jani Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Hallo, Ik heb jaren terug de internet behandeling van Tatus gehad. Deze behandeling heeft mij goed geholpen. Nu ben ik het afgelopen jaar weer meer gaan drinken, niet doordeweeks als ik aan het werk ben maar wel in het weekend. Als de fles dan open is moet hij leeg en als er dan nog andere drank in huis is, gaat dat ook op. Ik ben er klaar mee en naar de huisarts gegaan om refusal. Dit omdat ik er al weer maanden "klaar"mee ben maar het iedere vrijdag weer van mezelf verlies, als ik dan refusal geslikt hebt valt er niets meer te kiezen en dus te verliezen. Tenminste ik hoop dat het zo voor mij gaat werken. Ik ben een vrouw van 52 jaar, 33 jaar getrouwd en heb 2 volwassen kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Hoi Jani! Welkom! Goed dat je hier bent. En dat je naar de huisarts geweest bent voor Refusal! Ik denk zeker dat dat je gaat helpen. Ik hoop dat je ook steun gaat ondervinden van dit forum, we zitten feitelijk allemaal in hetzelfde schuitje en hopen elkaar te helpen, door onze ervaringen en verhalen te wisselen. We zitten geregeld op de Ditjes, Datjes en Dagdraad, ik hoop je daar ook te lezen! Voor nu alvast: veel succes! Groetjes, Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Hallo Jani, Welkom hier op het forum. Ik heb ook de internetbehandeling van Tactus gedaan. Het afgelopen jaar voor de 2e keer. Er is hier een apart draadje voor mensen die Refusal gebruiken. Ik heb daarmee geen ervaring, dus kan er niets anders over zeggen, dan dat het voor veel mensen hier een uitkomst is. Ik hoop dat je veel aan het forum zult hebben. Bij de dagdraad, ditjes en datjes, zijn bijna altijd wel mensen die je kunnen steunen als je het moeilijk hebt. Veel succes en doorzettingsvermogen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark0207 Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Originally posted by: janiHallo,Ik heb jaren terug de internet behandeling van Tatus gehad.Deze behandeling heeft mij goed geholpen.Nu ben ik het afgelopen jaar weer meer gaan drinken, niet doordeweeks als ik aan het werk ben maar wel in het weekend.Als de fles dan open is moet hij leeg en als er dan nog andere drank in huis is, gaat dat ook op.Ik ben er klaar mee en naar de huisarts gegaan om refusal.Dit omdat ik er al weer maanden "klaar"mee ben maar het iedere vrijdag weer van mezelf verlies, als ik dan refusal geslikt hebt valt er niets meer te kiezen en dus te verliezen.Tenminste ik hoop dat het zo voor mij gaat werken.Ik ben een vrouw van 52 jaar, 33 jaar getrouwd en heb 2 volwassen kinderen.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark0207 Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Nou super toch dat je het weer zat bent !! een goed begin met een flinke stok achter de deur. Ik ga starten met een internetbehandeling bent echt benieuwd. Toto nu toe heb ik sinds 1/2 nov ook refuslal als hulp. Hopelijk gaat het lekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Hoi Mark 0207 en heb je dus sinds 1/2 nov niet meer gedronken? Heb jij last van bijwerkingen en zo ja wat doe je ermee? En Lytse en Nancy bedankt voor het welkom, ik ben van plan om op de refusal draad te schrijven. Ditjes en datje sis voor mij niet bij te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden