meiske Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Hoi hoi bij deze meld ik me maar weer,(zie dat er veel gebeurd nu op de draad,daar wil ik nu even niet tussenkomen.vandaar dit draadje)na een maand vakantie in Thailand, tjonge wat leven die mensen daar relaxedecht welHet was een fantastische vakantie,ennnn is helemaal zonder drank aan me voorbij gegaanHeerlijk om alles zo bewust mee te makendat had ik voor geen goud willen missenen ik heb de drank niet gemistBen moe maar heel erg voldaan weer terugik kom wel een keer op de draad als het er minder heftig iswens Bol en Desi heel veel sterkte toe en natuurlijk ook voor Suus.:present:verder voor allemaal een hele lieve knuffel van me:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Yesssssssss ze weer in t landHeerlijk om te lezen dat je zo een fantastische tijd hebt gehaden dat je er zo van hebt genoten!!!En nu krijgen we weer knuffels:) :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Meiske, welkom terug.Wat fijn dat je het zo goed hebt gehad.Fijn om je weer te lezen enne, knuffel terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ha die meiske,wat heerlijk (voor ons dan ) dat je er weer bentwe hebben zo'n hoop knuffels in te halen:Dik dacht dat je nog wel dat strandvakantie'tje eraan vast zou plakkenmaar lui zijn is niks voor jou he?Fijn dat je het zo goed hebt gehad meisen nou weer hard aan het werk hier heheeft je zoon alles goed bijgehouden met de dieren enz?ook wel weer lekker die weer te zien zeker (dieren en zoon:D natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 11 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Hoi LieverdsHaha nee ik heb er geen strandvakantie aangeplaktwe zijn heel niet van die strand mensen,maar we hebben de laatste 4 dagen veel aan het strand gezeten en dat was echt wel voldoende voor onsMaar Thailand is geweldig,als je nagaat dat er in Bangkok meer dan 10 miljoen mensen wonenen verkeer gaat er heel relaxed je hoort heel geen driftig getoeter niks van dat alwat geweldig en als je bedenk dat het verkeer heel vaak vastzit daarkan je nagaan hoe die mensen met elkaar omgaan geweldig gewoonHaha ik heb jullie ook wel een beetje gemist hoorlieve knuf van me Ik ga er vandoor m,n ogen vallen zowat dicht van heerlijke moeheidheb gisteren 24 uur nietgeslapen na 13 uur vliegen .Kom snel weer hier (((((((((((((:heart;)))))))))))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Meiske, fijn dat je weer heelhuids terug bent en en het zo super hebt gehad. t is je gegund.Tot gauw.Liefs Desi:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden