tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Slaap lekker marjo!ik sta hier ondertussen nog steeds te twijfelen, ben al drie keer de tuin ingelopen maar te onrustig en te koud!maar ik ben weer te lui om naar boven te lopen om wat warmers aan te trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 ha nog een nachtbraker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Las ik dat net nou goed? Snert met sambal????? Is dat lekker?????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ik vond het erg lekker!Slaap lekker allen!Tas, laat je de kopniet gek maken!En anders.. radslag!!!Als het niet anders kan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Tas, zin in een dansje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 komt goed marjo!tas 1 moet even in contact komen met tas 2 en voordat ik het weet zijn ze weer beste maatjesgeduld hihihi,ik wilde al enthousiast naar buiten lopen voor de radslagmaar de katten waren de hele winter in de waripv hun behoefte in de tuin te doen hebben ze het nu op het looppad gedaanen ik ben tot nu toe er nog niet aan toe gekomen om het op te ruimenach, misschien spoelt het wel weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: tassekeduhhh katers duren meestal tot 18.00 uur 's avonds maar voel je je schuldig, of ben je kwaad op jezelf? of is het een kwestie van pech onderweg en gewoon weer doorgaan? had je er een reden toe? zo nu geef ik je even 10 minuten de tijd om te antwoorden nah, grapje tuurlijk Nou de mijne niet hoor. Ik heb een beetje dik hoofd en fluwelen tong als ik opsta maar dat is met een paar uurtjes wel weer over - of zou ik er dan aan gewend zijn geworden??schuldig?, kwaad? lichtelijk teleurgesteld in mezelf misschien. Ik had echt gedacht dat ik met die fles het hele weekend door zou kunnen, 2 kleine glaasjes per avond. Wéér wat geleerd! Als ik begin word ik gewoon hoe langer hoe onverschilliger, dat had ik vroeger niet, toen kon ik makkelijk 2 glaasjes drinken en verder niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 he spud!dat is een tijd terug!hoe is het? kan je aarden in dat verre vreemde land of ben je al helemaal ingeburgerd en eigenlijk alweer toe aan een nieuwe omgeving?Foto,het klinkt inderdaad beter dan mijn house Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 hahadat kan je wel gewennig noemen!maar die onverschilligheid, herkenbaar voor de meeste van ons, denk ik zomaarmaar dat is ook wat alcohol met je doet, je wordt makkelijker, laat alles maar waaienmaar het gaat pas echt ernstig worden als je ook onverschillig wordt over het wel of niet drinken,als je niet eens meer je best doet om de dingen te veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Héé... een man die midden in de nacht binnensluipt! ... is me al járen niet overkomen Hallo Spud, ik ben nieuw hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Pas op, Guinan, er zijn er meer! Alf... en Haddock....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 he een man die midden in de nacht binnenkruipt?waar?????net mijn bed verschoont dus dat komt mooi uit Spud,dat is mooi om te horen, zat laatst nog iets snel te lezen over je diergaardedat gaat ook goed, geloof iknou, het mag ook wel, vind je ook niet? een beetje geluk en rust in de tentof ga ik nu weer te snel en heb je alweer andere manieren gevonden om herrie te schoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Haha, Tas heeft haar humor weer terug, hoera Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 raar eigenlijk, ik heb jou en je avartar nooit als mannelijk beschouwdik ben pas veel later gaan twijfelenanderen die vragen steldenik te druk om het antwoord af te wachtendus maanden in ongewisse gebleven en het niet durven vragen :$was toch prettig om te weten dat mijn eerste gevoel gewoon goed was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Voor de liefhebbers nog een Hamel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Foto,over mijn humor hoef je je nooit zorgen te makenik raak eerder mijzelf kwijt dan mijn humor.het zorgt ervoor dat ik blijf drijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Haha Spud! LOLDeze 'New Person' is ook 'vr' hoor, wordt ook nogal es voor 'hij' uitgescholden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ik dacht ook dat Spud een man was. Zo ziie je maar, bij een nikaab is het moeilijk te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ik lees af en toe LOL, wat betekent dat, behalve plezier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 huh, heb ik dan echt zo verkeerd gelezen?het zal wel.he maar dat is balenuiteraard voor de beestjes maar ook voor jounog steeds die droombaan niet, ach misschien was het wel een opstapje om van klokkeluider je droombaan te maken.maar effies zere neusdat gaat toch aan je hart?maar hoe wil je dat gaan oplossen dan? als je de noodklok gaat luidendan kom je zomaar haken en ogen tegen, die je niet had verwachten hoe doe je nu dan je werk? trek je dat dan wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: fotograafIk lees af en toe LOL, wat betekent dat, behalve plezier? betekent ook lol eigenlijk, afkorting van Engels 'laughing out loud'dan heb je nog ROFL = rolling on the floor laughingROFLOL = rolling on the floor lauging out loud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Nee Spud, ik ben echt wel een vrouw, maar vertel: waarom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 zo jongensachtig is dat toch niet?iedeeen vult wel die bustehouder op met vanallesmaar je pumps opvullen met sportsokken is plotseling jongensachtighihihi,je hebt eigenlijk wel gelijk, het heeft heel wat jaren geduurt voordat ik damesachtig kon lopen op die hakken nu alleen nog afleren om niet in bomen te klimmen en te vergeten dat ik een rok aan hebhebben we direct de reden te pakken waarom ik een onzijdige avatar heb gekozen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Wow, Guinan, wat leer ik hier veel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: SpudHahahaha! Nu weet iedereen dat ik in het echt een meisje ben. En ja Guinan, jij had me ook te pakken. En fotograaf, is dan een man met een vrouwen avatar? Dan ben jij zéker geen Trekkie!In Star Trek Next Generation is de bardame Guinan, een rol van Woopie Goldberg, ik ben gek op beiden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden