herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 marjo, het woord loser heb ik hier in de algemene zin des woords gebruikt.en misschien voel je dat dit woord misplaatst is en heb je daarin ook wel gelijk,maar in de context naar woman toe vond ik het woord ondersteunend in mijn verhaal op zijn plaats, zonder aanziens des persoons, of derden.
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Misschien zit de andere partijnu wel te drinken, dat kanNiemand kan jou beloven Soothe,niet te gaan drinken, die keus maaktiemand zelf(maar dat weet je wel)Wie wil drinken, drinktTotdat alles gezien is
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Het is goed HermanIk zie wel wat je bedoelt
Soothe Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Marjo, je ziet het verkeerd.De goede verstaander begrijpt dat het met een kwinkslag wordt gebracht.Met een beetje humor breng ik de nadelen van drinken naar boven.Dus zeg ik niet doen, mocht ze het wel doen, dan is er misschien wat blijven hangen.My way!!P.S ook ik weet dat wie het wil het zou kunnen doen.Maar dat blijf ik er uitpraten.Geen strakke actie, dus niet doen.Tot dat alles is gezien?Woman heeft alles gezien, en daarom zie ik het graag zo verder gaan.Groet.Het is een ADB forum.
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 nu we toch in gesprek zijn marjo, ik kon je wie is wie niet vinden, dus je bent waarschijnlijk al langer aangemeldt( ik ga niet vele pagina`s terugzoeken Ha, Ha,)of je hebt je niet aangemeld en dat mag ook.maar ik ben benieuwd hoe je hier bent gekomen en wat je huidige status is, daar je wel een uitgesproken mening hebt over diverse forummers neem ik maar aan dat je dit al langer volgt en de pappenheimers om zo maar te zeggen kent.ik word graag geinformeerd om zo maar te zeggen.
Soothe Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Truten hermano- marjo en spud!Morgen bere koud!!
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 ja zo koud dat je er nu al van gaat trillen en alles twee keer doet HA, HA,
Soothe Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Spud, ik ben erg moe.En het weekend alleen. Het strenge weer doet ons scheiden.Hoppa in1x
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 hoe is het nu, gaat het nog een beetje goed met je ?hier is alles op dit moment redelijk onder controle.
Soothe Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Zal een mooi plaatje plaatsen vanaf het balcon. Moment.
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Ik beloof het plechtig Soothe !Hand op mn hart quote: Originally posted by: SootheWoman, beloof Soothe plechtig, dat je niet gaat drinken. Dan straf jezelf en dat kan nooit de bedoeling zijn.
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Soothe, ik antwoord laterHet werd een erg ondoorzichtig,lang en warrig verhaalSlaap lekker
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 spud, dat is fijn om te horen, een goede nacht toegewenst van mij, en slapen zul je nu dan ook wel kunnen.ik ga ook pitten allen gegroet van mijn kant en tot sprekens, ziens , forums of zoiets.
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Herman ik loop hier aleen tijdje rond, zonderenige vorm van statusoverigens...
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Ik ga afsluiten, nog snel de hond een plas en dan op de bank met de feestbeesten een film kijken op ned. 2 Lekker tot 3 uur Dank allen, wellicht tot morgenslaap zacht en schone dromen xx
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 woman. tot drie uur? hoe moet dat morgen dan weer ? Ha, Ha,marjo, een vorm van status zoek ik ook niet, ik wil alleen graag weten hoe iemand tot bepaalde inzichten komt over gebeurtenissen hier op het forum?kijk, de bekende namen hier hoef je niets te vragen, die weten van de hoed en de rand om zo maar te zeggen.maar een wat onbekendere naam die toch wel haar mening geeft zet je aan het denken.zelf ben ik ook niet dagelijks hier dus in de ogen van de echte dagelijkse forummers een redelijk onbekende maar irritante gast.geef me toch je mening als je wilt en vertel!
herman0167 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Geplaatst 9 januari 2010 ik zie de antwoorden morgen wel tegemoet.welterusten allemaal en slaap lekker.groetjes van herman.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden