VM1 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Allez nog effkes terug om ons Belgenland hoog te houden!!Niet direct zijne beste maar toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Wil en mag hier geen teveel privee zaken vooral foto's plaatsen ,maar je zou de foto moeten zien van da Lady ,ikke en Arno! Wel met een duvel glas dus dat hebben we af geschaft maar voor de rest cool!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Hoi Tasseke,Wat bedoelde dat krengetje daarmee dan? Dat je er jenever in kon gooien of zo?En ik ga kijken Vm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Zooo alles bij elkaar voor de belasting morgen...Wat is dat toch elk jaar een "naar, bizar, ongemutst"werkje..Ha Tas, joh nog een paar jaar kan ze m lekker thuis op zichzelf vieren,heb je al die gremlins ook niet meer op je schouder.Hoi BebeWelkom op t forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Hoi Witte, dank je voor je welkom.Tipje: leg alles wat het hele jaar binnenkomt direct apart... heb je volgend jaar alles in 5 minuten bij elkaar ( wat je voor de belastingaangifte nodig hebt dan he, anders wordt het nog een grote stapel ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ja nou ja dat is ook zo hoor BebeIk zeur eigenlijk want ik kan het zo pakkenmaar tis echt altijd zo een klusje waar ik totaal geeeeeen zin in heb, ken je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Goeie avond lieve mensen ik ben weer terug. Wat is er veel geschreven zeg.Ik heb een heerlijke middag gehad, lekker gegeten, en de film Avatar nog een keer gezien. Lekker ontspannen en gewoon erg gezellig. Nu ga ik afsluiten want ik ben toch wel moe. Kan ook niet anders als je zo lekker ontspannen op de bank hangt.Dus mensen voor iedereen een hele fijne nachtrust en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 ja inderdaad!lekker een mixjehet ergste is nog wel dat ik het nooit lekker heb gevonden verder geen probleem hoor, ik constateerde het evenmaar toch....twee jaar lang heb ik niets in huis (niet liegen een fles wodka, maar die gebruik ik om mijn muis mee schoon te maken) dit was voor het eerst dat ik weer drank in huis had.eigenlijk is het wel goed dat ik dat even bemerkte want nu kan ik me voorbereidden op het weekend als het echte feest losbarst.het ziet er gewoon raar uit al die lege flesjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Lady en Vm,Ik vind het wel mooi maar wel een beetje triest klinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Truste bolletjeHeerlijk voor je dat je zo een gezellige ontspannende dag hebt gehad.Leuk om te lezen dat je er ook zo van genoten hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Komt hij dan weer Tasseke? ik vind het nu al raar dat mijn pedaalemmerzakje niet meer rammelt van alle bierdopjesen welterusten Bolleke, slaap lekker X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Tas, nog gefeliciteerd met V's 18 jarennou maar hopen dat ze ook volwassen wordt:DBe, je lijf vraagt extra vocht en heeft dat nodigvoor het ontgiften, dat gif moet eruit en dat verklaart ook het slechte slapen, heeft bij mij wel maanden geduurd, maar ja datben ik, voor jou kan het anders zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ik ben daar altijd heeel snel mee Witte, des te eerder heb ik mijn centjes terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 truste Bol!!Avatar!dat is een aanrader mensen, ik heb hem ook al gezien ennnnn niet in slaap gevallendat wil het wat zeggen, als ik bij de les blijfooit eens in de bioscoop en klein traumaatje opgelopen en sindsdien ben ik geen filmmens meer, maar Avatar die zou ik nog wel in de bios willen bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Jaaa idd Bebe ik moet t ff positiever zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Tc-matic dus!met die bewust zin in't midden ergens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 waar gaat die over dan Tas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ik snap het Jane, het is voor iedereen anders dus.Ben natuurlijk ook al die jaren redelijk beneveld (understatement van het jaar) mijn mandje ingerold en was dan zo weg.Werd meestal wakker de volgende morgen met tv en licht nog aanHeb voor vannacht Dr.Vogel Dormeasan, dan gaat het vast beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Welterusten lieve menseneindelijk bijgelezendat er elke dag weer zoveel gebeurtsoms denk ik was het leven maar wat saaier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 bedoel je dat kleine krengetje be?als dat zo is dan moet ik hem toch een compliment gevendan is het een volhoudertje, houdt ik wel van, beetje pitnah, ik hem zo erg uitgelachen waarschijnlijk heeft hij nu een minderwaardigheidscomplexmaar tja, het blijft een krengetje dus je weet het nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 quote: Originally posted by: ladytinneHij zingt 'k hem n klentje, moar 'k schiet verre....(westvlaams) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Heb vandaag ook een 'Witte' tegengekomen op het vlaamse forumToch nie aan't overlopen zeker??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Grapje hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 witte,moet ik nu echt een film van 2,5 uur samenvatten???ok vooruit dan maar.........nah, geintjehet is die 3d film waar zoveel reclame voor is gemaaktheb dan wel geen 3d thuis maar toch waren de effecten wondermooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 ik heb hem gehoord Lady.. maar van de rest versta ik niet zo heel veel hoor ah nu even in het engels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden