fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Mar Adentro (DVD) staat op 03-04-10 om 17.22 u. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: GuinanYesssss..... kan ik m'n gammele spaans weer een beetje oefenen! Over de elfstedentochten heb ik kort geleden nog een dubbele DVD gedownload, over 100 jaar elfsteden geloof ik, daar zal dan ook wel die van 63 in behandeld worden. 1963, het jaar dat JFK werd doodgeschoten... éééékkk.... al bijna 40 jaar geleden! Dit is geen documentaire, maar een speelfilm (met lekker acteurs ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Aha!! Da's andere koek! Lékkere koek, Mar Adentro staat te dl-den, en die lekkere jongens ga ik ook ff ophalen.. is toch geen 'cam' he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Nee hoor, prima kwaliteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Okeee, die is ook bezig, nu kan ik gerust naar bed, mijn pc heeft weer wat te doen vannacht en ik kan morgen weer branden. Ik wou dat ik een elastieke kast had... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ik denk dat ik uitschuifbare zijvleugeltjes aan m'n kast moet bouwen, én minder gaan downloaden LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ik vind het vervelend om je hier alleen te laten, maar ik ga nu echt m'n mandje in , anders verslaap ik morgen wéér de hele dag.Truste Foto en ik hoop je gauw weer te zien hier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ik wilde net je Wie is Wie lezen, maar wow, dat is een lang verhaal, dat doe ik morgen wel.Wel zag ik dat we even oud zijn, ik ben 61. En inderdaad verfent FTD-er.Doe jij de ADB-training? Ik ben er 3 weken geleden mee begonnen en heb er een goed gevoel bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Slaap lekker, Guinan, we spreken elkaar gauw weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ja, ik ben er nu zo'n 2 weken mee bezig.Het geeft inderdaad veel inzicht in je eigen handelen, al is het maar dat je bewuster wordt van wát en waaróm je dingen doet.Ik beschouw mezelf niet echt als een alcoholist, als ik het niet in huis heb, heb ik ook geen centje pijn, maar als het er wél is dan begin ik en - heb ik gisteren gemerkt - ga ik gewoon door tot ik 'lekker soezerig' ben. Vandaag niets gehaald, dus voorlopig niets aan de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 OK meis, slapies doen, cu! (=see you) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 morge Dar,ga nog lekker slapen,het is veel te vroeg!ik heb visite, het was te koud om op het bankje te blijven zittenspreek je straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Hahaha, die is leuk PP!Kom gauw weer naar ino terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden