witte Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Emmaroos ik hoop niet dat je denkt dat je teveel plaatshebt ingenomen vandaag, want dat is dus echt niet zo he.Is soms gewoon ff nodig om alles weer goed op een rijtje te krijgenNiks mis mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Nou dat dacht ik wel even maar het is zo vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Hoi hoi,2 dagen niet op forum geweest, niets bijgelezen, alles goed met iedereen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Alles is weer prima hier fotograafLeuk dat je nog even langskomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Meid ER, ik gun je dat je hier je plekje hebt!Zó belangrijk!!Ik moet zo wel weer slapen. 1e poging lukte niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Alles goed Foto, welkom op dit late uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Opnieuw welterusten (sorrie fotograaf!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Truste CathyIk hoop dat je morgen weer opnieuw de strijd aangaatmbt rokenHet is niet makkelijk...Ik hoop datje nu wel kunt slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Nou slaap dan maar lekker Cathy, het waait hard hier in het noorden.Kun je altijd zo lekker op slapen, de dorpsgeluiden door het open raam, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Holymoly tis 1 uur!!!!!!!!!!Ik ga snel afsluitenMorgen vroeg opLaterzzzzzzzzslaapt lekker ER en wees aub weer een beetje trots op jezelfJe hebt eeen goeie beslissing gemaakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Welterusten Witte, slaap lekker en dat btrots zijn komt weer.De erste stap is gezet inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Wat voor beslissing Em? Heb ik veel gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Cathy en Witte, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Ja heel heel veel Foto.De beslissing om toch weer aan de Refusal te gaan.Eerst wilde ik dat niet maar het is toch beter voor mij.Verder sta ik op iedere bladzijde, heb veel van mezelf laten zien maar het zij zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Ik zal proberen wat bij te lezen.Ik moet leren om te selecteren, want anders ben ik altijd klaar met lezen als iedereen op 1 oor ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Heb ik ook vaak hoor, kom ik 'savonds, zegt iedereen al welterusten.Logisch want ze moeten vroeg op en ik ben een avond/nachtmens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Hoi nachtbrakersik laat ook nog even mijn rugzakje zienalles bijlezen is even niet te doen, maar ik zal zeker een poging wagenik zag in ieder nogal wat bespiegelingen langskomen over het geloof, die ik zeker nog eens langs zal lezen en van jou Emma:present: wil ik ook alles zeker lezen.Jouw beslissing omtrent refusal is de enige juiste naar mijn idee. Wat je hebt moeten doorstaan onlangs zal je zeker niet weer willen en de werking van dit middel is derhalve alleen maar sterker. Zelf slik ik dagelijks een tablet en heb op de eerste paar dagen na het starten (een vieze smaak) geen enkele negatieve bijwerking kunnen ontdekken. Misschien dat dat bij jou wel anders is, ik vermoed dat de bijwerkingen waar jij eerder over schreef mogelijkwijs toch aan andere medicatie toe is te schrijven.:camera:graaf, jij moet wel een echte fotograaf zijn, die de doka niet kan missen, want ik zie je altijd langs komen als alles donker is. Heb je nog zoveel te ontwikkelen op de ouderwetse wijze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Lief wat je zegt Babble.vermoeidheid staat toch echt in de bijsluiter en ik ben zo overdreven moe geweest dat ik niets meer kon, maar ja komt het van de Refusal, van de andere medicatie inderdaad, van de overgang.... ik weet het niet, ik wacht af.Trouwens jij bent zelf ook vaak laat hier toch?, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Klopt Babble.Ik ben kunstenaar en maak voornamelijk zwartwit foto's. Dat doe ik nog steeds op de ouderwetse manier. Digitaal haalt het kwalitatief nog lang niet hierbij. Maar ik wil ook het gevoel, het creatieve gedeelte, niet missen.Kleurenfoto's maak ik wel digitaal.Afgelopen zaterdag op een jazzfestival weer 8 rolletjes volgeschoten, dus ik heb het er weer druk mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Nou ik kruip onder mijn dekbedje en gun mijn lappie eindelijk haar welverdiende rust.Tot morgen en laat het voor ons allemaal een goede vrijdag zijn.Liefs Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Ik had dat al eerder van je gelezen, dat je kunstenaar bent op dat gebied.ben ik wel een beetje jaloers op, want vroeger was ik ook gek op met name de zwartwit foo's en heeb best enige uurtjes in de doka gestaan (ik had een heel oude Duitse vergroter, waar ik mijn lens van mijn fototoestel op zette) en heb er over nagedacht er verder in te gaan. Toen heb ik die keuze niet gemaakt omdat ik bng was daar geen boterham in te kunnen verdienen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Hee!Bloed kruipt..Hier ook alle doka- spulletjes wegJammmer Huh!Foto, leuk bezig!Zo te horenNieuwsgierig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Ik kan er ook niet van leven, hoor! Bijna niemand. Dan moet je ook dingen doen die minder creatief zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Jammer van de digitale fotografie is dat het niet aanspoort om goed te kijken naar mooie belichting of een goede compositie. Dat vond ik nu altijd het leukste en nog nu veeeeeeeeeeele jaren later kijk ik nog anders om me heen dan anderen. Ik ben dan ook blij dat mijn dochter deze week tekenen heeft gekozen als keuzevak op de middelbare school. leert ze ook goed kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Ik zal binnenkort proberen wat foto's te uploaden, Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden