Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 RapilosIk kijk vooralsnog eerst of er ook nog leuke vrouwen sporten op het moment dat ik binnentreed..:$Hoe meer vrouwenhoe harder ik aan de ijzers trek.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Alf maar de emo's die ik wil dat lukt niet het zijn altijd maar dezelfde ondanks ik op de c en shift druk dus nah niet goed.In het kabouterhuisje gaat het wel. Zelf wordt hij toch wat liever. Pakte van de week mijn hand en dat voelde goed aan. Hij heeft levensgrote en hele zachte handen. Altijd gehad. Een ander zal misschien denken "ja wat is dat nu"maar het betekent voor mij erg veel. en mijn kinderhand is gauw gevuld hoor, dit is al heel wat.De luchtvochtigheid is nog steeds hetzelfde. Er zitten boven in zijn plafond van die luchtafzuigers, ik denk dat ik die eens ga af plakken of zo. Maar kijken of er dan weer niet iets anders is waar hij zich zorgen over maakt.Maar de sauna waar ik toen was, daar was een soort ijszwembadje. Goed dat ik toen geen kunstgebit had, ik was hem spontaan kwijt geraakt. bbrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Alf hoo rik daar ietsiepietsie sarcasme in jouzo vanne de rozen zijn op:)haha het lukte niet dus vandaar maar het komt uit een goed hart hoornamelijk uit mijn hart:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Hee Alf,Mannen blijven toch altijd een beetje machootjes he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 BolWat mooi zoals je het beschrijft, met die handen. Het zit'm vaak in kleine gebarendat wat je raakt.MarjoHahahaHeb ook even gekeken op die Keltische kalenderBen een populier(maak er stiekem populair van)en de beschrijving die erbij hoort is zo gek nog niet(kan hem niet kopieren%&*&%)Even kijken wat M isAh een olm, pfffff:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 quote: Originally posted by: rapilosHee Alf, Mannen blijven toch altijd een beetje machootjes he:) Idd, is er niet uit te..sporten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Meiskenee, niet sarcastisch, vond het mooi passen bij de lege bloemenwinkel van Adben de voorgaande postingsniet dat het je niet lukte of zo..welneeen dat het uit een goed hart komt dat weet ik welHier één van mij, lag nog achter:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 No copyNeither meDan hoe het isAuthentiekPopulair lees ik heus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 quote: Originally posted by: AlfRapilos Hoe meer vrouwen hoe harder ik aan de ijzers trek.. Zolang je aan die ijzers trekt Alf kan het geen kwaad, als je maar niet van dat anabole steroidendingetjes gaat gebruiken, dan gaat het fout hoor. Dan krijg je ook een hoofd als een biet en tenen die er uit zien als aardappels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Marjo een Es. Prachtig wit hout. Erg goed om te bewerken. Misschien als je dadelijk iets met hout wilt gaan doen, eens kijken wat je met een Es kan. Misschien voel je een stukje verbondenheid.Ik weet niet wat voor keltisch teken heb, maar draai erg graag beuken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 quote: Originally posted by: marjoNo copy Neither me Dan hoe het is Authentiek Populair lees ik heus! --------------------Marjo (Es) bij jou lees ik als eerste'buitengewoon aantrekkelijk'klopt dat?En ga je wel eens naar een sportschool?Bij mij in de buurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Die Bol!Beuken draaien...We'll see! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Zooo er een paar afgehaald, dus voor wie nog bloemen uit wil delen aan iemand ze zijn in de aanbieding vanavond. Voor de helft vd prijs. Kwaliteit net zo goed als eerder op de avond!!!Zo Alf ga je gang je kunt weer uitdelen.....Of ben je nu net aan het eten.Ik net terug, was heeeeeeeeeerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Bolerg leuk je commentaar!Vooral dat 'anabole dingetje':DKijk eens wat jij bent Bol, ben benieuwdof geef anders je geboortedatumhttp://www.alleshelder.nl/Kelt...tischeboomkalender.htm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Ach AlfIk fiets enwandel maar watAls je goed opletKom je me ooit misschienwel tegen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Ja wat stom van me, ik bedoel op de draaibank natuurlijk. Dat draait het fijnst.Heb net ff gekeken . Ik val onder de den en onder de pijnboom (niet al te lettelijk nemen) . Nou daar klopt dus geen zak van. Staat bijna niets in waarin ik me kan vinden.Bovendien is dennenhout niet of nauwelijks te bewerken. Pijnboomhout daar heb ik geen ervaring mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Witte :D:D:DWaar haal je ze vandaan? Nazending, zo snel zijn de mods nog nooit geweest met het oplossen van problemenEen bloemetje voor de mods dan maar:present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Witte wat vraag je voor een bossie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Ha! Die Dar!Yep!It's goodTo see you too! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Hmmmm of ik nou blij moet zijn met deze omschrijving:o:o:o:o:o:o:o:oPOPULIER (De Onzekerheid) - Ziet er erg decoratief uit, niet erg zelfverzekerd, alleen dapper als het nodig is, heeft welwillendheid en plezierige omgeving nodig, erg kieskeurig, vaak eenzaam, grote vijandigheid, artistieke aard, kan goed organiseren, neigt naar filosofie, betrouwbaar in elke situatie, neemt het partnerschap serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Dar WAt goed van je!Hoe doe je dat?Ik kon het er niet af krijgen met rechtermuiskn-copy nog met controlC..kreeg de melding copyright.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Kijk maar op 18.26Dan zien jullie waar de rozen vandaan komen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Nou Witte, nou jij zou ik zeggeneen rozenboom staat er niet bij..En Dar een appelboom..'Altijd verliefd' etcBij M klopte alles ...O wacht, ben jij ook een 'popie' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Dar, zie je wel, jullie hebben bijna allemaal goeie eigenschappen, ik ben halverwege maar gestopt met lezen.Klopt helemaal niet met een maagd van 2 sept. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden