Emmaroos Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Ik heb vanavond nog iets moois gevondenLoie Fuller, een buikdanseres uit 1925Echt heel fraaihttp://images.google.com/image...&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiNu afsluiten en nog even de hond uit. En een potje appelmoes leeglepelen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Hey Woman,Herinner ik het mij goed dat jij ook wel met boeddhisme bezig was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Ik kom alleen nog even welterusten zeggen!Het is rustig hier. Beter zo....bedje in.Morgen weer zoveel zon?? Heerlijk!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Hallo en welterusten Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 kom nog even buurten, ik had vanavond een vergadering die nogal heftig was, vorige week ook al dus ben het een beetje zathet is leuk om je voor je buurt in te zetten maar soms wordt je zo sacherijnig van de negatievelingenof het gedoe dat alles mag en leuk is zolang het maar niet in de eigen voortuin of achtertuin ismopperdemopperdemopperMorgen stemmen, en ik vind het lastig.Wilders zal ik nooit op stemmen, die man is alleen maar bezig met stemmingmakerij en ruziezoekenIk woon in een multiculti buurt en er zijn hier best wel conflicten of gedoe of narigheidmaar eigenlijk voornamelijk tussen de autochtonen, wat vaak gepaard met alcoholvaak van die types die zelf op Wilders stemmen want je moet alles kunnen zeggenIk twijfel nog tussen de SP en de axtiepartij, die laatste is lokaal maar doen het wel goedwaarschijnlijk weet ik het pas als ik morgen in het stemhokje sta.Nou, bedtijd, kat is weer binnen, hond is uitgeweest, ik ben mijn negatieve energie weer een klein beetje kwijtgrmpffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Ja moeilijk is dat he, dat stemmen.Ik kijk de laatste tijd veel naar politiek en ben jaren lid geweest van de sp.Nu ben ik overgestapt naar groen links al ben ik zeer ontevreden over hun campagne in mijn dorp.Ik zoek me rot op de pc naar een mailadres. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden