Spring naar bijdragen

zaterdag 9 januari


smart

Aanbevolen berichten

Goodmorning frummers.........
Hier een knap vroege opstaander, met koffie bij dr pc.
Over een kwartier de deur uit.....brrr, de wind giert hier overal doorheen.
Slapen jullie nog maar lekker even uit. Hier: ... actie!!

een fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 335
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Cathy, je bent me voor

Ik ben gaan controleren op de kachel 't wel deed ! Dacht : ik open de draad van de dag (DDVDD).
Je bent me voor. Goed hoor. Straks de deur uit ? Toch wel met de overlevingsadviezen van de ANWB hoop ik. Heb je een extra dekentje ( van flanel of geruwd katoen of zo ) bij je Cath ?

Ik ga ook een bakkie maken. Lekker naar de radio van zaterdagochtend luisteren. Straks de Tros Nieuwsshow en de Boekenrubriek. Vind ik leuk. Ik vind radio leuk. Op de meeste TV programma's ben ik uitgekeken. Elke dag kijken wij meer dan 100 minuten naar THE WIRE ! Absolute AANRADER ! Aangekocht bij de webshop van de Volkskrant.

Voor hen die straks wakker worden heb ik het volgende dringende advies : tenzij geen andere mogelijkheid --> doe even wat je moet doen en duik dan ONMIDDELIJK het ( nog ? ) warme bed weer in. Draag in bed een ijsmuts en vergeet je wantjes niet.

Goh, wat een reeks aan gedachten en een energie als je niet meer drinkt ! Ga ik gek worden van mezelf?

NikNok met reeds half bevroren vingers achter de PC :D:present::$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy, Nick Goede morgen.

Goede morgen allemaal,

Vandaag ga ik lekker de koek en zopie verzorgen ergens aan de Loosdrechtse 5de plas, dat word vast genieten met al die alcoholische versnaperingen, voor de schaatsers da hè.

Want deze meneer gaat aan de warme chocolade en koffie en thee;)

Hannah:heart:

Woman:heart:

Heb een fijne dag allemaal en kleed je warm aan als je er uit moet, blijf anders binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, wat zijn we vroeg he?

AR Hoe is het met het roken? Ik ben zelf al vanaf dag 1 de fout ingegaan, ik kreeg een mailtje van die stopsite met allerlei oefeningen, pff alles weer opnieuw met pijltje naar boven en naar beneden... kleurtje hier en kleurtje daar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing goed van je:heart:

Ik heb het no zo warm ik heb dus ècht van alles drie aan, sokken (per paar) broeken fleecetruien straks nog handschoenen en een muts op en een jas aan maar ik loop hier binnen nu wel te stikken van de hitte

Jacc geen man overboord hou het rustig aan dan breekt het lijntje niet ik ben ook niet 100%;) en verwijt jezelf niks, maar blijf positief in het aantal dat je wel gehaald hebt, doe ik ook

Hele fijne dag allemaal, heb ik ook en nu ga ik uit huis want ik smelt bijna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morre saåm ! .... grrr --> ik heb geen A met een hoedje, zoals in Fryslån .... moet toch ergens zitten ...

dit ter zijde

Albertine ---> mijn kleindochters hebben bij hun winterjasjes ook 2 wantjes die met een gebreid koord aan elkaar verbonden zijn, zodat de kans op verlies minimaal is. Als ze de jasjes AAN hebben en ze dragen de wantjes NIET dan hangen ze uit de mouwen van de jasjes.

Zie je ze hangen ? Weet je nu wat wanten zijn ? :)

Nick, weet van wanten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR ---> leuk ! je kan dat tentje over het ijs schuiven en steeds lekker uit de wind blijven staan. Heb je een lekkere ijsmuts mer oorflappen ? Dikke wanten ? Met of zonder koord ?

Ik kom een warme cholademelk bij je drinken ! Toevaliig ga ik naar Loosdrecht vandaag. Echt waar ! Mijn broer woont daar en heeft ons uitgenodigd.

vrgrt Nick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jacc

Nick: The Wire, helemaal geweldig deze serie!! als je zegt dat jullie iedere dag 100 minuten kijken, hoeveel afleveringen zijn er dan niet? Ik heb nu ongeveer op TV 20 uur gezien.. Ben heel benieuwd naar je antwoord



ben ik nu te ongeduldig of ben je weer koffie aan het maken??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je tina, snap het, ik ga eens kijken daar, het was inderdaad een onwijs spannende serie, ik heb het gezien bij 13th street op de kabel en ik vroeg me af of er een vervolg zou komen, de laatste aflevering was van 'het is nog niet over' , vandaag mijn vraag aan Niknok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Albertina, lief vanje buurvrouw, maar jij zal het vast waard zijn dat ze dat voor je doet! :D

Ar, succes met je koek en zopie, hoop dat je wat (niet lastige) lallende mensen ziet vanmiddag zodat je weer word gesterkt in de opvating dat alcohol niks brengt, maar over jou nmaak ik me trouwens helemaal geen zorgen, je bent ijzersterk!

Wing, wat een lekker gevoel geeft dat he? geniet ervan, de roes is lekkerder dan drank.

Isa, geen zorgen, je ziet er geweldig uit en mijn ervaring op zulke borrels:
a: niemand let op wat jij drinkt
b: er zijn meer dan genoeg mensen die ook niet drinken

zal vast leuk worden en je hoeft je natuurlijk niet te schamen, maar je hoeft het ook niet aan de grote klok te hangen,
okee, je hebt vroeger wat teveel gedronken en daar ben je nu mee gestopt.
wie weet over een paar jaar drink je af en toe een glas, maar je hebt er nu geen behoefte aan, punt.
trouwens, ik denk dat ze versteld staan hoe goed je eruit ziet, was jij niet wat kilo's kwijt etc.
niet piekeren, gaan!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal. Tis alweer lange tijd geleden dat ik iets van me heb laten horen.

Het nieuwe jaar is begonnen en heb een nieuwe start gemaakt en heb er voor gekozen om de drank definitief achter me te laten.
Tegelijkertijd ben ik met een programma gestart waardoor mijn suikerspiegel stabiel blijft, het hongergevoel uit blijft met als doel ook wat kg's kwijt te geraken. Bij dit programma mag zeer zeker geen alcohol genuttigd worden en dat is voor mij een stok achter de deur.

Zijn er mensen van jullie die het boek van deze website gelezen hebben ?? Ik heb hem besteld en zo nu en dan haal ik mijn kracht om door te gaan hieruit. Daarnaast wil ik in slechte tijden het forum bezoeken zoals nu.

Kinderen zijn leuk, maar ik kon ze vanmorgen wel weer eens achter het behang plakken. Luisteren ho maar, mekaar alleen maar uitdagen. Heb m'n hijl maar op zolder gezocht, kan water mee en even iets anders dan schreeuwen en mijn energie verspillen. Even m'n aandacht op iets anders zetten - strijken.
Hier kan ik echt m'n rust in vinden. Toch vind ik het zeer zaai, waardoor er vaak ook een megaberg aan strijkgoed ligt en manlief ergert zich hier weer aan. Tja snap het ook wel, doe ik zelf ook.

Oh ja ik ga overigens niet al m'n tijd in dit forum steken maar vind het super dat hier vele mensen zijn die net als ik het probleem toegeven en dat ze gekozen hebben om te stoppen of om te matigen.
Ga zo door.
S4nny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...