Spring naar bijdragen

dinsdag 2 februari 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Tasseke, ja ik weet het, ik werd zo suf van die medicatie, niks voor mij, een oxazepam als ik heel erg onrustig wordt van 10 mg oke maar verder, met die slaappillen voel ik me gewoon niet prettig, stel dat er iets met de kids is kan ik niet eens adequaat reageren,

Ja de visboer zit hier tegenover me dus die lonkt Bol, haha beter dan de sirenes toch!

Ja kwarktaart is ook erg lekker,

7 jaar oei ik heb ze 2 weken terug van 5 jaar oud weggegooit:huh: niet zo slim dus!

Ik heb een vraagje, ik ga me weer aanmelden vor een nieuwe HBO opleiding maar twijfel tussen mdw en sph? Ik kan er geen keuze in maken. Ik heb al een aantal opleidingen in beide richtingen maar moet deze week gaan kiezen.

Dar ga je nog wat leuks doen en wat gaat er gebeuren met de kater?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 258
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

heee bolletje, blij om je weer te zien!!!

ach ongezond?? de boerenkool had ik al om 7.00 uur vanochtend, het was dus een lekker toetje :D

mag ook wel want de kilo's vliegen er weer vanaf, ik leer het ook maar niet af om me druk te maken over futiliteiten.

alles goed in het kamp bolletje? lekker en constructief bezig of wil het niet vlotten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja de kids, nee de een is bijna 8 en zijn school heeft 5 studiedagen ingepland, dus hij is vanaf donderdag al vrij, morgen mag hij weer naar school[een half dagje]. De jongste wordt vier in Maart en dan is het basisschooltijd, eindelijk, hij is erg druk en het is fijn om een beetje rust te creeren in huis.

Zo nu even de vuilniston aan de weg gaan zetten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Tas, sinds 1988 zijn we twee keer héél veel groter gaan wonen.

Na de scheiding heb ik alles in dit (prima maar 1/3 van mijn vorige huis) hok gepropt dus we barsten
uit alle voegen.

En nu, beste mensen, ga ik douchen, school bellen, Zoon is een BELANGRIJK strookje kwijt, of course,
laat maar.....grrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik moet even met mijn billen bloot. Ben gisterenavond volkomen door het lint gegaan. Heb een houten kop en heb weer het inzicht en letterlijk de ervaring dat teveel zinloos verdovend zuipen NERGENS MEER toe leid dan doffe ellende...
Zal wel te maken hebben om mijn spannende gevoel van vertrek naar Bali. Op Bali is de wijn buitengewoon duur en bovendien heel zuur.

Wie het weet mag het zeggen ! Ik zit met de gebakken peren !

Wat een leetmoment. Wat en sjit. Sorry

NikNok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he muts!!!

ook jij nog een gelukkig nieuwjaar!!! en natuurlijk de rest ook nog!
tja, niet zo mooi begin gehad van 2010 maar ik ben gisteren gewoon met het gevoel opnieuw begonnen aan 2010.

ik ben in ieder geval weer blij dat ik online ben en heb jullie harstikke gemist :heart:
alles goed in huize thee???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik geloof dat ik weer een beetje van m'n rugpijn af ben. Heb van de week flink last gehad van m'n rug, kon gisterenavond moeilijk bewegen. Ik denk toch teveel krom gestaan met schilderen dus doe ik het vandaag maar eens rustigaan. Beetje poetsen enz. Wil m'n klerenkast (bedstede) eens goed onderhanden nemen, maar eerst straks weer naar mijn kabouter.
Gisteren een hele lieve brief gehad van de dochter van de kabouter. Straks ff een lief briefje terug schrijven.
Gisterenavond toen ik in bed lag, liggen na denken over mijn drankmisbruik. Toen kwam ineens het beeld in me op dat ik me niet kan me niet herinneren ooit een paar dagen in bed te hebben moeten liggen omdat ik ziek was.
Alleen toen ik de bof had, (we hadden toen een café,) en mijn moeder kwam met een groot glas cognac naar boven, dat moest ik op drinken. Dit omdat ze dan geen omkijken had naar mij en in het café kon blijven.
Werd ff kwaad, zoiets van "Mam hoe heb je dat ooit kunnen doen" Maar gelijk kwam het idee, "Och ze zal er niet bij na gedacht hebben"en er was weer een gevoel van houden van. Dus heb ik het toch verwerkt denk ik.:)
Zo nu ff de diertjes verzorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Nik. Ja joh, soms heb je gewoon een hele tijd nodig om te leren dat sommige dingen niet goed zijn voor je. Het gaat ook niet van de ene op de andere dag. Misschien eens goed om dit gevoel op te schrijven en als je dan weer naar de wijn wil grijpen, dit dan ff te lezen. Ik bedoel hoe je je nu voelt. Kan misschien helpen om te stoppen. Maar het blijft moeilijk hé?
Vandaag een nieuwe start maken?;)
Je bent toch wel lief hoor.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,

laatst was ik ook bezig met het verleden en in de eerste instantie werd ik ook een beetje kwaad.
alcohol was in onze familie heel normaal en ook de bijkomende problemen en nooit maar dan ook nooit ben ik tegengehouden of gewaarschuwd.

maar achteraf, wat wisten de mensen vroeger van alcoholisme af?
mijn oom van 78 drinkt nog steeds dagelijks, nog maar 55 kilo en dakloos, maar begrijpt nog steeds niet dat hij alcoholist is.
uiteindelijk kan ik alleen zelf de verantwoording nemen voor mijn eigen gebruik en mag de last niet neerleggen bij een ander.
kortom,
het geeft een hoop rust en zeker ruimte om gewoon te houden van....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha thee,

uit ellende ben ik zo bezig geweest in huis, ik wordt er gewoon bang van.....
zo netjes.....
en dan heb ik het nog niet gehad over mijn schilder en behang projecten.
maar zeker de weten dat ik weer meedoe!!
ik ben gisteren weer begonnen om te wandelen, akelig donker om vijf uur en behoorlijk glibberig maar ik wordt mega schagarijnig van dit weer.


NikNok,
ben je er nog????? of ben je terug gekropen onder de wol?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge allemaal

Ben vrolijk op de snorfiets naar mn werk gegaan
Halverwege ontdekte ik dat het af en toe
spiegelglad was...

Nik, ouwe roeier, hoorde je die Sirene opeens
een verleidelijk lied zingen? En viel je toen buiten de boot?
Zwem even rond om na te denken hoe dat kon gebeuren
En kom dan gauw weer aan boord, gooi het roer om
en verleg je koers.
Wel jammer dat je niet even kwam melden dat
je een Sirene aan je hoofd had, er waren gistervond
genoeg mensen om je te helpen. Heb je daaraan nog gedacht?
Dat er een anti-Sirene forum bestaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje
Goed je weer eens te lezen!
En dat geheugen he. het is gek
ik maakte me daar in het begin zo druk
over. Dacht zelfs even dat ik dement aan t worden was
De laatste tijd doe ik dat niet meer
niet dat het beter gaat, trouwens dat weet
ik niet eens, het houdt me niet meer bezig
Nu jij erover begint denk ik: oja, hoe is het eigenlijk
met mn eigen geheugen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thee,

na twee maanden een rommeltje te hebben gemaakt van mijn dagelijkse ritme ben ik inderdaad weer begonnen om te gaan lopen.
's ochtends vroeg ben ik gewoon op mijn best en het is een genot om te zien hoe de wereld bezig is om te ontwaken.
de eenden en de vogels zijn nog slaperig, de verlichting gaat aan bij de werkende mensen en tja.......hier bij de pont is het best druk, de meeste ploegendiensten beginnen om 6 uur dus er zijn mensen op straat.

het zal natuurlijk wel verschillen waar je woont, ik heb hier industrie en boerderijen dus is er altijd wel leven langs de straat maar kan me ook voorstellen dat er plekken zijn waar je echt niet wilt wandelen zo vroeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tasseke

zit even naar mijn aanmelddatum te kijken.......


over vier dagen hang ik hier twee jaar rond en ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik er ben
:huh:



-----------------
Dat is ook een prettig vooruitzicht
Zit hier pas 3.5 maanden :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...