Spring naar bijdragen

Woensdag 3 Februari 2010


sjaak

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 365
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:present::present::present::present::present::present:vvv:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:vvvv:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
Zo zie je maar weer genoeg in vooraad
allemaal voor Rapilos:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman
Qua films had ik soms wel dat idee ja
maar ik dacht dat je ook van actiefilms ed houdt?
Anyway,
gisteravond was er op Canvas een program over drank
Do I drink to much
Wilde dat terugzien,maar dat gaat niet he
kenen ze in B. niet, uitz. gemist
of je moet er voor betalen

Misschien kan wizzard Dar het wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Alf

quote:


Originally posted by:
marjo


No copy




Neither me




Dan hoe het is




Authentiek




Populair lees ik heus!





--------------------


Marjo (Es)


bij jou lees ik als eerste


'buitengewoon aantrekkelijk'


klopt dat?


En ga je wel eens naar


een sportschool?


Bij mij in de buurt?
:P


Nee niet doen Marjo, Alf denk er aan jongen langzaam op bouwen anders forceer je dingen.;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Meiske, nou deel jij ze weer in ene weg.....
Hoe is het, vakantie komt nu lekker dichtbij he???

Ik heb t ook geprobeerd hoor, Alf en Dar, maar mij lukt t ook niet.
Jij bent wel een beetje en pc wonder hoor, met wat je allemaal produceert
hier en op de carochat. Dat krijg ik echt nooit voor elkaar.
Ben al blij dat ik zo af en toe de bloemenwinkel van ADB weet leeg te kapen
dmv knippen en plakken:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Alf zo gemakkelijk is echt chatten nog niet he.....
Maar geeft niet hoor, concentreer jij je nou maar op de dames
vd sportschool, dan word je in no-time een bodybuilder met een goeie
conditie (tenminste als daar wat moois rondloopt qua jou smaak...)
Daar heb je meer aan dan aan snel typen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik houd het maar bij astrodienst. Daar stonden echt veel dingen in die bij mij horen. Ook een levensbeschrijving, en de dingen die nog op mijn pad komen. Er staat echt heel duidelijk beschreven hoe ik ben en hoe mijn jeugd is geweest hoe mijn toekomst er uit gaat zien enz. Ook de dag horoscoop klopt vaak. Lees hem niet iedere dag maar net als ik er aan denk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...