo iswant daar twijfel je aan volgens mij, dan nog is het Woman haar waarheid.Wie zijn wij dan om daar twijfels over te hebben???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Iedereen wil altijd maareen meningBeter een meningDan geenHet is niet belangrijkwat jij denktBegripCaro Er is geen oordeel of veroordeling nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 trusten ari! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 hannah, dit geeft jou niet het recht eea op dit forum te plaatsen over Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 quote: Originally posted by: jaccHannah, zijn jouw oprechte meningen niet een beetje gekleurd of verkleurd door drank en / of medicatie ? Ik heb nog steeds geen anwooord op deze vraag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Dank voor je reactie HannahMensen doen rare dingenNa verkracht te zijnDat ben ik met je eensLeedHet had op dit moment niets met hetverdriet van Woman te makenMaar ik begrijp dat het je greepEmoties kunnen zeer verwarrend werkenEn nog meer leed aanrichtenAls ze niet juist worden geuitVaak zit er wel wat achter.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Mooi samengevat Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Spuddie 900! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 ik krijg dus steeds geen antwoord van hannah, jammer! ik lees het morgen allemaal wel weer bij, voor iedereen die is nog is ingelogt, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Truste jacc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Er ging iemand over de zeikDat was wellicht niet handigWant als er één zeik overde dam is....Krijg je een over-de-zeik-vol-met-meningen kudde De één voelt zich nog meer in de zeikgezet dan de ander...Maarja, dat past ook wel bij ons alkies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Marjo 900! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Dank je jaccHet is mijn vuile was, waar ik ooit hier zo'n maand of 6 geleden over gesproken heb, omdat de rechtzaak toen gaande was. Hannah, het is niet aan jou mijn vuile was hier op het forum te zetten. quote: Originally posted by: jacchannah, dit geeft jou niet het recht eea op dit forum te plaatsen over Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Die houden we erin, een over-de-zeik-vol-met-meningen-kudde. Want die is zeer treffend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 WomanJe hebt verdrietHeb verdrietDoe je ding! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 hallo allemaal.ik lees een klein stukje terug en zie heftige emoties en ruzie en verwijten.wat er gaande is weet ik niet , en wil ik ook niet weten, echter wat ik wel wil opmerken is dat al te persoonlijke opmerkingen beter persoonlijk geuit kunnen worden.* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Dank je marjoIk heb geen behoefte aan gepeuter in mn wondenHet is al zwaar genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Herman, je maakt me weer aan het lachen haha ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Hé Herman, hoe gaat ie met je voornemens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Die vind ik nou weer minder treffend Spud, Ik heb me het berichtje van Dar meer aangetrokken.Ik denk dat het juist wel goed is dat mensen erop gewezen wordendat het even geen tijd was voor koetjes en kalfjes....Ondertussen vind ik het erg jammer dat Akelei heeft uitgelogd.Want ook die kreeg evengoed genoeg respons.Ik hoop maar dat ze zich op tijd bedacht heeft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 ach, helemaal vergeten te zeggen, hallo woman, want dit gaat over jou.wees jezelf en sta boven dit, je hebt dit niet nodig en vergeet het gewoon, m.a.w. weet wie het zegt (uitkraaamt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden