Alf Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Liggen de sigaren in de garage?Te drogen..De zgn tabaksschuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Het is 0020 uurIk steek er ook een opeen slaap steekik zeg goedenachtmorgen vroeg kraait de haan,niet 3 keer, dat was voor het agnostische tijdperknu kraait hij naar willekeurde kapoen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 O nee nog even dit, voor Woman.. quote: Waar is Alf eigenlijk gebleven ? Hoop niet dat ie wegblijft omdat ik zo streng was over het buikdansen.... ALF !! Wo bist du den !!!! Woman, je denkt toch niet dat ik daarom weg ga blijven?Ik heb er veel van geleerd En een strenge aanpak is heel goed voor me op zn tijd:DVond men vroeger ooken zie waar ik gekomen ben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 quote: Originally posted by: wingchunwacht even! Begrijp ik nou goed dat als jou oudste zestien wordt dat jij dan stopt met roken? Of is het echt bedtijd? Neehee, de niet de mijne oudste wordt 16, en begint net te roken. Toen ik hem vertelde dat als ie dat niet zou gaan doen hij dan op z'n 18e z'n rijlessen zou krijgen voegde hij me tussen neus en lippen door: krijg ik toch wel!Nu hij inmiddels beter weet moet ik toch minstens solidair zijn. Ik geloof wel in die praat dat praten niet helpt, maar voorbeeldgedrag wel!De voorbeeldige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 quote: Originally posted by: Alfad 1}B. Russell ad 2}Ik en mijn deur staan in principe open voor alles ad 1: ik had 'n ex schoonvader die ik erg graag mocht, en daar ook adept aan was. Denken, denken, denken. Hij had vroeger ook genoeg getankt. ad 2: zo hoort 't. maar ik heb niks met paarse jurken. Of m'n meissie moet ze annhebben!De kordate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 quote: Originally posted by: wingchunWat maakt die hele god mij nou uit? Wat maak je je nou weer druk?De hartslagbewakende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Koester 't, waarde Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 En zij hebben geen antwoord op onze rijkdom, ik zou veel gekker zijn.De zigeuner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 quote: Originally posted by: wingchunOkee dan Captain! respect! Wat krijg jij dan tegen die tijd? Hoe bedoel je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Nought. He's young, he has to learn. En stoppen met roken is voor deze hoester misschien wel nog beter dan wat dan ook. Dingen zijn simpel. Ik heb er niks an, en toch? Hij dacht dat ie alles wel in de schoot geworpen kreeg, en toch?Hij weet 't, hoort dom, maar 't is zo, ik ben 'n idioot, maar the mother of consequence. De nu peinzame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Met z'n antwoord van: maar jullie roken toch ook? had ie me. Valt niet omheen te komen, als je eerlijk bent.De nu niet genuanceerde toch genuanceerde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Wing bejje d'r nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Dus wel, goed zo. I'll be very partial to me sheets now, so if you would be so kind to excuse me?"t Gaat gewoon om doen of zijn, nooit om zeuren. Dat is wat ik ze wil leren, just be yourself, like any other bastard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 quote: Originally posted by: wingchunJazeker! Ik rek het begrip kleine zelfstandige wel tot het maximum hiero. Wat een leven! Ondanks, en niet alleen ondanks, hou ik van je, zonder je ooit gezien te hebben, is dat niet wat?Ik steek er nog 'n onbelangende sigaar in.De belanghebbende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 scheeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Voor hen is het zonneklaar, makkelijk zijn ze niet.De wel wat gewende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Dat zou gedaan kunnen worden, onderdehand weten ze wat wat is!De 4 watcher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 quote: Originally posted by: wingchunI In feite heb je kinderen niet in de hand. I think I've accomplished more than that, and I'm not in the nmood of behaving...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 There is many a option, eat or dy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 quote: Originally posted by: wingchunOkee, profetie nummer één: maak u geen beeld van wat u bent. wees wat u bent en het leven zal zich daarnaar vormen. Wat 'n vermaledijde onzin, wees wie je bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Zeker weten, weet altoos wie u bent±!!Oyo en zo wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 It[s a sad old world Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Kapitein, weest niet bevreesd(t) alles sal reg komme. En niet zo laat schrijven want dan komt er alemaal sippe praat uit:-)It's a sad old world. Oud istie wel maar Sad, nee joh. Het leven is leuk en er staan talloze leuke dingen op stapel. Slaap wel Kapitein, slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden