Spring naar bijdragen

Maandag 8 februari 2010


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morgeh...

Aan de koffie ? ja, lekker...
Hier al mijn 3e bakkie aan het inschenken, na een verwarrend maar ook verhelderend weekend...

Vrijdag na mijn gesprek met mijn ex (rechtzaak) effe een moeilijke avond gehad, helaas toch weer meer gedronken dan dat ik mezelf had voorgehouden (4 glaasjes, terwijl mijn max 2 was):$
Achtereenvolgens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht geslapen, maar liggen woelen in mijn bed...
Onrust waarom ik toch niet mezelf aan mijn max heb kunnen houden...

Afijn, mezelf zaterdag weer een schop onder mijn k... gegeven en een fijne avond gehad, met max 2 glaasjes... en Zondag weer niks meer !!!
Ga er deze week weer voor om niks te drinken...
Weet in ieder geval nu wel waar mijn valkuil ligt (in dit geval dus onvrede)
Moet dan gewoon geen alc. in huis halen :light:

Blondie6173

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie,

Wanneer je echt stoppen wilt, lijkt het me slimmer om niets meer in huis te hebben.De verleiding is dan zo groot.
Weet dat het voor mij niet werkt, drank in huis hebben. Was 8 maanden droog, wel drank in huis voor visite. Zo ging het in december weer helemaal mis.
En twee drinken kan ik toch niet, dat wordt gelijk een halve krat.

Hoe vervelend ook, maar kan absoluut niet sociaal drinken. En ik denk de meesten hier niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kanjers.
Leuk geschreven Tas. Moest er kostelijk om lachen. Geen spier verrekt?:)

Dar. Hopelijk komen alle spanningen vandaag los zodat je morgen weer met een nieuwe start kunt beginnen. 't. is ook niet niks als je zolang bang bent om zoveel geld te moeten betalen.

Dees vandaag de grote dag meis. Heerlijk voor je en je kunt het hé. Zeker weten.

Fredje ik hoop dat je een positieve uitslag krijgt op je sollicitatie joh.:present:

En verder iedereen die ik vergeten ben, ook goeie morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier goed geslapen. Droomde dat er een flinke storm was. Iedereen waaide weg maar ik kon me nog net verschuilen in een portiek (gniffel gniffel)
Verder belde mijn kabouter op. Hij heeft de H.A. gebeld en wilde graag dat ik er bij was. Rede. Ik krijg meer voor elkaar dan hij.:huh: Nou ja zeg, ik ben er altijd bij, moet vandaag toch naar hem toe.
En verder weinig nieuws dus ga ik m'n bed maar eens op maken.
Schenk alvast maar een bakkie in hoor, ben zo terug.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geldzorgen zijn heel vervelend Dar, dan is het zo fijn als blijkt dat het probleem opgelost is.
zo'n schuld had toch betekend dat je een flink bedrag had moeten aflossen iedere maand!

Desi, voor jou vandaag een nieuw begin, gefeliciteerd dat je al een aantal dagen droog staat!!
Marjo, actie, dat is het goede woord! zet hem op vandaag!
Freddy ik hoop op een positief bericht voor jou nav je sollicitatie
Suus, wat een goeie moeder heb jij!! Bij mijn ouders staat het huis bol van de drank, wijn'kelder' sterke drank in de drankkast en drank in de ijskast
maar het doet me niet zoveel meer.

ik heb vanmorgen vrij genomen want heb in het begin van de middag een begrafenis
De buurvrouw van mijn ouders is vorige week heel plotseling overleden, ze was nog maar 57 jaar
Ze zijn net verhuisd na 33 jaar 'onze' buren geweest te zijn, kinderen waren ook net het huis uit
Ze was samen met haar man aan het wandelen, wordt niet goed en hoppa

Mijn ouders zijn net op vakantie dus ik ga ook voor hun daarheen maar zie er best tegenop.
Zal blij zijn als het voorbij is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen janD. Knap joh 3 dagen droog.:present::rose::present:
Dat je vriendin weg gaat is minder. Om maar niet te zeggen vreslijk rot voor je joh. Misschien wil ze zien dat je nu echt stopt. Hopelijk als je het vol houdt komt ze weer terug.
Heb je ook hobby's? Dan kun je iets in de plaats zetten voor het stoppen. Altijd belangrijk want verveling is een hele grote trigger.
Heel veel sterkte.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Bol,
Bedankt voor de bloemen.
Ik hoop ook dat ze terug komt.
Ze ziet het alleen niet meer zitten en heeft nu weinig vertrouwen dat mn stoppoging nu wel succesvol zal zijn.
Ik worstel al 20 jaar met dit probleem... Ze heeft een punt.
Maar ik ben niet eerder zo vastberaden geweest.
Ja, heb hobby's gelukkig en eea te doen!
groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...