Spring naar bijdragen

zondag 7 februari 2010


suusje777

Aanbevolen berichten

Alf :D:musicnote::heart::musicnote::heart::light:;):musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::present::moon::musicnote::heart::musicnote::present::moon::musicnote::heart::musicnote::heart::sun::present::heart:

Alf je bent een voorbeeld met je teksten, je steeds weer opkrabbelen uit somberheid, je pogingen tot andder werk en vooral je honderd dagen niet drinken. Wees oprecht superdeluxe trots op jezelf en we gaan wel snel naar huis, we gaan wel snel naar huis wanr Alf is nuchter thuis.
Liefs
Suusje:D

Alf is honderd dagen adb
de vlaggen hangen uit
Hij krijgt vandaag kadootjes
en thee met een beschuit
En kijk eens: de fanfare
met tuba en trompet
die speelt een vrolijk liedje
gezellig rond zijn bed
Alf is honderd dagen adb
daar gaan we iets aan doen
dus geef, als je hem tegenkomt
maar snel een dikke zoen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 262
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hee Jan, goed van je, houdt vol he! eens komt ook jouw 100e dag, wees niet bang.
Ik werd al om 4;00 wakker maar na een blik in de spiegel kan ik er beter weer induiken. Vandaag een verjaardag,dus wordt erg druk i guess.

Probeer wat te slapen, rust voorkomt ook triggers, maar ben trots op je hoor Jan.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan

Ik zie je door het leven lopen,
met een lach op je gezicht,
maar nu is die lach toch even weg,
want de slijterij is dicht.

Probeer toch eens iets anders,
probeer eens zonder alcohol,
hulp genoeg als het alleen niet lukt,
verander ellende voor wat lol.

Ik weet dat je de kracht hebt,
ik weet dat je het wil,
dus pak jezelf bij kop en kont,
vraag om hulp, desnoods het ADB frum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je bemoedignde woorden suusje.
Vorige week twee intake gesprekken gehad bij Brijder stichting. Volgende week vrijdag start er een behandeling. Ze moeten intern nog overleggen wat voor mij geschikt is.
Ondertussen zit ik op het forum en lees veel van jullie berichten en dat geeft veel steun moet ik zeggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt een beetje lullig wat ik nu zeg maar in mijn ervaring al die jaren is het zo dat ik denk dat je vriendin misschien eerst wat wilt zien voordat ze het geloofd. Geen woorden maar daden, het vertrouwen moet teruggewonnen worden. Toon haar dat je hulp zoekt en gemotiveerd bent!!! Als ze van je houdt is ze echt niet zo 1,2,3 echt weg hoor
Houdt je hoop vast en laat haar zien dat je niet drinkt en het probeerdt, je zal zien dat het helpt, soms is een paar dagen met rust laten ook goed.
Dikke:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd jij snapt het, ik heb bijv. gisteren bij de arts Diazepam gehaald omdat ik het na de uitglijder erg moeilijk had, net als jij nu, voor mij helpt het en ik ben er rustig door geworden en kan alles relativeren voor vandaag.
Ik snap het wel hoor, de angst om je meisje maar je moet eerst jezelf gelukkig maken en eerlijk tegen jezelf zijn voor je het bij haar kan waarmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...