lady jane Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ik ga eindelijk mijn uitgestelde huiswerk doenwelterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Je moet maar denken dat al dat zweten en rillen je lichaam is dat zich ontdoet van giftige stoffen!Zo probeer ik het te zien althans!En zoals Jane al zei auna, massage, shi atsu???sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Lijkt me heerlijk om weer fris te worden!Jaren geleden heb ik wel eens met mate geëxperimenteerd.Ik kan me vaag herinneren dat het voelde als een soort koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Wing gaat zich moeien;)Maar Wing iss (ssssssssssssory ik heb S problemen!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Studeer ze Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Wing, allez nog een paar mmoie woorden voor het sslapen gaan!!!!Wat doe je aan een keyboard dat niet doet wat je zegt?? Afmaken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 VM wat een pittige toestanden die je eerder beschreef met je vriendin. Coma, 3 flessen wodka, geen plek in klinieken. Vreselijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Maar wat doe je der aan Erik???Haar vader wil zelfs een brief naar de pers schrijven!! Maar helpt dat???Hoe gaat het met jou nu? Voel je je een beetje oK?LiefN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ah Tea staat me bij!!Zie jewel Wing, wij willen mooie woorden!!Anders gaan we staken en met borden op straat staan! Wij willen wing, wij willen mooie woorden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Weet ik Tea!!We moeten echt neer moeite doen, voor onszelf maar ook voor de rest!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Zoals iedereen hier soms verschijnt, iedereen soms verdweint!Zoals Alf ooit zei dan worden het monologen!Ook niet erg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ah Tea, je bent er nog!Wat te doen aan een maatschapij, wereld waar er alleen plaats is voor IKKE EN DE REST KAN STIKKE,Doet me pijn, ik wil geen pijn!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Maar bedoel je dan ieder voor zich??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Moest weer even wat eten, kan niet langdurig stil zitten op 1 plek.Waarschijnlijk de afkickverschijnselen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Neen ,kauwgom helpt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ik snap wat je bedoelt the.Ja het voelt zeker goed dat ik niet drink.Het is ook zo dat de dag en avond langzaam voorbij gaat.Wat zal ik allemaal gaan doen...?Straks een filmpje kijken.Kan ook niet heel veel op t toetsenbord tikken vanwege rsi.Tja en vooral veel gedachten. Denken aan mn vriendin die t weekend bij ouders is en zeker over mn probleem gaat praten en welke keuze zij gaat maken: bij me weg gaan omdat ze mn drankprobleem helemaal zat is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 hallootjes allemaal,gaat hier alles goed en rustig of belandt ik in een crisis?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Hallo tasje,geen crisis wel rustig.Zit middenin mn stopmoment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Het is weer wennen om 's avonds nuchter te zijn.Toch voelt t nu al een beetje als met beide benen weer terug op aarde komen.Te vroeg voor mn bed, was er pas om 14.00 uit en totaal niet moe.Wel lekker gitaar aan t spelen.Heb leuke apparatuur waarmee ik me prima vermaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 ff film kijken, kom later terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Was net bijna in slaap, belde de Lady!Het gaat redelijk met haar, veel librium dus suf!!En ja Tea compassion, etc. Moet soms maar niet ten koste van jezelf!!Ik wil iedereen helpen maar toch wel ook IKKE IKKE IKKE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 hehe, eindelijk een jan op het forum!dat gedoedel is weer wat minder maar daar wennen we wel aan vanavond de eerste avond???dan voel je je raar, zweterig... in ieder geval anders dan andersdat is standaard, is het niet de drank die verschijnselen geeft dan doet je geest het wel.maar bijvoorbaat alvast een pluim, het is een hele stap om daadwerkelijk te stoppen.maar blijf er lekker bij, we slepen je er wel doorheenthee,hier is het fc knudde!de deuren zijn mooi geworden, alleen de trap nietof eigenlijk.......ik had eventjes ruzie hier en ik storm als een blinde malloot de trap op.de trap moet dus opnieuw en ik heb overal verf zitten.typisch gevalletje van rustig blijven maar ik zit mijzelf helemaal op te vretenen eigenlijk voor het eerst in hele lange tijd heb ik zin om uit te gaan vanavond\maar ik ga niet!!! stel je voor dat ik nog wat aan de haak zou slaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 6 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Hoi allemaal.Ik lognet in. Wat een toestanden allemaal daar bij de lady. Ik hoop echt van ganze harte dat ze er bovenop komt. Nina, zorg dat jij er zelf niet aan onderdoor gaat. Ik lever zelf op dit moment een gevecht met mezelf. Ik denk dat vandaag de drank verliest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Wou nog toevoegen na ikke, de ret kan knikken ,maar dat wordt arrogant! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 VM,ik zal je het makkelijk maken!om anderen te kunnen helpen moet je toch eerst jezelf op de eerste plaats zetten en houden.in dit geval moet het dus IKKE IKKE makkelijk hé?wegwezen met al die rot gevoelens eerst jij............offe ikke?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden