jacc Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Ik was trouwens net even aan het kijken naar de onderwerpen bij Paul en Witteman op teletekst, vertelde Isa niet dat 'haar dokter frank' een interview zou geven??Rapilos, dank je wel, ik voel me rustig maar erg wakker, slaap ze, ik zie je vast morgen weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 quote: Originally posted by: wingchunVoor verdere overwegingen aangaande drank en aanverwante zaken weet u mij te vinden op dat andere forum. Wat mij betreft is het hier klaar. Nogmaals dank voor de reacties en met name dhendro: u maakt mijn hart warm! ---------------------------Lees ik het nu goed dat je je overwegingen hier niet meer komt geven?Dat is erg jammer, want dan scheiden hier onze wegenIk zal nl. niet op dat andere forum meedoen,nu niet en wrsch. nooit niet..Tenzij we er met zn allen naar toe gaan en AdB opheffen..Heb het net nog eens even bekekenwant sta open voor alles tenslotteHelaas, het vervult duidelijk een behoefte voor sommigenen dat is primamaar ik zie me daar niet zo makkelijk bijaanschurkenjammer dat het zo moetje laat een leegte achter....Wingof een gat...whatever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Achje bent al wegzie ik.......zo snel kan dat gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Alf: welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Dag JaccTruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Maar hoe dan wel?De zgn pb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 De gespletenheid staat van me tegen Ben meer voor een integratief model Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 De leemte is bespreekbaar gemaaktEn hoe!En het eind is nog niet in zicht..Hulde!voor het aankaarten.. En de enkeling die daar moeite mee heeftlegt het af tegen de handvol die zich gretig op de stelling wierpenAls WingChunnerzou ik me niet door een enkeling uit de arena laten slaan..Overweeg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Het forum is voorsommigen een plek geworden om te stoppen of om dat te bespreken..Idd, sommigen, niet iedereenHet is niet zo gewordenik ervaar dat niet zo,nochtanser is volgens mij nog altijd ruimte voor andere invalskhoekenGestopt of niethet gaat om een probleem met drank in welke zin dan ook..Ik kan me niet voorstellendat je wat jij wil zeggen op dat andere frum wel kwijt kuntVind je toon van schrijven daar ook andersoverigensopmerkelijk, dat welmaar dit terzijde.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Ben het zatopeens..Niet in de zin van dronkenEerder dronken van moeheidMorgen een pittige dagNog 11 dagen en dan ontvang ik mijn eerste vaantje voor 100 dagenvrijheidin gebondenheidTruste Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Heb het dan over het leven Wing en stop met die drankjank. Natuurlijk gaat het niet alleen om het drinken. Waarom ben ik eigenlijk ooit begonnen. Waar heb ik moeite mee enzovoort. Voorwaarde voor mij is echter wel geweest dat ik moest stoppen met drinken om te zien!Voutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 En jij weet helemaal niet wat de gevolgen zijn voor 'alle partijen'. Ken je ze allemaal? En sinds wanneer kun jij in de hoofden van anderen kijken en weten wat 'men' denkt.Ach.....paarlen voor de zwijnen nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 En dan ga jij toch lekker ergens anders kletsen Wing met mensen die het 'zien'.Weet je, in het BB staat iets over nietsontziende eerlijkheid, ben je daar al aan toe? Misschien kun je dat es proberen en naar jezelf kijken en je eigen * aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Haai Wing.Ik overwoog alles weg te halen maar vind dat zo flauw. Sorry voor mn uithalen. Snap je gewauwel ff niet maar de ergernis is geheel mij. Heeft niets met jou van doen, ik had zin om en heb zin om je ff voor zakkenwasser uit te maken omdat ik me niet lekker voel. Dus. Echt spijten doet het me niet maar het zal meer kwaad dan goed doen. Zo gaat dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Die eerste laten staan is lastig he. Je hebt je eerste belofte alweer verbroken. Ik herken dat Wing.Misschien moet ik ook gaan chatten, kan ik ongestraft lelijke dingen zeggen, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Ik refereer niet alleen aan het eigenlijke drinken Wing. Drankjank heb je in alle soorten en maten, dat weet je toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Schrijven over het leven; ik doe niet anders. En hoeveel bevestiging heb je nodig?Je bent van waarde Wing, altijd al geweest en dat zul je ook altijd blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Weet ik toch dat je dat ook bent:o:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 En dat van die confrontaties ben ik met je eens, wordt zelden of nooit iemand beter van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Die is ook mooi en ben ik alweer met je eens. Maar drankgerelateerde zaken of anderzins; voor mij komt het allemaal samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Voor jou mms ook wel, dat weet ik niet. Weet je, mn ergernis komt mms ook wel voort uit het feit dat de meesten, dan toch, hier komen vanuit het verlangen te willen stoppen met drinken. Daar ga ik dan maar even vanuit. Niemand wil zoveel zuipen en zich daar, meestal, zo slecht over voelen.Ik, ach, ik weet het niet. Het is ook alweer laat en mn gedachten vormen zich niet meer goed in woorden.Ik krijg het gevoel dat jij iets mist. Je wilt zo graag en ik gun je zo een leven zonder drank. En dat gaat je ook lukken. En ik weet niet of je drinkt of niet, maakt voor nu ook niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Ik weet het niet zo goed Wing. Ik ben geirriteerd over het feit dat ik zo moe ben, me moe voel. Dat zaken soms zo langzaam gaan. Acceptatie en loslaten, is moeilijk. Ik weet ook dat ik het werk moet doen. Het werkt als ik eraan werk. Ik geloof echt dat het zo werkt. Ik doe momenteel niet genoeg naar mn gevoel en dat maakt me boos en opstandig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Hahaha. Lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Gun me ff de tijd om te typen ja, twee vingers maar. Ik heb er wel meer maar ze hiervoor nooit leren gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Moet je nou zooo lang nadenken Wing:angry:Heb je de maan trouwens al gezien. Is mooi, wordt weer vol. Altijd een komen en gaan. Volg het leven, dat is wat ik aan het leren ben. Gaat alleen soms zo verrekte langzaam.Voutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden