Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Er was wel een weerstandtoen ik dat lasZo ben ik niet!De gedachte niet zo tehoren zijnHet is okeeDat je weethoe het eigenlijk isDa's genoegVerderLiefhebbenen doenwat je wilt!Als het kloptklopt hetAnders niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik ga ook eens relaxenHoewel hier schrijven in t geheel niet inspannend isintegendeelEvenwel verkies iker voor het momentvoor ook mij ook even te verdiepen in eerder getipte filmmarjodie antro's zitten toch een eind bij je vandaanvolgens mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Alf, je bent een mooie!Ik zit hier aanhet eind van dewereldAlles is ver! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Deze is trouwens ook heel leukover monogamie duskan ik er wat aan doenBij de mens noemen we het tegenwoordig: Seriële monogamieZo kun je het ook noemenMarjoJa had ik al zo'n idee van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Toch vreemd dat enkele diersoorten ervoor kiezen om monogaam te zijnterwijl er eigenlijkbewust geen sprake is van een keuzeSpeling van de natuur?Creatieve uitschieter van God?Of projectie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ontkenning jaDierlijke genadeTalking Heads zijn okeeDat wist ik al heel langAlf tnx voor deliteraire interventie!Mooi, dat dit onderwerpwat oproept hier en daarHerkenning WederomZo komen we er wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ja AlfDaar ga ik dan dus ookover nadenkenGa je alweer huh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 NeuuhHeb net een blik op de Dankofilm geworpeneen film boeitof nietCriterium: als na 2 minuten niet de vereiste nieuwsgierigheid is gewekt dan gaat het over.Zou dit ook gelden voor het aangaan van relaties..mmmde eerste ontmoeting2 minuten scan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Las ik net evenCruciaal is verliefd kunnen worden als voorwaarde voor monogamieSchijnt dat dieren ook verliefd kunnen wordenen die blijken dan ook monogaam te zijn..Het onderwerp is interessant omdat ik van dichtbij heb meegemaaktdat een vriend er 2 vrouwen op na wilde houden of eigenlijk, wilde éen van de vrouwen eendriehoeksverhouding aangaan.Ging helemaal mis natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Tuurlijk!Erger dan dat:Fractie van een secondeDe eeuwigheid!Heb beide gezienHoly cow! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Is dit alcoholgerelateerd?Jawel, want mannen en in toenemende mateook vrouwen,evolutie schrijdt voort, ' vergeten' dat ze monogaam zijnals ze ettelijk drankjes hebben genuttigd.maar goed genoeg hierover..Iets anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Fractie van een seconde?Wis en waarachtigje kan zomaar gelijk hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ok dus minder nadenken en meer waarnemen van dat wat er al is maar doorgaans niet de aandacht vraagt?En dat doortrekken naar het hele leven?Als ik het wel heb.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik, Hou wel van eh..Rokende mensen..Al mocht ik dat in de kliniek niethard-opzeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Trouwens Marjo'ik zit hier aan het einde van de wereld' (quote)Is een geografische onmogelijkheid er is geen einde van de werelden geen beginDoet me denken aan een grapjevrouw loopt 10 meter achter haar Turkse manVraag : waarom loop je achter je man?Antwoord: ik achter hem, welnee hij loopt achter mij aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik bedoel maar Alf!Niets is wat hetlijkt...Mooi toch!UiteindelijkDie vermaledijdePlexus Solaris.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Er moet iets op tv zijnik kan deze ijzingwekkende stilte anders niet verklarenWas er niet iets met die Uri Gellerbedrieger...Tv, de grootste goocheldoos die er ismen kijkt en wordt bedrogen waar men bijstaateen enkel camerastandpunteen regieaanwijzingeen knipje in de montageruimteen een nieuwe illusie is geborenmijn zoon werkt bij SBS...Mensen op een onbewoond eilandleven maanden op slakken en stukjes vis en doen daarbijonmenselijke oefeningen en opdrachtenNochtans blijven de lijven redelijk in tactHet is een wonder, totdat je je realiseert dat er een complete cameraploeg omheenbanjerten een cateringbedrijf op steenworpsafstandklaarstaat met gebraden kippetjes en broccoliangstvallig uit beeld uiteraardHet moet de illusie van Robinsoe opwekkenimmers, de ontbering, de uitmergeling,de frustratie en de spanningen moeten in beeldom ons te doen huiverenMen ziet wat men wil zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik ga maar eens naar de winkelHet steektTot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Nog 2 dagen en dan weer gewoon verdertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Vraag is: welke winkel Marjo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Nou zeg!Ik let niet zo goed op vandaag..Het is al half 10Er zijn geen nachtwinkelshier op het platteland..We'll see.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Er is geen keus!En ok lig helemaal dubbel..Geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Toch altijdEen overbuurman...Sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Goeie avond Wing:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Had net wat meer op geschreven maar bij het lezen van de berichtjes was het al duidelijk dat dieren ook monogaam kunnen zijn.Deze dame gaat zo lekker monogaam af sluiten en duik er vroeg in. Fijne avond verder, en grote vriend Alf voor jou een extra nachtkusje omdat je zo'n kanjer bent.Afz. Bruintje beer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden