tasseke Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 he sjaak, één goedeavond zeg ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Tea,Ik ben al gerust dat ze bij pa en ma in bedjdje ligt!!En nu IKKKE IKKKE IKKE en en de rest kan stikken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Hoi jakie!Hoe gaat t'em?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 6 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Kon beter Nina. Ik ben moe en heb zin in drank. Heel veel. Maar ik doe het niet. Morgen vroeg op. Een fijne dag want ik ga met wat vrienden naar Duitland naar een beurs. En gij Nien, gij moet zorgen dage het kupke boven water houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Morgen de jacht jakie!!Concentreren!! Ik wil gebakken wilde duiveborstjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 deze doos begint dus bij de even tredes!! oh, ja en onderweg die kleine nog uitschelden omdat ze de trap weer kleverig heeft gemaakt, ben potverdrie geen huishoudster!het is maar goed dat ik humor heb anders had ik echt niet met mij kunnen samenleven!zo mijn zeikminuut is op!wat gaan we doen vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 6 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ja Nien, morgen gaat jakie naar de jachtbeurs. Gezellig. Kan ik even alle gremlins en zeemeerminnen van me afzetten. Jij moet ook afleiding zoeken meidje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 sorry dat de menen dat weer kwalijk nemen, maar wat heb jij ook al weer? Hagel? Wat ga je morgen Schieten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 6 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Hee Tasseke,ik zie wel dat ik niet de enige ben die wel eens ruzie met zichzelf heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Sorry maar mijn ssssss is in staking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 6 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Nee Nien, Morgen niks schieten. Alleen naar de beurs. Vijf grote hallen met alles over jacht.Pelsjagers uit Alaska. Jacht artikellen. Voorlichting. Honden. Geweren. Alles. Ik heb zelf hagel- en kogelgeweren, Nien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 sjaak, jij bent een jager???sta een beetje perplexwaarom weet ik niet maar dat had ik niet echt verwacht oohhh, nu komen er een hoop vooroordelen naar boven!oude mannen sport, knorrig, niet toeschietelijk, aaarggg ik ben echt ergHoogstwaarschijnlijk ben je een blonde god (jong, dat weet ik al) maar ik zie nu allemaal rare beelden voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 huh, doet dat niet iedereen?? teruglezen?ik begin altijd op de laatste pagina en jump dan door de teksten en als ik besloten heb dat het intressant is.............. dan begin ik van voren af aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 WowVoor ik gebannen word, wij hebben hier winscheter afgenededen voor de kraaien, long riffle ,juist omdat het grappig is , colt omdat pa paranoide is, kalahnikoff omdat we ons domein moeten bechermen!!De grotere ,olifantdoder hebben we in de kluis verstopt!Ps vriend van pa gaat regelmatig, natuurprotectie beren jagen in canada, of zalm vissen in Alaska! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 6 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Tasseke toch. Ik ben een jonge god van 42 lentes. En ikleef hier een beetje achteraf. Doe graag houthakken en jagen. Ook doe ik graag motorcrossen met mijn zoon en paardrijden met mijn dochter.Daarnaast doe ik nog graag 4x4 rijden. En ik ga graag stappen met mijn vrienden. Dus niks outbollige, knorige ouwe heer. Ik hoop dat je vooroordelen wat zijn bijgesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Tea, je zou esmoeten meegaan naar Anchorage en daar verse zalm gaan vissen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 mmm, dat geschiet vindt ik persoonlijk niets maar eeehhhhhh,lekker achteraf wonen, daar ga ik wel even prettig jaloers op wordenik zal mijn vooroordelen even bijschaven sjaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 jakie ff msn want ander storen we de menen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 slaap lekker Thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 6 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Tasseke, ik schiet om het oogsten en niet om het schieten. Wat ik schiet eet ik op. Ik behandel het wild wel met respect. Jagen is voor mij ook geen sport. Het is een manier van leven. Ik ben er mee opgegroeid. Ik woon achteraf, ook dat ken ik niet anders.Ik ben hier geboren in dit huis. Ik denk dat als ik in een rij zat dat ik zo dood was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Tasssje, ik heb problemen met mijn ssssssssssssssss vandaag!SSSSSSSSSSSSSSSSlaap lekker, en jagen is echt niet erg al het gecontroleerd gebeurd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 ik ben niet tegen jagen ik houdt alleen niet van schieten.kom uit de grote stad en daar wordt wat afgeschoten, heb ik eigenlijk ook weinig problemen mee als ze maar goed kunnen richten en ik thuis ben.maar je leeft inderdaad anders als je buiten woont, meer één met de natuur.en jij weet tenminste waar je vlees vandaan komt.zo ik ga ook naar bed, zo nacht als gister die trek ik niet meer want om 5.00 ontwaakt mijn lichaam uit zichzelf.heb dus bitterweinig geslapen vandaag.VM,morgen toch eerst maar even je toetsenbord zuigenB)en als het dan niet oplost.........gebruik je toch gewoon de ZSlaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 6 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Welterusten Tasseke. Lekker slapen. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 6 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Welterusten allemaal. Ik ga ook slapen. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Bijzonder triest om te lezen over de vriendin van VM.Ik vind het wel ietwat te ver gaan, om over iemanddie hier ook schreef zo in detail te treden.Wellicht stelt diegene dat wel helemaal niet op prijs.Persoonlijk zou ik er wel moeite mee hebbenals er zoveel over mij geschreven zou worden.Zeker als ik niet zelf mijn verhaal kan doen.Natuurlijk is het erg dat er geen plaats voor opnameis, toch is een beetje discretie wel op zijn plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden