Spring naar bijdragen

Maandag 8 februari 2010


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen daar,

Hier ook weer uit de veren, heerlijk geslapen alleen het eind voor ik wakker werd werdt er iemand vermoord in mijn droom in een winkel, brr. Gelukkig maakte mijn man me toen net wakker om op te staan pff.

Zo Dar geef mij maar een koffie, ben ik wel aan toe:D

Zo weer alleen vandaag, met de kleine en zo de oudste naar schoolbrengen, hij is voor zijn proefzwemmen geslaagd dus mag a.s zaterdag afzwemmen voor het echie!:musicnote:

Ik kom vandaag lekker veel langs want behalve kid naar school brengen geen afspraken vandaag, oja dokter bellen ivm evt medicijnen kortdurend want diazepam maakte me wel erg rustig het weekend gelukkig, kijken of ik het krijg of niet:huh:

Ik laat de eerste staan vandaag weer, dag 18

aanpassing, het is man niet ma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze is een sociaal drinkster en dan nog zeeeer weinig, maar de visite niet sommige lusten er wat hoor maar ze heeft alleen voor de buurman 2 pilsjes gehaald want die kwam toch pas om 22;00 na zijn werk maar voor de rest zei ze gewoon met een knipoog naar mij! zo ik heb garnalencocktails en sap wie wil, huh geen wijn, neuh geen wijn was zo koud had geen zin om nog langs de winkel extra gegaan. Toen belde mijn tante en vroeg, wil jue whisky voor je verjaardag zei ze droog nee doe maar een staatslot win ik misschien wat mee.
Lief vind ik dat ze meedenkt terwijl ik resoluut had gezegd, houdt je verjaardag zoals je het altijd hebt gedaan, want normaal kunnen mensen die sociaal drinken wel gewoon drank in huis halen. Mijn mamma heeft alle [dure] drank het huis uitgegooid vanaf ze van mijn probleem wist! En dan heb ik het over cognaq van 80 euro e.d.
Dat vindt ik zo fijn, die support al hoeft ze het niet te doen/.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen frummers,

Suusje: Proficiat met je moeder. Heerlijk zo iemand die zo met je meeleeft. Het is vaak frappant dat mensen die het hardste roepen dat je niet mag drinken zelf je de fles haast voor je neus zetten. Je moeder is echt een kanjer!

Vandaag ANTABUS!
2 dagen niet gedronken en vandaag begin ik definitief te tellen op ADB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed van je hoor Dees, wilskracht:musicnote:

Even een dillemma hier,
Ik heb een buuf twee huizen verder en die is sinds kort alleen, 50 jaar oud, en ik doe dus alles voor haar[op haar verzoek] meerijden naar alles,winkel,dokter,ziekenhuis, noem maar op, eten brengen dagelijks, formulieren invullen, pc maken, tuin en stoep bijhouden maar nu merk ik dat ze aan alle kanten over mij roddeld en l.lt! Ik voel me erg bezwaard want ze doet dat dus en ze belt ook dagelijks alleen als ze iets nodig heeft??? Wat zal ik doen, confronteren heeft geen nut want ze kan erg zielig spelen in een keer.
Iemand tips hoe dit aan tepakken danwel een vorm te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suusje: Ik zou haar op het roddelen aanspreken dan weet ze dat jij dat weet en houdt het vanzelf op als ze slim genoeg is. Zou er achteraan zeggen: Als je me nog nodig hebt hoor ik het wel.
Dan hou je het bij jezelf en doet niks verkeerd. Dan moet zij gaan nadenken over haar gedrag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...