tasseke Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 weltrusten en slaap rustig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Hee tas! Ik lees je..Uitgetherapiet en nu..Moeilijk lijkt het huh!Maakt niet uit..Ga maar schrijven meisIk geloof in jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 And eat!ga ik ook doenSnert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 is iedereen al naar bed??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 he marjo!!waar heb je trek in? maak ik even snel iets klaartja, als je het beter bekijkt ben ik alweer klaar voordat ik begonnen bennu ben ik altijd snel geweest, maar dit is een wereldrecordondertussen de muziek lekker hard aangezet, even de stress en spanning eruit danseneuuhh, hoe dans je eigenlijk op housemuziek?nah, ja ik huppel wat heen en weergrrr, ik heb altijd een hekel gehad aan oppervlakkigheidmaar het werkt wel bij me!ik zou wel eens willen dat als de gordijnen dichtzitten dat de wereld er echt niet isen die wereld mag pas weer komen als ik dat wil en ondertussen..........niet denken, niet voelen, gewoon de dag nutteloos, ongebruikt, onbegrepen en zonder enige interesse voorbij laten gaan.klinkt erg zielig maar het lijkt me toch een weldaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 hallo tasseke!toch nog iemand op zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 guinan,je bent niet alleeñ!weg geweest?, kon je niet slapen?, of zit je lekker in je hum na te genieten van de nacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Ik snap het Tas!Wil ook te snel..En wanneer nietdan dat gevoel van..Het moet sneller!We need to gooshe fraba!Het komt zoals het komt..Ik heb snert mét sambalsausuit een potjeDans maar lekker!Energie eruit..En voor jezelf wat lekkers maken!Kus meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 ik ben gewoon een nachtmens, ga nooit op tijd naar beden jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 hoi marjo!kijk es aan, de drie musketiers nog online Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Hoi Guinan!Soms kijk ik opeensper ongeluk naar water al is veranderd..En dan denk ik, tsjéé! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 uhmmm.... één musketiertje maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 há, toch nog leven in de brouwerij wat bedoelde je eerder met 'gooshe fraba' marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Rustig aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 aha! dank je voor de vertalingWat voor taal is dat, komt me helemaal niet bekend voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Guinan, was ooit een grapjeKomt uit Anger managementmet Jack Nicholson..Hoe is het met jouTrek je het wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 ja gaat best hoorgisteravond even de onderkant van de fles bekeken maar ik heb nu niets in huis (opzettelijk niets gehaald vandaag) dus de komende 2 dagen zit ik weer goed, kán niet fout gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Kijk waar je mee wilt beginnen..Je hebt al heel wat achter de kiezen"First things first.."Zet 'm op Guinan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 gaat goed komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 heb het maar bij een appeltje gehouden!Guinan een nachtmens? dat treft marjo ook hoe voel je je nu? nu nadat de kater alweer is weggetrokken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Die is allang weg, het was maar een wijnfles hihihiMaar m'n eigen 3 katers lopen hier nog wel rond hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Gna! bij uitzonderingwil ik nog wel eensnachtbraken..Nachtelijke zwerftochten hebik al heel lang niet gehad..Nope! I'm a decent girl I am! Yek..Nu: Slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 alsje het nog ziet: welterusten marjo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 duhhhkaters duren meestal tot 18.00 uur 's avondsmaar voel je je schuldig, of ben je kwaad op jezelf? of is het een kwestie van pech onderweg en gewoon weer doorgaan?had je er een reden toe?zo nu geef ik je even 10 minuten de tijd om te antwoorden nah, grapje tuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Hier is nog een musketier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden