Otje Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Graag gedaan GeertjegeertIk heb mn draai gevonden, na 1.5 jaar sputteren uitglijden, terugvallen, aanmodderen, maar steeds weer dankzij het forum opkrabbelen en mn koers aanpassen tot ik de juiste had gevonden. Als iemand twee jaar geleden mij had verteld dat ik ooit helemaal voor nul zou gaan was ik van de bank en onder tafel gerold van het lachen. Wat ik in ieder geval heb geleerd in deze periode is dat me elke dag op het forum melden me allert houdt. Mijn grootste valkuil was de volgende gedachte:Als ik nu beslis om wel te gaan drinken ben ik toch ook alcohol de baas, want het is mijn beslissing. Haha wat een instinker was dat zeg. Saffi had hier ooit een prachtige tekst geschreven over het gat in de weg. Heeft iemand hem wellicht gecopieerd en opgeslagen ? Het heeft bij mij toen doen inzien dat stoppen met alcohol een proces is wat niet in 1 dag gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 was ik weer ff:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 De buikdanseres heeft haar draai gevonden.....WomanNiet alleen het laatste jaar is er veel voor je veranderdmaar sinds ik hier meedoevind ik je ook veranderdKan me nog herinneren dat je in het begin weinig schreef en vaak één richting opDat is nu wel anders..Een mooi proces om te zien Ga zo door.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Heeeee WitteHoe staan de zaken?De teller zegt:87 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Er is hier altijd wel iemand Desi.Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt om vandaag verder niks meer te nemen..ISA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TOPPERgift;:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:gift;:light::light:Alaine jij ook!!!Super knap van je!gift;:light::light:(1 voor een maand he:))Cathy,Ik heb mijn weekdoelen gehaald! Was geneigd een beetje te gaan sjoemelen... ah foei !! Slokje extra .... Wie bedonder je nou??? De adb begeleider niet hoor...Pak je verantwoordingsgevoel voor jezelf is op.Je bent t waard!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Heee Alf!Hier gaat het goed!!Ben veel meer benieuwd naar hoe het jou vergaan is vandaag. Je eerste officiele ziektedag van je werk toch??? Ben je blij dat die druk er nu wat vanaf is??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Ik heb het gevonden (via google)Ik loop door een straat. Er is een diep gat in het trottoir Ik val erin. Ik ben verloren... ik ben radeloos. Het is mijn schuld niet. Het duurt eeuwig om een uitweg te vinden. Ik loop door dezelfde straat. Er is een diep gat in het trottoir Ik doe alsof ik het niet zie. Ik val er weer in. Ik kan niet geloven dat ik op dezelfde plek ben. Maar het is mijn schuld niet. Het duurt nog lang voordat ik eruit ben. Ik loop door dezelfde straat. Er is een diep gat in het trottoir Ik zie dat het er is. Ik val er weer in... het is een gewoonte. Mijn ogen zijn open. Ik weet waar ik ben. Het is mijn schuld. Ik kom er direct uit. Ik loop door dezelfde straat. Er is een diep gat in het trottoir Ik loop eromheen. Ik loop door een andere straat. Waar een wil is is een OMweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Ik schrijf hier nu zo'n 1.5 jaar Soms bleef ik weg want dan kon het forum me gestolen worden. (lees: terugval)Ik had nogal wat aan mn hoofd, maar dat heb ik toen ook steeds uitgelegd. Zware tijden Dus het was een kwestie van twee keer per dag melden en meer kon ik niet opbrengen. Nu ben ik nog steeds wel zo. Ook al heb ik niets te vertellen dan meld ik me toch braaf twee keer per dag. Het is link om het te laten verslappen als het goed gaat. Ik geloof dat het nog héél lang gaat duren voordat ik het echt zonder het forum kan drooghouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Nu eten !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Hee Alf ik ben eten en vanavond aan mn hobby.Dus jammer dat ik je antwoord nu niet meer zie.Maar ik lees je vanavond wel weerfijne avondlaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 WitNou, de eerste 2 dagen van de week zit ik op een andere werkplek..veel rustiger, is nog te doen als er niet te veel tegelijk komt Vanaf woensdag op de andere werkplekdaar loopt het niet goed..En ook daarvoor woensdag naar de BA.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Welja Witteloop maar weer weg!!!He laters dan maar he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Iemand roept 'eten'Dus ik ben er ook even van tussen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Sorry maar ik ben nog niet zover als jullie. Mijn mannetje is thuis en ik ben eerlijk geweest. Spanning eraf dus. Toch schaam ik me voor mijn zwakheid. Hij zegt:Wij gaan dadelijk een mooie lente tegemoet. Dat helpt mij in mijn goede voornemens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Goedenavond allen,Isa,Van harte met je mijlpaal.:DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mona Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Isa, gefeliciteerd met je mijlpaal Marieke, natuurlijk lukt het ons! Het klinkt misschien heel stom hoor, maar ik ben zo blij te lezen dat ik niet de enige ben die "zwak" is. Nou ja, geweest dan, want voor nu lukt het allemaal nog. Ben alleen erg bang voor valkuilen en woensdag, mijn vrije dag. Dan kan ik omklappen, dat weet ik. Woensdag ook de uitslag van mijn bloed, dat vind ik eigenlijk ook wel een beetje griezelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Nee ik heb niet veel gedronken, wijn raak ik niet meer aan dat is een duivel voor mij. Nu enkele blikjes bier alleen voor het downe gevoel weg te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Lieve IsaHeel vaak vindt de omgeving het heel normaalhoor dat je niet meer drinktde omgeving snapt niet dat je verslaafd kan zijn want ze weten heel niet wat dat is en dat je niet kan ophouden met de alcoholtenminste dat heb ikzelf ondervonden zelfs met manlief die me toch door dik en dunheeft gesteund en nogen als ik dan zei tjonge wat heb ik een triggerdan reageert ie doodleuk met kan dat nu dan nog???????en nee hij snapt da ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 IsaMaar heb je geen mensen in je omgeving die wel weten wat voor prestatie dat is(anders dan het frum natuurlijk)of weten dat je bent gestopt als alc.?Mijn vrouw zei eergisteren toen ze vroeg hoe lang ik al niet dronkdat ze dat heel goed vond en bereidt een verrassing voor als ik op de 100 dagen zit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Trouwens had je nog niet gefeliciteerd:$Bij deze-------------:sun:--------------------:light:----------- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Maar Isa laat je daardoor niet uit het veld slaan meisJe weet zelf hoe je ervoor geknokt hebtdus wat anderen denken en zeggen dan denk ik laat maar ze weten niet beter toch???????/Lieve Alfook mijn man heeft me altijd gesteund hoor al snapte die er geen bal vanen dat heeft geresulteerd dat ie een reis voor mijn één jaar droog staan heeft geboekt en jawel naar Thailanden hij vindt het wel goed hoordat ik niet meer drink maar toen ik nog zoop heeft ie er ook nooit wat van gezegddus nu ook niet zo vind hij dan en ik vind het allemaal wel best hoortenslotte heb ik hetzelf wel gedaansnappie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Daar kom je dan alleen maar achter als je dat zelf meedeeltmaar dan heb je kans dat ze luchtig reagerenbegrijp het dilemma..Had in het begin ook de neiging tegen anderen te zeggen dat ik van dat gif af was, maar besefte al snel dat weinigen dat begrijpen...idd wat Meis zegt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Haha IsaIk knuffel niet voor niets hier zo vaak;)allemaal ondersteuningvoor iedereen:)Lieve Knuffel voor jou:present:zo en nu ga ik weer wat doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Meis, hier idem ditoVrouw vond het (uiteindelijk) ok met drank(meer opgegeven dat het ooit anders wordt) en prima zónder drankZoo Thailand...geweldigBen ook al tevreden met een weekendjeergens in NL...Maakt niet uit waarhet gebaar, de steun, erkenningdat is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2010 Alf Juist het gebaar zegt meer dan woorden hoor:present:maar ik snap Isa ook wel hoordat ze het van de daken wil afschreeuwen dat had ik ook ,maar ja daar luisterd toch niemand naarals je voorjezelf maar weet dat je het is (gelukt)na zolange tijd toch??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden