witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Voor jou gratis Bolnah... voor iedereen eigenlijk gratis:)Jullie zijn veel te aardig om geld aan te vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Alf, ik heb toch een iets andere smaak denk ik, http://www.tvgids.nl/programma...Ook_getest_op_mensen/ben een erge Belgie fan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Voel me niet goed. Verdriet slaat in als een bom. Alvast kaarsjes aangestoken. Op de bank met de beesten en een dekje. Verder hoef ik niets. Kom straks nog even gedag zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Jij ook Alf:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Hee!WomanGooshe Frabba Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 :present::present::present:vvv:present::present::present::present::present::present::present:vvvv:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Zo zie je maar weer genoeg in vooraad allemaal voor Rapilos:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Das lief Witte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Lieve mensen ik ga bankhangen ben een beetje moeen dan moet ik oppassenfijne avond voor allemaalen een knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 WomanQua films had ik soms wel dat idee jamaar ik dacht dat je ook van actiefilms ed houdt?Anyway,gisteravond was er op Canvas een program over drankDo I drink to muchWilde dat terugzien,maar dat gaat niet hekenen ze in B. niet, uitz. gemistof je moet er voor betalen Misschien kan wizzard Dar het wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 quote: Originally posted by: Alfquote: Originally posted by: marjoNo copy Neither me Dan hoe het is Authentiek Populair lees ik heus! --------------------Marjo (Es) bij jou lees ik als eerste'buitengewoon aantrekkelijk'klopt dat?En ga je wel eens naar een sportschool?Bij mij in de buurt?Nee niet doen Marjo, Alf denk er aan jongen langzaam op bouwen anders forceer je dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Haha Meiske, nou deel jij ze weer in ene weg.....Hoe is het, vakantie komt nu lekker dichtbij he???Ik heb t ook geprobeerd hoor, Alf en Dar, maar mij lukt t ook niet.Jij bent wel een beetje en pc wonder hoor, met wat je allemaal produceert hier en op de carochat. Dat krijg ik echt nooit voor elkaar.Ben al blij dat ik zo af en toe de bloemenwinkel van ADB weet leeg te kapendmv knippen en plakken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Hey lieve Woman wat vervelend maar dat zat er in hé meis? We zijn nu wel vrolijk bezig maar we zijn er voor je hoor. Geef maar aan als je behoefte hebt.:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Ik ging lerenvan forcerenNiet te doenof juist...Nu SpinvisHet kloptAls je luistertnaar de wolkenAls je luistertnaar de windDe zonriep mijvanochtend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 DarHeb het zo gedaan als je zei:geselecteerd, blauw gemaakt dus en dan RMknop-kopierenof ContrlC etc maar er komt meteen melding dat er copyright op zit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Dar ik dank God dat je niet alles op geschreven heb, zou flink met de billen bloot gaan dan:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 dat zei ik;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Maar ja bij jou Dar, appeltje van me, staat dan ook:'wetenschappelijke talenten' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Grappig he Bol, Ik zag ook wel dingen staan die jou passen hoor.Zo zie je maar een tijdje hier schrijven zegt meer dan genoeg!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 quote: Originally posted by: wittedat zei ik;) Witte, kan niet zo snel typen$%^&^%Onzeker he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Tja Alf zo gemakkelijk is echt chatten nog niet he.....Maar geeft niet hoor, concentreer jij je nou maar op de damesvd sportschool, dan word je in no-time een bodybuilder met een goeieconditie (tenminste als daar wat moois rondloopt qua jou smaak...)Daar heb je meer aan dan aan snel typen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Ik houd het maar bij astrodienst. Daar stonden echt veel dingen in die bij mij horen. Ook een levensbeschrijving, en de dingen die nog op mijn pad komen. Er staat echt heel duidelijk beschreven hoe ik ben en hoe mijn jeugd is geweest hoe mijn toekomst er uit gaat zien enz. Ook de dag horoscoop klopt vaak. Lees hem niet iedere dag maar net als ik er aan denk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 waar is de link Bol???Je maakt me nieuwschierig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Mijn boodschap in de kliniek wasWe zijn al-langGoed Zoals we zijnNo worriesNothingreally mattersIk heb veel geziengegevengeluisterdontvangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Sinds wanneer ben je weer thuis Marjo?En hou je begeleiding als je weer thuis bent, lijkt me wel toch?Kijk maar of je zin hebt om te antwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 quote: Originally posted by: DarWoman sterkte!En Alf, dan weet ik het niet ??Ik snap het al, jij zit op een andere site dan ik!!Ik zit op www.alleshelderK had een helder moment dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden