AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Geertje, geef er maar aan toe je kunt het wel gebruiken en je zult het nodig hebben.Truste alvast:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Hey AR als je nou hier blijft hangen kom je ook nog van de sigaretten af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Ja da`s een goeie Kate, maarruuh dan had je eventjes ietsiepietsie eerder in moeten loggen hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Ja haha tip voor de volgende keer.Je was ook wel heel snel zeg.De nicotinedrang.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Ja Kate die drang is ook ergerlijk:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Ze zijn hier in Gemert ook z'n best aan het strooien. Bah wat een ellende voor de oudere mensen zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Een soort van congresdag achter de rug.Pff ook doodop hier.En dan zie je mensen vlak voor ze in de auto stappen op de biertap afstormen en met bellen wijn rondlopen.Dan denk ik toch, is het nodig dat een werkgever dit faciliteert? Maar daar denken heel veel mensen anders over weet ik uit discussies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Ook hier weer een laagje sneeuw.Ja het blijft nog even winter!Ik heb me er maar bij neergelegd.Vanavond lekker bij de kachel met een warm kopje thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Uitkijken Bol dusJa Kate werkgevers doen daar gewoon aan mee, en volgens mij staan ze voor op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 quote: Originally posted by: KateOok hier weer een laagje sneeuw. Ja het blijft nog even winter! Ik heb me er maar bij neergelegd. Toch wel vrijwillig dan? of ben je uitgegleden:) Vanavond lekker bij de kachel met een warm kopje thee. Fijne avond Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Heel even sneeuw, maar voornamelijk glad hier. Hihihi, Kate als ik ooit een baas wordt laat ik voor de gein malt bier tappen en malt wijn. Ben benieuwd of ze er iets van merken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Bol, heb je de hond nog?Heb je ook een foto van hem geplaatst, kan ik die ergens zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Zoek je nog een hond Kate? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Oh ja Spud dat merken ze vast wel.Ik vind het toch raar. Je hebt nu een leuke baan in een dierenasiel begreep ik?Tof! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Hé Belgisch frietje:heart: ik heb je gespud euh gespot;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Nee, ik vind honden heel leuk maar als je allebei werkt vind ik het zielig voor het beest, nog afgezien van allerlei praktische problemen.Maar wel leuk om al die foto's van honden hier te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Ari, ik ben onderwijl aan het postarren;)Mocht ik af en toe wat stiller zijn dan luister ik de zangkunst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Haha Ar nee niet uitgegleden.En gelukkig winterbanden op de auto, scheelt wel.Maar het blijft uitkijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Ja zeker moet je uitkijken en gewoon rustig rijden, maar volgens mij ging jij de deur niet meer uit Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Welkom Ex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Nee, AR vanavond blijf ik lekker binnen.Maar de afgelopen periode heb ik wel profijt gehad van die banden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Dat geloof ik best Kate daar zijn ze ook voor bedoeld nietwaar, `t is toch fijn dat ze er zijn.Nu moeten ze alleen nog iets uitvinden voor dat asfalt wat zo kapot vriest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Men wat een gaten in dat asfalt ja.Leuk als je daar met 120 overheen knalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Hé Albert!!! Was weer even met werken bezig. Nou jammer Kate, we hebben er hier nog heel veel zitten. Wanneer de website echt goed is zal ik je wel de link geven, kan je honden in overvloedt bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 quote: Originally posted by: dhendroHoi Ari, mooi zoals je het uitlegt. Ik vond het ook lekker dat al die emo's er eindelijk eens uit mochten, ik dronk liever die emo's weg omdat ik dacht daar heb ik niets aan. Toen ik niet meer dronk en die emo's zich allemaal aandienden: hallo je bent ons vergeten al die jaren, overdonderende me dat eerst wel maar idd laat maar lekker komen en geef het een plek. Gewoon toelaten bleek makkelijker dan me er tegen verzetten en minder eng dan waar ik bang voor was. Dat is zo waar Dhendro.Uiteindelijk is het makkelijker om je gevoelens toe te laten en zo te mogen zijn wie je bent.Ipv jezelf als het ware weg te drinken. Het is moeilijker om jezelf anders voor te doen.Nu is het de hoogste tijd. Voor een kopje thee.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden