Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Morge TinaHoe gaat ie?Darbeterschap voor je zoon gewenst..Tassterkte Ik dacht dat ik wel eens lang op het fr zats nachts, maar ben duidelijk overtroffen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Hier ook maar een lamp aan gedaan.Sombertjes hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 slaap uit witte?ik ga weer uitloggen. met hondje lopen en mams even plagen.fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ik heb ook de lampen aan hoor Dar, en straks aan tafel een kaarsje erbij, hihi.Ellendig voor je zoon dat hij nu ziek is, maar ook ongezellig voor jou hoor, jammer, ik hoop dattie snel weer opknapt.Bol : overstroomt? Je wasmachine? Jeetje, je hebt de laatste tijd aardig wat waterproblemen geloof ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Waarom heb ik nou het gevoel dat dat bij jou toch als een heeeeel naar berichtje klinkt Adam??Kan je mij dat uitleggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ik sluit me bij Adam aan, bloemetje voor Bol :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ja Von, wie had er nog meer last van een overstroming? Was dat Caro ook niet. We hebben niets meer gehoord van waar het water nu gebleven is. Zal het toch eens aan haar vragen.En Druppie. Ben heel benieuwd hoe haar huis er nu uit ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: witteWaarom heb ik nou het gevoel dat dat bij jou toch als een heeeeel naar berichtje klinkt Adam?? Kan je mij dat uitleggen? Ohoh, als het berichtje inderdaad sarcastisch was.... dan sluit ik me bij die intentie dus niet aan:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ja Igor,Meestal slaap ik onwijs lekker uitMaar heb ik nu ook wel gedaan hoor.Ik lag er gister vroeg in.Ik zat hier en dacht bij mezelf wat doe ik hier nog????Dus ja om half 1 in bed en om 10 uur wakker worden is natuurlijk ook uitslapen, maar vroeger wakker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Bolzo dadelijk begint hier de voorbereiding van de paasbrunchjaarlijks fenomeenmaken het met zn allen klaar, ieder doet watonder leiding van , hoe kan het anders, M.Dan vanmiddag even naar mn moederEn idd gefeliciteerd met je berichten BolEn bedankt.Over mijn persoonlijk welbevinden doe ik geen mededelingen meerLaten we het gezellig houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ik weet echt niet of het zo is,maar ik heb dat gevoelIk kan er ook naast zitten en dan is jou intentie natuurlijk helemaal op zn plaats.Dat Bolletje jou bloemen verdient dat geloof ik directdus als ik jou was zou ik ze lekker laten staan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Tja,het is maar hoe je het bekijkt,de ondertoon is wat sarcastisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Hihihi, als ik het zo las was het huis van drup meer een ark geworden, kon op zijn eigen water drijven. Schijnt inmiddels allemaal weer verholpen te zijn. maar begin me wel af te vragenof dit forum misschien iets te maken heeft met al die wateroverlast. "droog staan" ....... misschien een heldere geest die denkt : ach die mensen hebben tekort aan vocht..... ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ik zal er zelf ook een aantal voor haar in een vaas zetten :present::present:Goed dat we erop geattendeerd zijn!!!Lieve Bol ik ben heeeel blij met jou op het forum!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: witteWaarom heb ik nou het gevoel dat dat bij jou toch als een heeeeel naar berichtje klinkt Adam?? Kan je mij dat uitleggen? Dat vind ik bijzonder..ik lees het helemaal niet zozie enkel iets positiefs erinHoe kan dat Witte wat maakt het dat je het naar vind? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Daar gaan we dan maar vanuit AdamWe hechtten hier veel waarde aan emo'sOmdat we al zo beperkt zijn in onze communicatieDus een hartje moet meer dan genoeg zeggen.....Eet smakelijk en bedanktvoor je serieuze antwoord en inbreng deze 1e paasdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Dar, voor jou dus ook een boeketje hoor: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ik ben hier net drie maandjes langer dan jou AlfIk denk dat het daardoor komt dat ik dat denk.Verder ga ik er maar niet op in, Want zoals jij zou zeggen:"laten we het gezellig houden" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 "Over mijn persoonlijk welbevinden doe ik geen mededelingen meer Laten we het gezellig houden "Alf, dat klinkt best een beetje triest. We houden het dus inderdaad gezellig enhet is niet mijn bedoeling hier weer een heel gesprek over op te starten, maar toch en voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 O ja ik was nog vergeten te vertellen dat Jos mij gisterenavond in paniek belde. Zijn stoma zat verstopt dacht hij. Dat kwam omdat hij zeker wist dat de thuiszorg koud water in z'n dikke darm gespoten had. Dat kan natuurlijk niet maar goed. Ik ben mee gegaan in zijn klagen. Verder klonk hij heel helder en dat deed me goed ik voelde gelijk een stuk spanning van me afvallen. Dat betekent ook dat ik, zonder dat ik er eigenlijk erg in heb, met heel veel spanningen overdag loop.Verder vroeg hij heel lief ofdat ik een borrel voor hem mee wilde nemen. Ik heb dit geweigerd terwijl ik voorheen het wel zou gedaan hebben. Ik moet hierin, ondanks ik me schuldig voel, sterk blijven. Ik had daardoor toch wel even een trekmoment maar dat was weer gauw over.Ik verschuil me achter de woorden van de arts. Die wil het niet dus gebeurd het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ik moet wel lachen om mezelf dat ik schrijf dat ik drie maandjeslanger hier benNou dat waren eigenlijk de zwaarste maaaaaaanden hoorToch grappig om te zien dat ik het nu omschrijf als maandjesDe tijd leert ons een hoop dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Het gaat ook niet over de kwestiedie mogelijk met Adam speelt, dat weet ik idd nietIk schrik er meer van dat je zo makkelijk verkeerd begrepen kunt worden iets wat me de laatste tijd ook steeds vaker overkomt, helaasDaarom schrijf ik maar wat minderover belangrijke zaken en hou het bij d&d, is minder pijnlijk alshet daar mis gaatHet zal vooral aan mezelf liggen denk ikmijn manier van schrijvenik onderzoek het, zoals ik dat van Bam heb geleerdiemand die ook nog wel eens verkeerd wordt begrepen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Dat geldt dus voor jou ook Bol,dat de tijd ons veel geleerd heeft.Moet je is bij jezelf nagaan toen je hiervoor het eerst binnenkwam en hoe je er nu in staatDan is er ook veel verandert toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Bol, dikke pluim, echt. En volgens mij verschuil jij je niet hoor. Je hebt afspraken gemaakt.... sta jij achter.... Jos probeert je de andere kant op te krijgen..... en je doet niet met hem mee. Dan mag je best het advies van de dokter meenemen in jouw beslissing. Als je hierin volhardt komt er volgens mij vanzelf een moment dat je helemaal niet meer de mening van de arts laat meetellen in jouw beslissingen. Weer een boeketje voor je, hihi. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Bolwat goed van je dat je hebt volgehouden tav JosEn dat je niet meer zo reageert als vroeger, ja dat geeft spanning maar zal je op den duur meer opleverenYvon, Darzo is het, tnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden