smart Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Borduur ze!Ik ga dr ook van tussen.A vrij vanavond. Vind het lastig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Enfin, ik ga denk ik maar slapen..voor het eerstvoor 12Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Goed om jezelf denken Akelei.Maar ja, je kunt ook niet alles tegelijk natuurlijk, dan moet je soms e.e.a. loslaten....Het komt vast wel!!Trusten.Slaap lekker..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Je bent lekker op weg naar 3 maanden Alf; gaat goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Owja Alf vergetenThanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ja Dhen, mn teller blijft stekenop 81 want profiel kan niet ge-update wordenmaar het leven teltgewoon doorechter de problemenworden groter.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Maar nu ga ik tochanders red ik het weer nietmet alle gevolgen van dien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Nee onderschrift wil niet wijzigen. Hier internet ook traag, vandaag.Slaap lekker, all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Goedenavond allen,Mooie score Alf. 82 dagen!Bye the way, rond drie maanden is vaak een beetje link, dus wees alert.De nog steeds alerte groet je!P.S, ik moet het nog lezen, beetje druk. Jaja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Kom ook nog even iedereen hier instoppenzo, dekbedje lekker in de randjes, kussentjes opschuddennachtkus op het voorhoofdslaap lekker!!Ik heb morgen vrij genomen en heb een lekker lang weekend.Voor mezelf gekozen en dat voelt primamorgen uitslapen en wat orde op zaken brengenen dan ga ik nu mezelf instoppenWELTRUSTEN!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden