fotograaf Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ik ga er een eindje aan breien.Slaap lekker voor straks, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 quote: Originally posted by: druppeltjeOww ja recept voor de sambalboontjes: sambalboontjes is geen klap aan als dat het sjiek klinkt en je het erg aan kan kleden hahaha Nee, Drup! Da's geen sambalboontjes, da's boontjeprut!Men neme:-paar ons sperzieboontjes-handje kleingesneden rundvlees-paar rooie uitjes-teentje knof-beetje trassi udang-stukje verse gember-blaadje daun salam-beetje goela djawa of bruine suiker-1/2 blok santen of cocos-kleine paprik-DIKKE eetlepel sambalDan:Ui, knoflook fruiten, vlees, sambal en trassi erbij, ff rustig doorbakken. Heet water rustig an bijvoegen met wat zout, gember, blaadje salam, gula djawa of suiker, lekker late smoren, LET WEL: niet roerbakken, smoren in de wadjan. Is de boel half ingekookt, paprika erbij. Aan 't eind, als er nog wel wat nat is, de santen of cocos erbij, evt. nog beetje water bijvoegen, wel lekker laten inkoken.Rijst erbij en smullen maar.De lekkere vreter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Hmmm...Da's geen prut! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Nee, Mar, da's geen prut!Heb zelf nog t/m woensdag avonddienst, maar ik denk dat ik dit donderdagavond maar 's ga maken.De in de avonddienst prakjesvreter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Eh.. neeDonderdag heb ik nog nietsKom ik dan eten.. De pruttelaar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaanp: de zichverlekkerende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Endje fietsen, denk, maar worth you while!Ik zal de familie op de hoogte brengen en de ingredienten verdubbelen.De inkoppe..., eh, nee, inkoper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Honger, Babble? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 He, ALTIJDLAM, ik las wat bij " wie is wie", redelijk nuchter, als ik 't vragen mag?De boontjeskoker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Nu wel Haddock, zeker nu ik uit mijn slaap wordt gehouden door een Altijdlam, die blijkbaar wel de pb, maar niet de dagdraad kan vinden Ik wil donderdag wel mijn eigen klapstoeltje meenemen en indien nodig heb ik nog wel meer klapstoeltjes, ik begin me al stiekum te verheugen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Moi.. Zit net op te scheppen datik zo goed kan fietsen..Daar krijg je honger vanVerdriedubbel maar!De eenzame railrunner.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 klapstoeltje onder de snelbinders neem ik aande lamlendige (sorry Altijdlam) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Dat wordt nog druk! Ach, we hebben grote tassen.Babble, ik heb jouw verhaal ook ff gelezen op "wie is wie". No light shit. Als je de boel bij mekaar wilt houden weet je wat je moet doen. Maar je weet vast ook dat het geen "moeten" moet zijn. Doe het voor jezelf, voor wat JIJ wilt.De 53 jarige ouwe ***. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 thanks ArchibaldIntussen heb ik wel wat bagage mee te sjouwen, vandaar mijn rugzakjemaar ik weet wel wat ik wel, maar dat valt altijd niet meeik doe mijn bestzei hij die zonder Kuifje is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Geen "pakjedrager" ...Moeten niet, een feestje alshet niet meer hoeft!Niks aan, als het er op aan komt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Waarde Triphonius,je verhaal opnieuw, nu wat rustiger, gelezen. Zou het niet tijd zijn wat andere bakens te verzetten, 'n roer om te gooien m.b.t. andere dingen? Werk, waar je woont, weet ik veel? Je geeft veel om je gezin, maar je doet het niet voor niks.De rechtlijnige schuimer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 quote: Originally posted by: marjoGeen "pakjedrager" ... Moeten niet, een feestje als het niet meer hoeft! Niks aan, als het er op aan komt! Alle roeren moeten zeker om, of ben ik nou lam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 niet om het een of andermaar ik ga naar mijn bedje toewelterustende bijnadromende:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Do so, ik ook.Welderust, allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Niks aan wanneer het eropaan komt?Ik heb ook nooit gesnapt wanneer nu het puntje bij het paaltje komtdaar ga ik nu toch maar even echt over dromen en over lentekriebels en over lammetjes en over geen alcie en zodeinderdaadbijnadromende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Er is herkenning van deze kant, Babble. Ik denk van die kant ook. Vandaar de "geen reactie".De arrogantenaarbedgaande Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Er is geen sprake vaneen puntje, nog een paaltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Noch, of nog?De afvrager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Redt jij 't nog wat, Marieke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Staan er nog 2 ingelogd, na 't antwoord zijn ze weg. Die offtime minuten, ADB, Bah!! Nou jah, ff Capricorne One op de Beeb uitzien, en dan weet ik zeker dat ze nooit op de maan geweest zijn. Of toch wel? En zijn ze nu straks wel echt verzekerd?Rattler Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden