ExFeestbeest Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 onder andere vlaams meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Hoi Alf; ja ik kan wel eens boos op mezelf worden maar ik zet het vrij snel om in; ok, dat was niet snugger, volgende keer beter; ik blijf nooit lang boos.Wing; dat ben ik met je eens maar den maatschappij bergt je dan meestal op of je wordt kluizenaar.Jaja The en Dar; spot er maar weer mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Kirk, ik zit gelukkig redelijk lekker in me vel en fijn te lezen jij ook!Kom je nog wel weer schrijven hier want ben altijd benieuwd hoe het je vergaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Dhendro ben je er al achter wat het betekend, je ziel wassen? Ben nu wel erg benieuwd, ik vond op google alleen maar het 'wassen van de zonden van de ziel'' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Hé..., een Vlaams meisje, da's nieuw voor me.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Wing, ik heb je bericht van 21.44h uitgetypt. (heb Suusje even weggehaald, vindt ze vast niet erg?) en komt hier aan de wand in de wc ruimte te hangen.Daar hangt ook deze:Zuiver uwant zuiver zijt geLaat los want er is niets vast te houdenWees niets meerwant alles zijt ge al(Bronnen van het nu 1988)en die hangt er al jaren. (het helpt een beetje aan de levenspijn) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Ik moet wel erg lachen om mezelf hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Zit me hier toch een partijtje bloedserieus te doen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Nee Tea, Japans lukt ook niet!!Ex ! Opassen met Vlaamse deerne, of sirenes!!LiefsN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Suus ik weet dat je niet zo`n grote maat hebt maar ik neem alleen handbagage mee;)Dar ik vind het juist wel goed zo, dan kan ik even wennen hoe het gaat, truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Tussen alle andere geweldige verhalen door.....en tevens nog aan het nahikken om de grappen van Suus.Ja heus, ik ga dr zo ook eentje vertellen!!maar dan naar mijn vriendje toe, want ik ben niet erg gezellig voor hem zo achter de pc.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Yeps Dar mijn opmerking was ook met een Nee Grieks typen kan hier niet, het is: Nipson anomèmata mè monan opsin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 CathLeuk dat je nog even langskomtNee, beschouw je verhaal heus niet als opdringerigzo komt het echt niet over, hoorEn 'religie' stond tussen aanhalingstekenswaarmee aangegeven dat je een overtuiging hebtof een visie, een op meerdere vlakken doortrekkend denkbeeldDat jou steun geeft en dat je graag wil delen...Hieronder vallen ook de nieuwe 'religies' als die van Tolle en MFMen moet met iets bezig zijn, zich verheffen, transcenderenDe mens streeft naar homeostase, een toestand van evenwichtIdd, is er pijn dat moet die pijn worden opgeheven, er moet weer balans komen. Men wil zich niet onaangenaam voelen.Ik vind het ook genoeg zo.Cathy, bedankt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Nee hoor Cath vindt ik niet erg , wou toch al niet graag op de wc hangen haha, Mooie tekst idd en doe maar lekker serieus hoor als je daar zin in hebt!Dar nu dan echt trusten:D maar je weet het nooit bij jou haha,Ex waarom na 6 maanden het huis uit zetten dan,zo wordt er nooit een naast je wakker:oNien ben je nog wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Om maar ik ben erg lenig AR, ik pas wel in een handbagage item hoor ben maar 1,60.Dhendro vertaling? Nipson anomèmata mè monan opsin Cathy kom op met die mop, altijd leuk!!!Jaja ex, vlaamse zijn gevaarlijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Let op:over een dom blondje.....Ze wilde naar de kapper maar het haar mocht niet al te kort worden.DB had een koptelefoontje op waarvan de kapper zei dat dat lastig knippen was, maar ze stond erop dat die op kon blijven. Op enig moment moest de kapper toch wat rond de oren knippen en pakte het koptelefoontje weg.Hierop viel het blondje naast de stoel neer en binnen enkele minuten was ze overleden..Stomverbaasd keek de kapper naar het ontzielde lichaam. Hij pakte haar koptelefoontje en luisterde even.Hij hoorde zeggen: Adem in... Adem uit, adem in.....:o:o:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 En nu word het voor mij alweer tijd om te gaan slapentruste allemaal:lips:tot morgen ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 ik plas bijna in mijn broek Cathy hahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 @Suus, kweenie, gaat vanzelf, iedere keer als ik met een leren string en latex body, cowboylaarzen, in een duitse vliegeniersjas en een legerhelm op het bed spring en de internationale begin te zingen, haken ze af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 KirkAls ik uit moet gaan leggen dat 'trauma'hier niet als zodanig bedoeld is dan moet ik nog beter op gaan letten wat ik schrijf.Ik kan ook zeggen: K.heeft nare ervaringen meegemaakt op dit forumen met name of vooral met de moderatorendie er een zootje van maakten...duidelijker kan ik niet wezenEn wie zegt dat ik geen arts ben?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Jantje spuugt op het raam van de burgemeesterde burgermeester komt woedend naar buiten en zegt"wat zou je ervan vinden als ik het bij jouw moeder doe?"jantje antwoord : "heel knap meneer" "we wonen namelijk op de 15de verdieping" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Terroristische Vlaamse meisjes, de droom van iedere man... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Das aardig van je Suus.Nog drie nachtjes Alf, spannend!Ik heb zoveel gelezen, dat ik ff niet weet waar op te reageren, en of ik wel wil reagerenMaar ben wel ontzettend benieuwd hoe Thee en Dar hun ziel afwassen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 EFB hahahaje meot er ook een feestneus bij dragen!!!Alf je bedoeling was goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 DhenKan boos worden op jezelf, iedereen zegt dat ie dat kanmaar, in filosofisch opzicht kan dit dan wel?Je hebt een 'zelf', lijkt me één geheel, waar je dan boos op kan worden, alsof er dus twee entiteiten zouden zijnBesta je dan uit meerder onderdelen?Dan is er geen zelf.Of is het zelf ook één van die onderdelenMaar wie wordt dan boos op wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden