suusje777 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Alf :musicnote::light:Alf je bent een voorbeeld met je teksten, je steeds weer opkrabbelen uit somberheid, je pogingen tot andder werk en vooral je honderd dagen niet drinken. Wees oprecht superdeluxe trots op jezelf en we gaan wel snel naar huis, we gaan wel snel naar huis wanr Alf is nuchter thuis. LiefsSuusje:DAlf is honderd dagen adbde vlaggen hangen uitHij krijgt vandaag kadootjesen thee met een beschuitEn kijk eens: de fanfaremet tuba en trompetdie speelt een vrolijk liedjegezellig rond zijn bedAlf is honderd dagen adbdaar gaan we iets aan doendus geef, als je hem tegenkomtmaar snel een dikke zoen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hoi suusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Bijna al 24 uur gestopt!Hoeraaa, daar moet op gedronken worden!Rooibostheetje in dit geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Zal ik dan toch maar eens proberen te gaan slapen?Maarja dat wordt meer waker liggen, misschien zweten...Beetje tegen mezelf kletsen is natuurlijk ook nuttig, het houdt je van de straat:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hee Jan, goed van je, houdt vol he! eens komt ook jouw 100e dag, wees niet bang.Ik werd al om 4;00 wakker maar na een blik in de spiegel kan ik er beter weer induiken. Vandaag een verjaardag,dus wordt erg druk i guess.Probeer wat te slapen, rust voorkomt ook triggers, maar ben trots op je hoor Jan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 De eerste dagen na mijn stoppen was het ook zweten, en nachtmerries en steeds wakker schieten en in mijn slaap voelen alsof ik naar beneden viel maar het wordt minder geloof me!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hoe lang sta jij droog suus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 OOh volgens mij zie ik t al: 15 dagen adebaas. Wat goed van je!Ik las wie-o-wie verhaal. Jeemig wat een ellende heb je mee gemaakt joh.Ik zou ook veel gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 17 dagen met 1 uitglijdertje ertussen in na 2 weken:angry:Ik heb wel een langer drooggestaan maar nu sta ik erachter dat ik stop.We komen er wel de een doet aan bingo spelen de ander aan stoppen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 JanIk zie je door het leven lopen,met een lach op je gezicht,maar nu is die lach toch even weg,want de slijterij is dicht.Probeer toch eens iets anders,probeer eens zonder alcohol,hulp genoeg als het alleen niet lukt,verander ellende voor wat lol.Ik weet dat je de kracht hebt,ik weet dat je het wil,dus pak jezelf bij kop en kont,vraag om hulp, desnoods het ADB frum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hou niet zo van bingo, dus dan maar stoppen. Tja die uitglijders he...Ik maak me wat zorgen.Mn vriendin is dit weekend bij haar ouders en al 3 keer smste ik haar maar ze reageert niet.Ze overweegt me te verlaten ivm dit drankprobleem.Het stoppen is misschien te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Bedankt voor je bemoedignde woorden suusje.Vorige week twee intake gesprekken gehad bij Brijder stichting. Volgende week vrijdag start er een behandeling. Ze moeten intern nog overleggen wat voor mij geschikt is.Ondertussen zit ik op het forum en lees veel van jullie berichten en dat geeft veel steun moet ik zeggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Heb je dat gedicht nu net zelf bedacht?Dat zou ik knap vinden, zo snel. Creatief!Bedankt.Ik denk dat ik toch maar eens mn nest induik. Het is al half zes.Slaaplekker en misschien tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Klinkt een beetje lullig wat ik nu zeg maar in mijn ervaring al die jaren is het zo dat ik denk dat je vriendin misschien eerst wat wilt zien voordat ze het geloofd. Geen woorden maar daden, het vertrouwen moet teruggewonnen worden. Toon haar dat je hulp zoekt en gemotiveerd bent!!! Als ze van je houdt is ze echt niet zo 1,2,3 echt weg hoorHoudt je hoop vast en laat haar zien dat je niet drinkt en het probeerdt, je zal zien dat het helpt, soms is een paar dagen met rust laten ook goed.Dikke:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Slaap lekker Jan,Ik heb net een warme choco gemaakt en ga even lezen hier op adb, zo zullen de eersten wel weer op het forum verschijnen,Probeer lekker te rusten en denk aan de h.a.l.t! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Je spreekt uit ervaring en ik denk dat je helemaal gelijk hebt.Vertrouwen terugwinnen, na al die tijd stiekem drinken en liegen over hoeveelheden.Daden ipv woorden. Het klopt helemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Ok suus, geniet van je choco.groetjes en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Idd jij snapt het, ik heb bijv. gisteren bij de arts Diazepam gehaald omdat ik het na de uitglijder erg moeilijk had, net als jij nu, voor mij helpt het en ik ben er rustig door geworden en kan alles relativeren voor vandaag.Ik snap het wel hoor, de angst om je meisje maar je moet eerst jezelf gelukkig maken en eerlijk tegen jezelf zijn voor je het bij haar kan waarmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Je bedoelt tot vandaag;)Maar ook voor jou :heart: een slinger voor je eerste dag ADB.En nu slapen jij haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Nou ik zet maar vast een grote pot koffie voor iedereen die zo wakker wordt, met verse broodjes erbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Goedemorgen allemaal! Alf jongen, van harte gefeliciteerd met je 100 dagen!!:moon:Verder iedereen een fijne dag vandaag. Ik ben zometeen foetsie met een stelletje vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Ook goedemorgen Sjaak! Maak er een gezellige alc. vrij dag van en geniet van je beurs. Spreek je later vandaag misschien nog wel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Dank je wel meis. Ik ga nu uitloggen. Jij ook nog een fijne dag. Tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 yoehoeeeeeee!!!!het is tijd om op te staan!!mmmm eerst maar koffie dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Goedemorgen Tasseke, lekker geslapen?Was al zo vroeg wakker bwehh, heb het gevoel dat ik er een halve dag op heb zitten haha. Even de kids knutselspulletjes geven dan kunnen ze wat moois voor oma's verjaardag knutselen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden