bolletje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ach lief Suusietje een hele goeie avond voor jou meisie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Bij mij Alf geeft temazepam rust voor het slapen en doorslapen zonder er suf van te worden. Dus beter kan ik ze maandag bij de huisarts bestellen als de psycholoog dat niet kan. Eertse lijns is toch gewoon een psychologe??? of heb ik het nu fout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Hee Bolletje,Ja let maar niet op mij, heb het even erg moeilijk al de hele dag en ben net als Yalala de dag doorgestuiterd en erge trek onderdringend de uren voorbij zien schrompelen, tel daarbij op dat ik al 2 nachten niet kan slapen en voila, depri Suusje om de bocht!Alf, nee geen bijwerkingen van gelukkig, niet te zwaar en Ik slaap er lekker op maar ja weer eens niet op tijd opgelet dat het doosje leegwas, ik haal ze ook maar per 5 steeds de temazepam, voorzorg haha.Maar heb zoveel pammetjes op, wat niet goed is maar wordt er geen seconde rustiger van. En in die stomme AH vandaag, laat een vrouw een fles rode wijn vallen voor mijn voeten. Ik rook het en vanaf dat moment dus trek en moeilijk. Domme vrouw, hou hem dan vast:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Suusje psychologen mogen wel advies geven aan een arts maar ze mogen zelf geen recepten uit schrijven.O lieverd ik heb niet gelezen dat je het moeilijk hebt gehad. Sorrie. Wat vervelend dat je de nachten niet slaapt. Ik zelf gebruik al tig jaren Amitriptiline. een a.d maar werkt voor mij erg goed voor de slaap. Ik wordt er erg rustig van, als ik me somber voel en daardoor erg moe, gaat die moeheid weg want moeheid word bij mij vaak veroorzaakt door spanningen. Het is niet verslavend en ik kan er zo weer mee stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Hmm als ik dat geweten had had ik vandaag ook wel naar de ha kunnen bellen, ik dacht ik wacht to dinsdag wat zij adviseerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Bol en Tijn Volgens mij hebben jullie het over 2 verschillende vormen van veranderendie toch ook weer met elkaar te maken hebben overigens.Bol heeft het meer over evolutionaire veranderingen Tijn over persoonlijke veranderingOf heb ik het mis.?Bol, je hebt denk ik gelijk, evolutionaire verandering gaat door, dat moet idd wel, het is eigenlijk een gedwongen keuze, als we besloten de boel te laten zoals het is, houdt het opEn persoonlijke verandering..' het is goed als ik het goed vind' Maar goed is niet waardevrijwat jij ' goed' vindt is bepaald door opvoeding en samenleving, het lijkt een individuele keuze, maar is het nietBol schildert een schilderijen zeg: zo is het goed, waarom vind ze het zo goed?Omdat ze , vaak onbewust, ' weet' dat het zo goed isMaar als 10 mensen gaan zeggen dat het niet goed is, dat de kleur niet kloptdat dat lijntje niet goed loopt, dan gaat Bol twijfelenOf je er nou niks van aantrekt of nietAlleen heel eigenzinnige en buiten de maatsch. staandefiguren gaan dan door en worden later grote kunstenaars , maar worden verguisd in hun levenIk heb het gevoel dat ik doordraaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 SuusEerstelijnspsychologen hebben een opleiding gevolgd tot GZ-psycholoog en zijn aanvullend gekwalificeerd voor het leveren van psychologische zorg in de eerstelijn. Om de eerstelijnskwalificatie te krijgen moet een psycholoog 1.395 uren in de eerstelijn werkzaam geweest zijn en 45 uren begeleide intervisie gehad hebben. Eerstelijnspsychologen zijn dus zowel opgenomen in het BIG-register voor GZ-psychologen en in het register voor eerstelijnspsychologen van het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP). Diverse eerstelijnspsychologen hebben daarnaast ook een andere kwalificatie. Ruim een kwart van hen is bijvoorbeeld ook geregistreerd als gedragstherapeut en rond de 17% is ook geregistreerd als psychotherapeut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik denk dat een discussie over ' de vrije wil' hier niet zou misstaanaangezien velen met de drankwillen stoppenof minderenmaar het niet goed voor elkaar krijgenHoe vrij is de wil?Maar dat gaan we niet doenik zeker nietMaar ik denk er wel over..Ik ga ermee stoppen denk ik voordat er ongelukken gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 5 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Hoi allemaal! Suus, heel veel kracht meis. Ik weet zeker dat je zult winnen. Ik heb er alle vertrouwen in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Alf dat hoeven geen 10 personen te zeggen hoor, mogen er ook 5 zijn.Maar als je het hebt over persoonlijke veranderingen gebeurd dat toch ook. De mens verandert toch ook voordurend? Niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk? En natuurlijk is die verandering voor ieder persoontje anders maar ook de mens is van nature een individu die konstant verandert, wil zichzelf verbeteren, en is bezig zich te vervolmaken. En ik denk dat er een soort bewustzijn is wat ieder mens in zich heeft, dat verbonden is aan elkaar, waardoor wij met z'n allen veranderen. We zijn misschien toch meer aan elkaar verbonden dan dat meeste mensen beseffen. Een mens is niet alleen voor zichzelf aan het veranderen maar altijd gericht op zijn omgeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 quote: Originally posted by: AlfSuus Eerstelijnspsychologen hebben een opleiding gevolgd tot GZ-psycholoog en zijn aanvullend gekwalificeerd voor het leveren van psychologische zorg in de eerstelijn. Om de eerstelijnskwalificatie te krijgen moet een psycholoog 1.395 uren in de eerstelijn werkzaam geweest zijn en 45 uren begeleide intervisie gehad hebben. Eerstelijnspsychologen zijn dus zowel opgenomen in het BIG-register voor GZ-psychologen en in het register voor eerstelijnspsychologen van het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP). Diverse eerstelijnspsychologen hebben daarnaast ook een andere kwalificatie. Ruim een kwart van hen is bijvoorbeeld ook geregistreerd als gedragstherapeut en rond de 17% is ook geregistreerd als psychotherapeut Jippie daar hoort mijn eigen kabouter ook bij. Hier zit toch ff een trotse Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Alf als de mens geen vrije wil zou hebben geloven ze in het lot. Ja m'n neus zeg, dat zou betekenen dat je zelf geen verantwoording hoeft te dragen over je leven. Dan kan ik net zo goed weer aan de zuip gaan.Nee ik geloof in een vrije wil, zelf verandwoording dragen over je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 quote: Originally posted by: bolletjeAlf dat hoeven geen 10 personen te zeggen hoor, mogen er ook 5 zijn. Maar als je het hebt over persoonlijke veranderingen gebeurd dat toch ook. De mens verandert toch ook voordurend? Niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk? En natuurlijk is die verandering voor ieder persoontje anders maar ook de mens is van nature een individu die konstant verandert, wil zichzelf verbeteren, en is bezig zich te vervolmaken. En ik denk dat er een soort bewustzijn is wat ieder mens in zich heeft, dat verbonden is aan elkaar, waardoor wij met z'n allen veranderen. We zijn misschien toch meer aan elkaar verbonden dan dat meeste mensen beseffen. Een mens is niet alleen voor zichzelf aan het veranderen maar altijd gericht op zijn omgeving. BolIk kan het niet beter en duidelijker verwoorden. Er is persoonlijke en dus ook collectieve veranderingEn dat in relatie tot elkaar. elke verandering leidt tot nieuwe problemen/uitdagingen, collectief, en dat vraagt weer om aanpassing. en zo steeds een level hoger.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 quote: Originally posted by: bolletjeAlf als de mens geen vrije wil zou hebben geloven ze in het lot. Ja m'n neus zeg, dat zou betekenen dat je zelf geen verantwoording hoeft te dragen over je leven. Dan kan ik net zo goed weer aan de zuip gaan. Nee ik geloof in een vrije wil, zelf verandwoording dragen over je leven. Hierover zijn de meningen sterk verdeeld BolAlleen al bij de rechtbank komt men er soms niet uit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ja hoor Sjaak tuurlijk red ik het maar nu gewoon moeilijk, dinsdag mijn 1e gesprek met de psychologe, hmm die vuilniszakken openmaken oke maar wat komt eruit is waar ik zo bang voor ben!Maar hoe gaat het met jou schat?Droog gehouden en uitgerust van de nachtshift?Ik lees zo weer even mee mensen, ik ga eerst eens even wat te eten zoeken, want ik heb de hele h.a.l.t trigger in me nu haha, hungry, anger, tired en de L vergeet ik steeds weer verdorie!Bol en Alf ik wil graag meediscusseren maar ben leeg qua gedachten momenteel, Wil er wel even bij vermelden dat manneke pangafilet ging halen voor me vandaag en de grootste hoeveel heid lekkere etens dingen die er maar zijn, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 5 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik heb het drooggehouden. Maar het viel vanmorgen niet mee. Zit nu ook weer op het werk. Ze kwamen iemand te kort. Heb ik mezelf maar beschikbaar gesteld. Anders zit ik thuis toch maar te denken van hoe de weekenden vroeger waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Nou ik ben er straks nog wel weer even hoor Sjaak, Alf gooi ff een tweede sleeptouw dan kan ik Sjaak er ook op vastzetten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Wil daar best eens goed over praten hoor. Maar ook ik ben een beetje erg moe. Misschien kom ik er wel achter wat er allemaal speelt aan vrije wil, een collectief bewustzijn, onderbewustzijn veranderingen enz. Maar mijn onderbewustzijn zegt nu"Hup hup, stoppen ook horizontaal gaan". Dus wens ik iedereen een hele goeie nachtrust en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 5 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Het kan zomaar zijn dat ik even niet reageer. Ik ben dan even van mijn plaats naar een of andere storing. Maar ik ben verder de hele nacht standby tot 6.00 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 5 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Bolletje, welterusten meid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Trusten lieve Bol:heart: slaap lekker vrouwtje,Sjaak ik ga even douchen en ben zo weer terug hier, wil lekker mn troost pijama met knoopjes en hartjes aan, ik kijk wel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Dag Bollieve schatdroom lekker.Het is je eigen vrije keuzeof niet?Je hersens zeggen: je moet gaan slapen...SuusIk zou niet teveel op het sleeptouw nemenmaar je meer op jezelf richten voorlopig en je ' vuilniszak' Heb je je psych al ontmoetKlikt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Trusten Liefe Sjaakie, werk vanacht prettig en een extra kusje voor jou omdat je zo sterk geweest bent:sun:En voor de rest natuurlijk ook hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik werdt vandaah wel 24 geschat haha 8 jaar eraf, moest het even kwijt, het schoot me te binnen haha, zo ff douchen snel en dan ben ik er weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 5 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Dank je Bolletje. Suus, we nemen elkaar op sleeptouw. Net als bergbeklimmers. We zekeren elkaar zodat er niemand helemaal naar beneden kan vallen. En als er dan ooit iemand een stukje valt, dan hangt diegene nog aan het ouw vast en wordt weer omhoog getrokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden