BamBam Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Spannend..........Ga je zeker nix over vertellen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 We hadden het toch over denken en voelen?Ik heb het anders bedoeld denk ik dan.(nadeel van chat, dat je soms dingen niet goed uit kan leggen)Ik bedoelde dat het voor mij een stap zou zijn als ik beter zou kunnenvoelen ipv alles beredeneren.Maar misschien bedoel je dit toch ook wel.Dat als ik dat bereik, dat ik er dan nog niet ben.Dat ook dat zich afspeelt in het hier en nuNiet meer, willen dan er is zoiets.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Vind ik zo mooi he, die uitspraken over leven in het NU. Er is ook alleen maar NU. Boek van eckart Tolle, oa, vind ik ook zo geweldig. Ook een kwestie van oefenen, denk ik dan maar. Haha, ga ik weer; denken. Niet denken maar doen. Het lukt al vaker om in het nu te zijn en dat vind ik fijn. Vroeger dacht ik vaak dat het geluk wel de hoek om zou rennen als ik dichtbij zou zijn. Absoluut niet in het NU maar bezig met dan en dan en dan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Wat een mannetje, komt er zo'n ukkie het podium oplopen in zo'n gek spencertje en hij beweegt ook bijna niet. tenminste, heb maar 1 dvd van hem gezien maar ik vond/vind het geweldig en de dingen die hij zegt. Hum, dat was een geleende dvd. voor mezelf??? Ja, goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Geen idee wie dat is.Ik ga naar bedTruste allemaalLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 (gedeelte verwijderd door de moderator)Alfje nog gefeliciteerd met dochterlief, leuke dag gehad zag ik , geweldig. Had je ook wel even nodig toch! Slaap lekker,Ex het gaat wennen, gewoon volhouden hoor topper!Vm, ik verheug me al op ons etentje haha. Nu nog ff een kebabje doen maar, enne groet Niknok van me en laat hem de goede kant op varen aight.Soothe slaap lekker man, morgen weer vrolijk op he!Witte:heart: alles goed meis?Ik ga mn haar even wassen en kom dan nog ff om de bocht hier kijken:DEn dan nog ff zoelen naar een mooie kleine tatoo die ik als afsluiting wil zetten symbolisch, iemand tips?Zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2010 Ave lectori, lucratori te salutant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Nou hier is ook niemand meer dus salut, tot morgen dan:D dan ga ik nog ff film kijken oid.Trusten:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 o nee, ben ik niemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Oh haha toch nog iemand, hoe staat het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Ja haha moet mijn haren nog uitspoelen en dan slaappilletje erin mikken en dan op de bank relaxen tot ik bijna slaap haha, ben geen vroege vogel, althans s'avonds niet, morgen wel om 6 uur weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 gaat z'n gangetjeik lig een beetje tv te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 6 uur!!! dan kun je net zo goed wakker blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Ik lig hele nachten wakker, alles went zeggen ze maar dat is dus niet waar.Ik word er gestoord van, 12 of 1 erin en dan liggen kijken tot een uur of 8, ken je dat?Alles geprobeerd aan pillen, nix werkt.Dus mezelf maar aangesloten bij het vampieren-squadron, dan kom ik ook de nacht wel door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Ik ga ook ff bankhangen nu, welterusten ex feestbeest en hopelijk tot morgen weer!Sleep wellSuusje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 slaapze doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Exfeestbeest ik heb een slaapdraadje geopend, ergens bij thema's geloof ik, of bij tips. Bijmij duurt het minstens twee uur voordat ik in slaap val.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden