witte Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 heee wat denken jullie.....Ha soms is t maar goed dat je mensen kent.De monteur is net langsgeweest!!!Hij kon me niet de hele avond in de kou laten zitten is dat niet aardig!!!Kamer is weer op tempzolder is opgeruimd en schoongemaaktslaapkamer schoongemaakten nu nog ff vol adrenaline dus ga nog ff beneden aan de gangzoeffffffffLaterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Wing, ik hoop dat je het gelezen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Dhendro meisje wat mooi! Ik hou van jou! (ook al heet ik geen Wingchun..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Mooi Dhendro S`agapo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Marjo, hoe voel ik me?Vrij (van de macht(alcohol) die machtiger is dan ik die je op een slinkse wijze, ook al ben je er 1, 2 of 10 jaar van bevrijd, tòch altijd de mogelijkheid ziet om je onderuit te halen op een onbewaakt ogenblik.)Het is en blijft opletten voor jezelf!!!Ja ik voel me ècht vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Carolien waarom word dat niet even aangegeven?Druppie van harte hoor, love ye:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Mooi Albert!Mooi... (((( ))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 goedenavond allemaal op deze avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Mijn bedtijd is weer gekomentruste allemaal:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 DRUPPELTJE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!gift;:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:Hee die Tas,jij ook een goeieavondTruste AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Druppeltje::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light: van harte gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Witte,warm gevoel hevrienden die helpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Dank lieverds en ja weer is mutsje een jaartje ouder. AR je verjaardag wordt wel aangegeven als je dat zelf doet en heb ik dus niet gedaan. Mijn verjaardag is (of nu was) zo geheim dat zelfs Caro het niet wist. Zo druk heeft ze het nu dat ze het niet eens in de gaten had vandaag. Hahaha maar krijg haar wel want nu kan ik haar weer lekker pesten.Nou lieve Caro je hebt er een publiek geheim van gemaakt maar krijg je nog wel hahaha.Op vier maart dus want ik vergeet niks en nu staat het genoteerd hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Druppeltje jarig ??Van harte !!!!(((smak)))(((smak)))(((smak)))Kom nog even melden dat ik Zowie heb geknipt, en dat ik echt helemaal vrolijk ben van het resultaat. Het is nu helemaal een guppie hihiLekker fris koppie weer. Morgen onder de douche en de vergeten stukjes nog bijknippen.Nu snel de pecee uit want ik wil nog een toetje en dan lekker naar mn knusse bedje. Doeiwie xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 t was een prachtfilm Frida, bedankt voor de tip Womanik was waarempel vergeten te kijken in de gids.Welterusten allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 quote: Originally posted by: jane4t was een prachtfilm Frida, bedankt voor de tip Woman ik was waarempel vergeten te kijken in de gids. Welterusten allemaal, Sluit me daarbij aanvond het een mooie filmcinematografisch in ordedoorleefd verhaalprachtige muziekEén minpuntje:geen film voor beginnende geheelonthouders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 KirkyHet idee dat je zélf een ban aanvraagtvind ik hoogst bevreemdendVroeger kregen mensen een ban om geloofs of politieke redenen..Geheel onvrijwillig.Anderzijds begrijp ik dat het wel weer past in je niet aflatendestrijd tegen het regiem T. genaamd..Je bent van de drank af en je hebt dit forum niet meer nodig in de hoedanigheidzoals die zich thans presenteertDat is mooi natuurlijk, dat je je doel hebt bereikt en ik hoop voor je dat dat zoblijftJe wens dat het de andere deelnemers ookmag gelukken is een prettige toevoegingHet ga je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 T is vrij stil..Maar naar bed danAlf welterusten slaap lekker.Ga natuurlijk niet echt naar bed maar hier rondhangen (hangoudere)heeft ook geen zinWachten op Godot..mooi toneelstuk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Hoi Alf,We zijn maar met zijn tweetjes.Ben een uurtje geleden van mijn werk thuis gekomen en een beetje moe,Ik wens je veel genoegen bij Godot en voor straks welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden