Alf Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 En nederig vind ik idd een woord met een negatieve klankmaar ik snap wat je bedoelt.Ik probeer een ander woord te zoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Uw schuld , dikke bult AlfPs bedoel ik mezelf!!Weet niet Harry,educatie is toch ook heeeeeeeeeeel belangrijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Wat is er Hermie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Zonder meer Vlaams Meisje,En dat de verhouding omgedraaid zou zijn is denk ik wat overdreven.Maar zo als jij het zei zou een mens voor 80 % maakbaar zijn, dat gaat niet lukken volgens mij.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 VM Sommige dingen zijn meer aangeboren dan andereAlc. is voor zover ik weet voor een deel aangeboren en voor de rest aangeleerd, hangt er net vanaf in welkeomgeving je opgroeit, educatie is dus zeker van belang.He, vind met googelen een aardig artikelaangeboren?even zelf lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Dames, heren, lieve mensen,Ik wens jullie allemaal een heel goede nachtrust toe.Ik begin in de gaten te krijgen dat dat niet (meer) vanzelfsprekend is.Welterusten,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 En toch geloof ik dat Harry!!Educatie is enorm belangrijk!! Er speelt idd ook genetischsme mee !Maar toch , en ook wetenschappelijk bewezen,, je kan een genetisch bepaaldt kind, bv mongoloide mits de nodige educatie heel veel aanleren!! Heb er gelukkig zelf geen ervaring mee maar wel in de vrienenkring! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 TeveelWordt het je teveel? (flauw)Maar slaap goed,dat is idd niet voor ieder normaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 VMlees de link even en je krijgt gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Wat is er Hermie? Je bent de eerste die het opmerkt en dat zegt me wel iets. Misschien ben ik hier helemaal niet op mijn plaats en moet ik daar mijn conclusies uit trekken. Ik heb iig niet het gevoel dat ik hier met mijn gedachten/gevoelens terecht kan. En voordat iemand gaat stuiteren.. zal wellicht helemaal aan mij liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Ik ga er ook even tussenuitmisschien slapen misschien later nog eveneerst even een brood afbakken...Laters of truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Vlaams Meisje,Je kan ze een boel aanleren maar nauwelijks veranderen.Je ziet regelmatig dat van kinderen uit een (1) gezin, die dus dezelfde opvoeding en educatie hebben gehad de een in de misdaad verzeilt raakt en de ander een keurig leven leidt??Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Hermie zag nog net je postJe weet het toch als en niets aande hand is hier wordt er gebabbeld, gebrainstormd en weet ik niet wat een soort paauzenummermaar als je met iets zit dan wordt dat opgemerktIk heb me dat wel aangeleerd want weet hoe het is om niet gezien te worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Sorry Hermie !!!!!!!!!!!!!!!!!Ik was even met mijn hoofd elders!Hoe was je dag? En hey, hier moet je som ook heel hard roepen, maar ze komen an wel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 quote: Originally posted by: TeveelVlaams Meisje, Je kan ze een boel aanleren maar nauwelijks veranderen. Je ziet regelmatig dat van kinderen uit een (1) gezin, die dus dezelfde opvoeding en educatie hebben gehad de een in de misdaad verzeilt raakt en de ander een keurig leven leidt?? Harry maar andersom zie je het ook Tweelingen die verschillend opgroeien (dus dezelfde genetica hebben) en toch anders terecht komen! Opvoeding/omgeving dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 HermieWhat's up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Het wordt me niet teveel Alf maar ik moet er over een dikke 4 uur weer uit.Jij ook wel te rustenHarry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Maar wat als je geen zin hebt om hard te roepen?? Dat is hier tegenwoordig de tendens: hard roepen en met van alles en nog wat komen anders wordt je niet gehoord. Weet niet goed hoe mijn gevoel van onvrede nu te verwoorden maar het is er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Marjo what's up with you girl? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Alf!!! Ken jij iets van keyboards????? Mijne zit vol koek en dellllllllllllllllll ssssssssssssssssssss ddddddddddddddddddd werken niet naar behoren???? Of is at een MF van mij die zegt kill william met zijn venstertjes, gates?Hermie , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Sorry, ik probeer opnieuw!!Hermie, ik ben heeeeeel moe en heb het moeilijk !!Wat wil je ons vertellen??? Je moet soms heeeeeeeeeeeeel hard roepen voor ze je horen!!Ik ken het!! En als je te hard roept zeggen ze dat je gek bent en te veel doet!!Ik ben er iag nog even! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 hallo allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Hermie, ik zit weer gevangenvragen, vragen, vragenEr zijn geen antwoorden..Wat zit je dwars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Alf, hebben we nu niet een beetje Hermie overgeslagen????Ik voel me best wel schuldig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Er zit mij een heleboel dwars Marjo. Ik moet jullie daar ook niet mee lastig vallen maar misschien gewoon een keer naar buiten gaan en iemand op zijn gezicht timmeren.. Anyway ik ga me terugtrekken, let maar niet op mij gaat wel weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden