albertina Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Goede morgen Dar,mooie dagopening."After darkness, I hope for light"' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 en één en tweestrek links, strek goeden één en tweestrek rechts, strek goedja hoor alles doet het weer!!!goedemorgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Goedemorgen daar,Hier ook weer uit de veren, heerlijk geslapen alleen het eind voor ik wakker werd werdt er iemand vermoord in mijn droom in een winkel, brr. Gelukkig maakte mijn man me toen net wakker om op te staan pff.Zo Dar geef mij maar een koffie, ben ik wel aan toe:DZo weer alleen vandaag, met de kleine en zo de oudste naar schoolbrengen, hij is voor zijn proefzwemmen geslaagd dus mag a.s zaterdag afzwemmen voor het echie!Ik kom vandaag lekker veel langs want behalve kid naar school brengen geen afspraken vandaag, oja dokter bellen ivm evt medicijnen kortdurend want diazepam maakte me wel erg rustig het weekend gelukkig, kijken of ik het krijg of niet:huh:Ik laat de eerste staan vandaag weer, dag 18aanpassing, het is man niet ma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Trouwens, moeders had een alc. vrije verjaardag gisteren! wat een fijne moeder he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Tuurlijk Dar hoorden we je! Je had ook zoveel kopjes haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 nou het was omdat je schreeuwde, maar ik lag nog prinsesheerlijk gelukkig tijd voor een kop koffie end an snel weer rennen!gefeliciteerd Suus, met je moeder.heeft ze dat speciaal voor jou gedaan of is het zelf geen drinkster? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Wat een herrie, wie is er bezig met servies?Goede morgen allemaaleerst koffie en dan weer werken.Het word een koude week dus goed aankleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Ze is een sociaal drinkster en dan nog zeeeer weinig, maar de visite niet sommige lusten er wat hoor maar ze heeft alleen voor de buurman 2 pilsjes gehaald want die kwam toch pas om 22;00 na zijn werk maar voor de rest zei ze gewoon met een knipoog naar mij! zo ik heb garnalencocktails en sap wie wil, huh geen wijn, neuh geen wijn was zo koud had geen zin om nog langs de winkel extra gegaan. Toen belde mijn tante en vroeg, wil jue whisky voor je verjaardag zei ze droog nee doe maar een staatslot win ik misschien wat mee.Lief vind ik dat ze meedenkt terwijl ik resoluut had gezegd, houdt je verjaardag zoals je het altijd hebt gedaan, want normaal kunnen mensen die sociaal drinken wel gewoon drank in huis halen. Mijn mamma heeft alle [dure] drank het huis uitgegooid vanaf ze van mijn probleem wist! En dan heb ik het over cognaq van 80 euro e.d.Dat vindt ik zo fijn, die support al hoeft ze het niet te doen/. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Heeft iemand nog van Isa gehoord of ze ooit terugkomt hier, want die mis ik toch wel erg hier met haar fijne verhalen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Sorry hoor maar ik geloofde het zelf niet!!! Liep dus net dansend en zingend naar de keuken!Klinkt raar maar heb ik jaren niet gedaan:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Yep,een drukke dag, therapie, loodgieter enin de namiddag komt een kennisjetheedrinken.Wat is het trouwens weer koud,het wordt weer ramen krabben straks.Lady T,ik zie je ingelogd.Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Lady goedemorgen meis. Sauzijzebroodje bij de koffie van dar en fijn je weer terug te hebben hier!aanpassing sauzijzebroodjes bestaan althans niet in die spelvorm, brr ik ben eng vrolijk vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 AR werkse zo maar weer he:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Albert,werk ze vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Goedenmorgen frummers,Suusje: Proficiat met je moeder. Heerlijk zo iemand die zo met je meeleeft. Het is vaak frappant dat mensen die het hardste roepen dat je niet mag drinken zelf je de fles haast voor je neus zetten. Je moeder is echt een kanjer!Vandaag ANTABUS!2 dagen niet gedronken en vandaag begin ik definitief te tellen op ADB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Deeeeeessss ik ben zo trots op je meid, Ga ervoor met de antabus! Ik zal zo eens googlen wat Antabus nu precies is maar je gaat goed nu. Tijd heelt alle wonden:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Dank je Suusje. Antabus is net zoiets als Refusal alleen iets sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Goed van je hoor Dees, wilskracht:musicnote:Even een dillemma hier,Ik heb een buuf twee huizen verder en die is sinds kort alleen, 50 jaar oud, en ik doe dus alles voor haar[op haar verzoek] meerijden naar alles,winkel,dokter,ziekenhuis, noem maar op, eten brengen dagelijks, formulieren invullen, pc maken, tuin en stoep bijhouden maar nu merk ik dat ze aan alle kanten over mij roddeld en l.lt! Ik voel me erg bezwaard want ze doet dat dus en ze belt ook dagelijks alleen als ze iets nodig heeft??? Wat zal ik doen, confronteren heeft geen nut want ze kan erg zielig spelen in een keer.Iemand tips hoe dit aan tepakken danwel een vorm te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Een briefje van mijn dochter:Veel mensen zijn gewend aan hoe het is ook al is dat slecht. Het is lastig om dat te veranderen en dan geven ze het op.Ben ik dus echt niet van plan!Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Nee Dees jij geeft niet op, dat bewijs je wel op een dag, geef het de tijd meis. Vertrouwen moet terugewonnen worden en dat gebeurd niet in 1 dag. Jij weet dat je ervoor gaat en dat helpt al, motivatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Suusje: Ik zou haar op het roddelen aanspreken dan weet ze dat jij dat weet en houdt het vanzelf op als ze slim genoeg is. Zou er achteraan zeggen: Als je me nog nodig hebt hoor ik het wel.Dan hou je het bij jezelf en doet niks verkeerd. Dan moet zij gaan nadenken over haar gedrag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Z o terug, even kids aankleden, zoonlief is wakker en de kleine kwam beneden met een natte broek en zei mamma ik heb niet geplast hoor het regende vanacht in mijn kamer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Goedemorgen!Wat een drukte hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Goedemorgen Marjo,Ik ben weer weg. Tot straks.Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Okee, ik loop hier wattegen oeroud ingesletengedrag en reactiepatronen aan...Even onder de loep nemenIk denk van au en van allesMaar dat schiet toch niet opDa's even oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden