Hermie Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ik wens jullie allen nog een fijne avond/nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hermie wat voor 'n kleur had die kat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Een hele mooie rooie met een witte bles en borst en witte pootjes. Foto komt. Is geen wedstrijd hoor ben wel heel erg benieuwd hoe jullie beiden mijn skattie interpreteren:present:Aanpassing: tijdens de bevalling van mijn dochter thuis heeft hij de gehele tijd naast me gelegen/gezeten, mentale steun geven. Helaas 3 weken na de geboorte van dochter is hij overleden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Nee lieverd ik zie het ook helemaal niet als een wedstrijd hoor, en als Wing het wil doen is het ook prima. Het gaat er om dat jij een schilderij van een dier krijgt dat jou heel dierbaar is geweest, dat is het belangrijkste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ik g er altijd vanuit dat een schilderij geld kost...En dan nog wel 2 schilderijen Hermie??Maarre als jullie het gratis doen, ik ben ook gek op schilderijen van mensen die ik kenalhoewel in dit geval "kennen"een groot woord is natuurlijk.Dus Bol, Wing, ik geef me ook op als ze gratis zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Moet de verf ff drogen Akelei?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ja gaat lekker hoor hier AkeleiJij bent ook lekker bezig he, tenminste zo klinkt t wel?Good for youDeze ff voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ik vind het prima Wing. Kijken of we Hermie blij kunnen maken met onze schilderkunst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Trusten Caro en een likje terug aan Max. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ik ga alvast mn pecee uitzetten en kijk dankbaar terug naar een gezellige fijne dag zonder drank x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Goedenavond allen,Ik open net de site, blijk ik nog ingelogd te zijn. Sinds de afgelopen nacht.Nu eerst maar even wat bijlezen, is toch moeijlijk typen met 1 hand (in de andere zit een ijsje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Dat vind ik mooi om te horen AkeleiBen echt blij voor jedat verdien je nl wel!Metr kleine stapjes kom je ook waar je zijn wilt.Truste Caro enne geen likje terug hoor voor max:oLekker he Isa,gewoon lekker je kop erbij houden nu.Niks wegdrinken, je zou t alleen maar uitstellen+ een kater op de koop toe hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Isa, stand up for your rights!Welterusten allemaal..... tot morgen weer...xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 goedenavondIsaWat vervelend voor je!Maar zoals er al meer zeiden, sluit ik mij bij aan.Kom op voor je rechten. Het is nu wel duidelijk dat hijvoor zichzelf kiest dus jij ook, wat let je.Het huis is van jullie allebei. Je hebt al genoeg opgegeven.Je huis, je hond, je bent al die tijd bij je ouders.Staat enorm positief in het leven.hebt hem al die tijd je hart gegeven en nog zou je dat willenlees ik tussen de regels door... of heb ik het mis...Maakt ook niet uit.Je hebt nu een leuke baan, je krijgt lekker veel meer euries,Hou de spirit going, kies voor jezelf, je hebt hard genoeggevochten en dit kan er ook bij, je bent gegroeiden ik benervan overtuigd dat je het allemaal aan kan. Ook dit.Ik vind hem erg egocentrisch overkomen. Maar dat is mijn oordeel enik ken hem niet. dus eigenlijk heb ik niets te zeggen, maardoe het lekker toch. Hij gooit je eerst het huis uit, laat je dantijdenlang in onzekerheid etc etc. Hij heeft ook een aandeel in een relatie die niet goed liep. Draag niet alles op jouw schoudersalleen Isa want dat is niet de realiteit. Natuurlijk is dit een dikketegenvaller die je een rotsmaak bezorgt...maar ook dit ga jeoverwinnen, zeker weten! Ga ervoor! Sterkte! TRALIDADIDAAAA onthouden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Klopt Akelei dat zijn twee schilderijen die ik gemaakt heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 quote: Originally posted by: Carolien.................Doet me denken aan Toon Hermans:Ik zit hier voor het raam, mij stierlijk te vervelen.Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen........................Is van Wim Kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Goed lieve mensen. De comp. gaat weer uit en ik zo naar bed. Ff hart van Ned. kijken want ik ving net met een oor op dat hier in Boekel er iets naars gebeurd is. Nou zijn er hier vanavond al een paar ziekenauto's met zwaailicht en een flink lawaai voorbij gereden.Trusten.O dat ongeluk is een 100mtr. bij mij vandaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Tsjonge jongeIsa sorry....Schrijf ik zelf dat ik geen adviezen wil, loop ik ze zelf uit te delen:wacko:Hè, ik leef ook zo met je mee....Vergeet alles wat ik heb geschreven en doe het zoals jij dat wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Dag Bol tot morgen, slaap lekker straks .Ben heel benieuwd naar je schilderij straks en dat van Wing voor Hermie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 He, bah wat naar Bol...Dat zijn geen leuke dingen.Herkenbaar Coco,Je wil soms geen adviezen geven maar somsmoet je gewoon ff iets zeggen he.Ik herken precies wat je zegtZonder dat je het wil, heb je al iets getikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ik wil even aangeven dat ik meegelEzenhebmaar ben net terug dus doe het even rustig aan ook invbm lcht hartifarct en het niet slapen dor de psychoses en is me allemaal nog even te veel.sorrydaarvoor,morgen doe k mn best om weer mee t schrijven heb net 11 verplichte tabletten ingenomen en morgen om 8 uur weeer en om 112 uur weer en om 18;00 weer nemen da n de laatste dosis om 22;00dus ben erg moe en onrustig,ik moet wel terug naar de klinek intern en dan 5 weken brrr maar mis de veilgheid wel van de kliniek raar he,ben erg blij bij mn gezin tezijn maaar wik ook graag terug weer de veiligheid i n maar 6 april kan ik terug voor intake dus duimen voor me'[morgen reageer ik op de resrXXXsUUSJE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Witte Ja en ik zal je zeggen: ik had nog wel veel meer willen schrijven Ohw Bol getsie, hoop dat het meevalt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Suusjede duimen draaien hier voor je sterkte hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Suusje, heel veel sterkte. Isa jij ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Twee hele grote duimen draaien hier voor jou SuusjeIk wens je zoveel sterkte toeIk vind het echt naar te lezen dat ze zo slecht met je omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden