Mai Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Anyways, maf mens! Woman, een doorbraak!Beter een boterham met kaas!Dim over refusal kan ik kort zijnhet is een hulpmiddel, meer niet.Jij doet het of nietIn the end is er gewoonniks aan, en hoef je niet meerHoe meer je niet maghoe hoger de drukEn verlossing wensenvanuit een pil..Waarmee ik niet wil zeggendat het verkeerd isSoms kan het net dat duwtje zijn..Moe, wordt je van het denken eraanTrusten allemaalTot laterwellicht.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Emmaroos, mijn antwoord staat op de vorige pagina... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Marjo, in je oortjes geknoopt?Het moet nooit te beladen worden.Druppeltje, geluk morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Woman, dank je voor je uitleg.Ik heb dat met koffie, iedereen wordt daar wakker van in de middag, ik niet maar een glas water helpt me wel uit de dip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ja begon me ook een beetje ongerust te maken, als ik trek kreeg in iets nam ik voorheen een glas wijn wat dan vervolgens drie flessen werd, maar dat doen we dus niet meer, dus dan nam ik een stukje chocola wat dan vervolgens drie repen werd. Terwijl ik dan wel weer prima met mate kan roken, meestal maar 1 of 2 per dag. En 1 gerookt is dan niet meteen drie pakjes leegtanken. Dus het heeft bij mij wel oorzaak suiker denk ik. Bloedsuikerspiegel is een beetje overgevoelig geworden denk ik na al die jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Nou jongens en meisjes dames en heren, ik ga weer eens afsluiten. Hou me in de gaten want ik ga de ST Janskuid even een poosje laten staan. Keep it dryIs veel leuker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Twee jarige vissen.Tapas en Hermie, van harte gefeliciteerd. :present:En een fijne dag.Groet van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Voor Tapenade met muntthee en Hermie stay coolKom ik graag mijn bed nog even uit..Van harte gefeliciteerd!Gooshe Frabba! :musicnote:Drup, veel plezier morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Witte,Als ik het goed gezien heb zijn we nog met zijn tweetjes en ik ga ook mijn mandje opzoeken.Het was een moeilijke dag voor een voor een paar van onze mede forum leden.Ik hoop dat het ze snel beter gaat.Voor nu of straks lekker slapen en fijn dromen, wens dat het morgen een betere dag wordt, dat het een droge dag wordt hebben we zelf (niet helemaal) in de hand.Soms gaat de ellende met je op de loop zoals nu bij die lieven Bol en Suus, Suus heeft het nog zonder alcohol weten te redden zover ik weet, en ook Bolletje gaat het weer gaat lukken hoop ik.Ook aan Desi moet ik steeds denken, zo erg, maar gelukkig is Desi er voor haar zus, hopelijk is er ook iemand voor Desi.Trusten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden