Alf Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Mattheus of Lucasof welke evangelist dan ookheeft dit opgeschreven 70 jaar na Chr.Waarsch. ben ik die rijke?Of toch die kameel?Lach me een bult of twee.Er is geen Koninkrijk Godsdus er is ook geen sprake van binnengaanEn wat spijt je eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 De hele santenkraamDe hiele santekraamMik-mak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Truste Wingli Het werd net interessant... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 'De hiele santenkraam'?scheelt niet veelfriezen lijken toch veel op gewone nederlanders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Gaat het om gelijk?Dan taai ik af!Ik ben de waarheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Zonder "n" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Ik lach me sufWat een circus!Prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Zie nou wat we doen!Het maakt niet uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 zonder 'n '? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 wat wij doen maakt idd niet uit het is oeverloos geleutergezwam in de ruimtemet enige handigheid kun je dit verkopen alseen nieuwe wereldvisie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Hahaha, kom net thuis, waar kom ik nou toch weer in terecht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Heb eens rondgekeken op Tenpages.nlkun je je boek promoteninteressant marketingconceptboekdelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Denk ik dan met mijnoprjuchte friese ferstân..Maar uiteindelijkis alles hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 he fotowaar kom je terechtwaar lijkt het op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ik ga fierljeppen!Tot ooit!Wellicht... Je spit AlfIk spit..Uiteindelijk spit dithet onderdelfDat weet je heus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 quote: Originally posted by: Alfhe foto waar kom je terecht waar lijkt het op? en film van Fellini of een toneelstuk van Harold Pinter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 na enen is het hier niet veiligkans op gezwam is aanmerkelijk toegenomenniet kunnen slapen leidt tot hersenverweking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Marjoje spithet onderd-alfwat grappigof nietals je gaatdan sweet dreamsswiete dreamenof zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Wow, is dit zelfkennis? Of een excuus? Of een beschuldiging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Moet je me's ochtends horenEen aangenaam gegiechelHet is mooi Alf!Dat zie jij ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Dat schoot ook door dit brein..Spit het onder-Alf Lekker sliepe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 a.zelfkennisb.excuusc. beschuldigingd.al het bovenstaandee.alleen a en b zijn juistf. het is tijd om naar bed te gaan, alsnogmen kiestwat van toepassing is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 fries is makkelijkmen maakt van het democratisch gekozen 'ee'een 'ie'hele wordt zodoende hieletijd voor les 2onee, klopt niet: slapen wordt sliepen he #$&%$#@ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 ik kies voor f.dus welterustenmarjo en photoeen hiele goede nachtrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Trusten Alf ne Marjo, ik log nu ook maar uit. Anders kan ik alleen nog naar mezelf schrijven, een beetje zielig, he?Ik vind Fries trouwens een prachtige taal!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden