Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 Januari 2010

niknok

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 442
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Normaal gesproken wil ik me, als er tussen twee mensen iets is, niet meer bemoeien maar het zit me dwars dat er toch over Womans gevoel heen gelopen wordt door jou Hannah. Dit moet niet. Dit doet iemand zoveel pijn. Als je die dingen constateerd, houdt daar je mond over en trap iemand niet op z'n ziel. Dat getuigd niet een een fijn gevoeligheid maar van iemand die erg lomp uit de hoek komt.
Daarmee maak je jezelf niet zo geliefd Hannah.
Lieve Woman, ik hoop niet dat je een ban krijgt maar dat ze woorden uit jouw bericht halen. Hoop dat Tactive deze keer over z'n hart strijkt.
Misschien heb je ons nu na deze dag, nodig. Ik steun je lieverd. en hoop inderdaad dat je je er door trekt.:heart::sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjaak, je eerste dag zit er op. Het wordt steeds makkelijker in het weekend.
Soms ben ik nog wel echt sjaggie hoor, in het weekend, maar ik krijg nu wat meer invullingen op zaterdag en zondag, dus dan wordt het wat makkelijker.
Doorzetten hoor, het is het waard !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allen,
ik was mee aan het lezen, niet ingelogd, maar heb dit toch gedaan om Woman te steunen. Ik vind het niet goed wat Hannah heeft gedaan, daar had ze geen recht toe, ik heb er ook maar een woord voor: BAH.

Eigenlijk nog meer woorden, Hannah, zo ga je niet met mensen om, niet op een forum maar ook niet in het echte leven! Ik ga ook Tactus of hoe hij / zij zich ook noemt een mail sturen om te vragen dat Woman geen ban krijgt, ze is nog mild geweest met haar opmerkingen! Missienn krijg ik ook werl een ban nu maar dat is het me wel waard, nogmaals BAH!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde net afsluiten maar las toen e.e.a wat me verdrietig maakt. We zitten hier met elkaar op het forum om er kracht uit te putten en iets voor elkaar te betekenen. Ik vind het heel erg als mensen hier kwetsende dingen op het forum zetten. Woman, kop op, verdorie probeer om niet verdrietig te zijn. Je hebt de steun van velen. En doe a.u.b. geen gekke dingen. Ik hoop niet dat je een ban krijgt, dat zou ik niet fijn vinden. Ik heb veel aan jouw reacties. Sterkte meis en tot morgenavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah jouw oprechte meningen zal je anders moeten leren formuleren. Als je dat op deze manier blijft doen hoop ik dat ik je een paar maanden niet op het forum zie. Net zo lang tot je geleerd hebt om op een fatsoenlijke manier iemand te steunen. Dit is geen steunen zoals ik als schreef, dit is iemand heel lomp de grond in stampen. En dan nog het lef hebben om hier dan op zo'n manier op terug te komen nee
hier kan ik echt niet bij. Sociaal gevoeligheid is bij jou ver te zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...