jacc Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 hannah, dit geeft jou niet het recht eea op dit forum te plaatsen over Woman
jacc Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 quote: Originally posted by: jaccHannah, zijn jouw oprechte meningen niet een beetje gekleurd of verkleurd door drank en / of medicatie ? Ik heb nog steeds geen anwooord op deze vraag??
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Dank voor je reactie HannahMensen doen rare dingenNa verkracht te zijnDat ben ik met je eensLeedHet had op dit moment niets met hetverdriet van Woman te makenMaar ik begrijp dat het je greepEmoties kunnen zeer verwarrend werkenEn nog meer leed aanrichtenAls ze niet juist worden geuitVaak zit er wel wat achter..
jacc Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 ik krijg dus steeds geen antwoord van hannah, jammer! ik lees het morgen allemaal wel weer bij, voor iedereen die is nog is ingelogt, tot morgen!
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Er ging iemand over de zeikDat was wellicht niet handigWant als er één zeik overde dam is....Krijg je een over-de-zeik-vol-met-meningen kudde De één voelt zich nog meer in de zeikgezet dan de ander...Maarja, dat past ook wel bij ons alkies
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Dank je jaccHet is mijn vuile was, waar ik ooit hier zo'n maand of 6 geleden over gesproken heb, omdat de rechtzaak toen gaande was. Hannah, het is niet aan jou mijn vuile was hier op het forum te zetten. quote: Originally posted by: jacchannah, dit geeft jou niet het recht eea op dit forum te plaatsen over Woman
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 WomanJe hebt verdrietHeb verdrietDoe je ding!
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 hallo allemaal.ik lees een klein stukje terug en zie heftige emoties en ruzie en verwijten.wat er gaande is weet ik niet , en wil ik ook niet weten, echter wat ik wel wil opmerken is dat al te persoonlijke opmerkingen beter persoonlijk geuit kunnen worden.*
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Dank je marjoIk heb geen behoefte aan gepeuter in mn wondenHet is al zwaar genoeg
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Herman, je maakt me weer aan het lachen haha !
witte Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Die vind ik nou weer minder treffend Spud, Ik heb me het berichtje van Dar meer aangetrokken.Ik denk dat het juist wel goed is dat mensen erop gewezen wordendat het even geen tijd was voor koetjes en kalfjes....Ondertussen vind ik het erg jammer dat Akelei heeft uitgelogd.Want ook die kreeg evengoed genoeg respons.Ik hoop maar dat ze zich op tijd bedacht heeft....
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 ach, helemaal vergeten te zeggen, hallo woman, want dit gaat over jou.wees jezelf en sta boven dit, je hebt dit niet nodig en vergeet het gewoon, m.a.w. weet wie het zegt (uitkraaamt)
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Dat begrijp ik maar al te goed WomanJe bent goed voor jezelf opgekomen!De peuteraars doen ook ook eenpoging gehoord te wordenMaar daar hoef jij je nu niet drukom te maken..
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Ja weet je, vind het gewoon heel rottig. Kost me grote moeite om vanavond geen fles whiskey leeg te drinken, lag te rillen op de bank vanavond. Met moeite eten en beetje dingetjes doen. Volkomen uit het veld geslagen. En als ik dan weer een beetje opkrabbel krijg ik een trap in mn gezicht.
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 met mezelf gaat het goed, ik ben zoals gewoonlijk aan het minderen.na mijn ziekte nu halve dagen aan het werk en door de week geen drank.ben nu ook aan het minderen in het weekend en dat lukt aardig.dus de nachten doorhalen om zo maar te zeggen zijn al enige tijd geleden.en daarop dus gelijk ook maar het antwoordt, nee dus niet geheel zonder maar met de wel de mate die ik zocht.
witte Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Daar heb jij dan ook wel weer gelijk in Spud, maar net zoals je zegt het ging mij even over die kern.....En nu ga ik afsluitenMorgen vroeg de boodschappen doen, want oh oh er is nog net geen weeralarm afgegeven pfff.Wat een drama maakt de media er weer van. Ben nieuwschierig of ze gelijk hebbenlaterzzzzzzz
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Witte soms kan ik snel schakelenGauw de clown eroverheen..Das ook een overlevingstactiekGezien!
Soothe Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Woman, beloof Soothe plechtig, dat je niet gaat drinken.Dan straf jezelf en dat kan nooit de bedoeling zijn.
herman0167 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 woman, waar is die daadkracht die iedereen opveerde en goed deed ineens gebleven?doe nou niet rare dingen hoor je ?we willen je graag in je goede doen zien , en ik weet dat het wel eens moeilijk is, vertel mij wat.maar laat je niet op een slechte dag knock out slaan door een loser opmerking hier op het forum.*
Mai Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Niemand is hier een looser!Ik weiger partij te kiezenEr is geen partijHooguit wat onhandigheidOoit onstaan door rare dingenEn dat kan pijnlijk zijn jaDat weten we allemaalMaar al te goed!Want wij zien dat beter dan wie dan ookDat het niet waar is
dhen Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Herman en iedereen die meent partij te moeten trekken; 2 mensen zijn hier geraakt door emoties; ieder heeft haar eigen verdriet, zoals Marjo zegt. Laat het met rust, hoe kan je nou een mening hebben over het verdriet van een ander?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden