Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: fotograafWow, Guinan, wat leer ik hier veel! Nóg een gave:FUBAR = fucked up beyond all recognition Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 hahahaha,ik dacht dat LOL altijd een benadrukking was dat er ergens de draak mee wordt gestokennet zoals ik vaak onderaan zeg "grapje"nou zo leer ik ook nog eens iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: GuinanFUBAR = fucked up beyond all recognition :$ nu moet ik iets bekennen, mijn engels is niet zo best.Translation please? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Volgens mij moet ik nog ergens een (hele lange) lijst hebben met al die afkortingen, zat vroeger veel op een Amerikaans forum, daar staat het bol van die afkortingen.Ik zal we es zoeken.Zit nu tussendoor op FTD te kijken of er nog iets van het web te snaaien valt. 'De Troon' is al aangkondigd, die kan ik morgen downloaden, ik had het eerste kwartier gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Hee, Guinan, zit jij ook op FTD? Te gek, he? Hij draait bij mij op dit moment ook weer op volle toeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: fotograafquote: Originally posted by: GuinanFUBAR = fucked up beyond all recognition :$ nu moet ik iets bekennen, mijn engels is niet zo best.Translation please? fucked up = gemoldbeyond all recognition = letterlijk: voorbij alle herkenbaarheidmag je er zelf góed nederlands van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Komkommertijd bij FTD momenteel - of misschien heb ik al zó veel binnen dat ik nu eindelijk kritisch word ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 thanks, Guinan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 gna, die connecties zijn wel aan jouw toevertrouwdhoe dan ook, ze kunnen toch niet om je heen dierenleed dat is verschrikkelijk, krijg zelf dan de neiging om ze dezelfde ervaring te schenkenmaar goed, ik ken ook je enthousiasmeoverdenk het eerst goed en bereidt jezelf goed voor.als mensen zover kunnen gaan dat dieren mishandeld wordendenk jij dan dat ze jou met compassie benaderen?het zou wel eens een harde en lange strijd kunnen wordenin ieder geval voor mij zeer begrijpelijkkinderen en dieren, daar breek ik met plezier alle heilige huisjes voor af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: SpudOeps! Guinan, blijkbaar ben ik niet zo´n oplettende startrek kijker als jij en de rest van mijn familie. Guinan en een monitor komt voor mij mannelijk over. Als je hier een eigen av zou kunnen plaatsen, was een foto van Woopie als Guinan geweest, dat herkennen de meesten dan wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 he gat!een broek onder je rok?als ik dat ga doen, gedraag ik me nooit meer netjes maar tja, ik doe alles verkeerd omin den joggingpak boodschappen doenen in een rok de tuin opruimenen gewoon door blijven zeuren over die ladder in mijn pantydan lijkt het net echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: GuinanKomkommertijd bij FTD momenteel - of misschien heb ik al zó veel binnen dat ik nu eindelijk kritisch word ? Heb je "De hel van 63"al? En "Mar Adentro"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 grappig eigenlijk dat iedereen zijn eigen associaties heeft.Zo noem ik mijn monitor lena, het is een mooie iele schonedaarentegen noem ik mijn toetsenbord Dombohoe kan dat eigenlijk dat we allemaal bij dode dingen een vrouwelijk of mannelijk gevoel krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 ik heb toch de stoute schoenen aangetrokkenik ga even wandelenben op dit moment mijzelf erg aan het negerenliever nu even de klappen dan van de week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: tassekegrappig eigenlijk dat iedereen zijn eigen associaties heeft. Zo noem ik mijn monitor lena, het is een mooie iele schone daarentegen noem ik mijn toetsenbord Dombo hoe kan dat eigenlijk dat we allemaal bij dode dingen een vrouwelijk of mannelijk gevoel krijgen? ??????????????????????????????????Ik denk helemaal niets bij dingen en geef ze nooit namen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: fotograafquote: Originally posted by: GuinanKomkommertijd bij FTD momenteel - of misschien heb ik al zó veel binnen dat ik nu eindelijk kritisch word ? Heb je "De hel van 63"al? En "Mar Adentro"? Nee, waar gaan die over?? Als ik 'hell' lees klik ik meestal gelijk door, hahaEn Mar A Dentro, is dat DVD of DIVX ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 nou dan hoop ik dat je zakt voor het examen!een volwassen spud dan wordt het wel erg saai!tuurlijk, goed opletten tijdens die cursusvoorbereiding is tenslotte het halve werkrustig en weloverwogen handelenhmm, klinkt makkelijkeitje toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 hi,tuurlijk zijn jullie geen dooie dingenmaar je avatar wel!moet er toch niet aan denken om de hele dag met dat masker op te lopen.mijn boekjes zijn dan misschien onzijdigmaar de rust die ze uitstralen..............ha, die past ook niet echt bij me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 heeeejjjjj..... mooie film over Anton Pieck!! Hebbes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 op de valreep dan nog evenWat is FTD?Frans te dronken?en dat is al zo vaak gebeurd dat je er nu niet meer tegen kan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Tot gauw weer Spud!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: tassekeop de valreep dan nog even Wat is FTD? Frans te dronken? en dat is al zo vaak gebeurd dat je er nu niet meer tegen kan??? Hahahaha!!!! Nee hoor!Da's een site waarop je kan zien wat er allemaal voor films enzo op internet geplaatst worden, dan kan je ze downloaden en op DVD branden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Guinan, Mar Adentro is een spaanse film uit 2004, heel mooi:Ramón (Javier Bardem) ligt al bijna 30 jaar krachteloos in zijn bed, onder de hoede van zijn familie. Zijn enige uitzicht op het leven is het raam van zijn kamer, vlakbij de zee die hij ooit zo graag bereisde en waar hij het ongeluk kreeg dat een einde maakte aan zijn jeugd. Sinds dat ongeluk is het zijn doel zijn leven op een waardige manier te beëindigen. De aankomst van twee vrouwen verstoort zijn wereld: Julia (Belén Rueda) is een advocaat die hem in zijn strijd wil helpen en Rosa (Lola Dueñas) de buurvrouw uit het dorp die hem ervan wil overtuigen dat leven opweegt tegen de pijn. Ramóns persoonlijkheid boeit de vrouwen, en het brengt hen ertoe de principes die hun eigen leven bepalen te onderzoeken. Ramón weet dat alleen zij die werkelijk van hem houdt degene kan zijn die hem wil helpen in de verwezenlijking van zijn ultieme doel.De hel van 63 is een Nederlandse film die net uit is, over die hele zware ijskoude elfstedentocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Truste Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Yesssss..... kan ik m'n gammele spaans weer een beetje oefenen!Over de elfstedentochten heb ik kort geleden nog een dubbele DVD gedownload, over 100 jaar elfsteden geloof ik, daar zal dan ook wel die van 63 in behandeld worden. 1963, het jaar dat JFK werd doodgeschoten... éééékkk.... al bijna 40 jaar geleden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden