Emmaroos Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Dat heb ik lieve Isa en er schijnt heus een klein lampje maar ook wel voor jou, heb net in de gauwigheid wat gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 E:present:Dat van dat rollenspel ken ik ook al 51 jaarMijn echte ik komt nu zo nu en dan even boven water kijkenen ik weet niet of ik daar altijd wel zo blij mee benook ik ken die persoon nog niet zo goedde realiteit is niet altijd even leuk zonder benevelingmaar wat ik net al schreef het is niet alleen kommer en kwelen misschien met volhouden dan komen we er welik ga er in ieder geval wel voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Isaklikkerdeklakik stuur jou zo een pbtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Goed zo Babble, ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ben met Isa op msn.Heb jij dat ook babble? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Tot mijn schande heb ik nog steeds geen msn:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 foei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 morgen is er weer een dagtot laterszzzzzzzzzzz..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Maar ik ben nog later..overigensnog gefeliciteerd met je baan had ik nog niet gezegddus bij dezegun het je van hartetenminste één alciedie gered is...voor de arbeidsmarktMisschien lees je dit niet meemaar dan heb ik het toch gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden