Alf Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Ah daar is ze weer...Nee Witte ik heb 2 verschillende banenin verschillende sectoren samen een hele werkweek2 dagen rustig werk, 3 dagen druk werkIn die 2e baan is het onrustigen daar wil ik eigenlijk van afwant kan dat niet goed meerkost me teveel energieen voor die baan kan ik het even wat rustiger aandoen althans als de BA dat ook vind....Dat hoor ik woensdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Nien, hmm nee en ja, gisteren was het na drie dagen bijna niet slapen half 3 toen ik naar bed ging, maar alles heeft zijn tijd nodig en ik heb nu liever even weinig slaap dan dat ik drink en knock out in slaap val. En jij schat, hoe ging je dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Maar beviel je werkdag wel Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Moeilijk!! Zusie!Heb niet gedronken, maar onrust enz.Nu vooral honger!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Nien, ik ben trots op je meis. Denk aan het etentje he. Onrust ja dat hoort erbij, ik ben ook erg onrustig en nerveus maar morgen ben je beretrots op jezelf en zoniet dan ben ik het wel voor je. Zo meis en nu aan de kebab, vertel de leverancier maar dat hij naar mij nog wel ff een stukje moet rijden op zijn brommerke:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Wat mij betreft hoeft nergens zand over hoor Cathy.En al helemaal niet van jou uit.Ik heb het verkeerd of niet uitgebreid genoeg verwoord naar je.Ik ben blij dat je nog even langskomt want duidelijkheid op de chat is een groot goed.Ik weet uit ervaring dat woorden soms anders overkomen dan ze bedoeld zijn,das het grote nadeel van chat.Blijf alsjeblieft jezelf hier op het forum en blijf ook delen wat je wilt delenIk weet als geen ander hoe belangrijk het forum kan zijn voor je.Juist dit is een plek waar eerlijk kunt zijn, het lastige is wel dat mensen dan ook wel is wat terug kunnen zeggen. Maar dat had ik dus op en andere manier moeten doen.Nou dikke tuut van mij en hou van jezelf!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 SuusHet gaat wat beter zolang ik me rustig houd of de omgeving rustig is kan weinig hebbenweinig energiesnel geïrriteerd etc.Slapen beroerdHeb je verhaal gelezenwas onder de indrukje hebt veel voor je kiezen gehad..Dapper dat je nu een levenmet minder of geen alc. aangaatJe man en kinderen verdienen het en jij bovenal..Het gaat lukken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Hij is net aangekomen met zijne brommer!Eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 hee Alf ik ga je een keer pben hooren niet omdat er iets is maar gewoon omdat ik je steeds misloop.Ik hoop niet dat je huwelijk net zo is als onze communicatiewant we gaan lekker langs elkaar heen;)(grapje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Nou VMaanvallen dan maar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Goh Alf, ja ik kan me goed voorstellen wat je voelt, ik ben ook erg depressief en kan momenteel bij tijd en wijle ook slecht tegen erge drukte of veel chaos en geluid. Maar ik heb je gelezen de afgelopen tijd, als oude rot las ik nl wel mee en vindt je een opmerkelijk sterke,nuchtere en intelligente man die het zeker gaat redden. Neem je tijd en je rust en ga voor wat voor jou het ultieme leven is, dat verdien je zeer zeker en ik heb veel aan je wijsheid gehad in de loop der tijd en aan je manier om iets uit te vinden! Big up aan jou[was al bang dat je me straal negeerde haha]. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Vm heb je hem doorgestuurd naar Almere? Eet smakelijk en nogmaals, je weet het via het andere netwerk, ben trots op je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Dat kan soms heel goed zijn voor relatiesdan duren ze heel lang....Kun je ook geen ruzie maken Ja zie maar Witte,niets moet he..Ik kijk eens op de klokgaat weer niet lukken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Daarom zei ik t ook. Ik had nog niet alles gelezen zelfs.Ben ik nu mee klaar.En ik hoop ook dat we heeel snel iets van Coco horen.Ben zo benieuwd hoe het met haar is.heerlijk VM kebap, en ik maar aan de kwark zitten, pfff das een hele andere hap.heee Suusje je hebt weer een dag te pakken he??En wat heerlijk voor je dat je zo een steundende man hebt.je wordt in ieder geval lekker snel beloond, houwe zo dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Witte, heb net een beetje uitgehuild.Gevoeligheid(je) van vroeger. Dat je eerlijk bent en dan toch op je lazer krijgt, zoiets.(dankzij jou even achtergekomen... goed toch?) En even met mijn vriend besproken.Oud, nog pijnlijk punt.Toch... was jij - pagina's verder - de enige die reageerde op me!!dus speelt voor mij ook het forum als zodanig mee... het was drukker vandaag en er is veel te bespreken, maar ik vind het niet leuk om onder te sneeuwen.Ik denk dat dat er ook mee te maken had.Hee KLAAR.Ik word gelijk ook benieuwder naar wie Witte is.Als je het leuk vindt.... pb eens iets meer over JOU.Het valt me op dat je weinig over jezelf verteld; of zie ik dat verkeerd?Nou, even diep zuchten.Ik realiseer me dat ik deze emoties - hoe oud dan ook - toch een plek moet gaan geven.En daar geen drank overheen moet gooien.Eyeopener dus.Ik vind het fijn te horen dat je me sterk vindt. Toch... is dat zo'n valkuil hè!!Brrrr.... ik ben ook maar een deupie die haar pad goed wil lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Suusdank voor je zalvende woorden..Of ik het ga redden?Soms heb ik momenten...het is dat ik 4 schatten van kinderen heben dito vrouwanders....maar dat denk ik gelukkig niet vaakEn negeren doe ik je niet hoor,maar was in het begin zo iemand die op iedereen reageerdeen iedereen ook antwoord wilde geven en alles wilde bijhoudendat heeft me flink opgebroken want dat kan helemaal niet als je volledig werkt....en dat hoeft ook nietleermoment dusnu selectieverIk zie dat je ook veel schrijft enop veel mensen reageert...maar het helpt je denk ikom niet aan de jww te denken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Jaja Witte, weer een dag erbij. Nu wel even moeilijk maar iedereen is naar bed dus ik kan even lekker piekeren. Hoe was jou dag, ging alles goed?Ik had nog een mop gelezen net maar wel een slechte maar goed hier komt ie.Dokter tegen patient: Ik geloof dat u een alcohol probleem heeft, Waarop de patient tegen de dokter zegt: nee hoor ik heb pas een alcoholprobleem als er geen alcohol meer in de winkel is.Ik las hem en dacht hmm zeker geschreven door een alc. fanaat.VM ik heb dus honger gekregen van je kebab! En heb geen zin naar de mac te gaan dus warm ik maar een bakje snert op.Verder wa kriegelige kriebels want morgen moet ik naar de HA voor hulp en evt. medicijnen en ik heb er nu al buikpijn van bwah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Wat is jjw Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 oeps....JWW? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 CathyHet ondersneeuwen van berichten is zo oud als het forumen wordt erger zodra het drukker wordtEr is niet voor niets een chatforum gekomen...Ik had er in het begin ook veel moeite meemaar heb het uiteindelijk geaccepteerden als je wilt dat er gereageerd wordtdan gewoon wat harder roepen..Het ligt vaak niet aan onwil, maar aan de omstandigheden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 @Alf, allereerst, wat is jww?? Sorry erg n00bachtig maar ik weet het echt niet[daar gaat mn HBO]Ten tweede ja ik ken het, ik heb ook momenten dat ik denk/dacht hmm waarom was ik hier nu, voor deze ellede en ...zooi. Ik zat laatst op de snelweg in de auto bij iemand en dacht, hee als ik nu het portier opengooi en me eruit laat rollen ben ik er mooi vanaf. Jeez wat een nachtmerrie rit was dat in gedachten zeg, maar idd je denkt daarna aan je familie en denkt hee ik heb ze gemaakt, ik kan ze niet zo achterlaten, zij hebben nergens om gevraagd!Wij hebben hier allemaal het zelfde probleem, de een wil minderen de ander stoppen maar we hebben een ding gemeen, alc, slokt ons letterlijk en figuurlijk op, was dat niet zo dan zaten we hier niet nu iedereen te steunen op ADB. Maaruh had jij niet een limiet van tot 12 uur hahaha. Joking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 quote: Originally posted by: cathy56oeps....JWW? Ach jaik ook met die afkortingenben niet zo'n typtype (TT'er)jww= je weet wel en dat is weernou ja, je weet wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Ha oh helukkig Cathy jij weet ook niet wat JWW is. dacht al dat ik aan korsakov begon te lijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Haha das idd een alc. mop.Hee Suusje gewoon lekker ff hier blijven hangen dan he...Ook goed dat je nog wat eet, vooral als je t moeilijk hebt ervoor zorgen dat je een volle maag hebt. Verdwijnt de dranktrek van.Nou Cathy, hopelijk heeft t allemaal dan toch nog goed uitgepakt.Goed dat je zoveel kunt delen met je vriend.Bij wie is wie staat een stukje van me geschreven hoor, daar kun je meer over me lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Goed opgemerkt CAthVóór 12enTsja, weer niet....Moet meer als Woman doennee niet buikdansen..die discipline..dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden