tasseke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Goedemorgen allemaalVanochtend al heerlijk gewandeld, echter maar een paar 100 metertis vreemd, maar ik kom vaak 's ochtends dezelfde mensen tegen en hebben dan ook allemaal hetzelfde gevoel.vandaag een welkome verrassing, iemand die ik al een tijd niet had gezien, echter in samenzijn met iemand die ik te vaak zieOp het bankje, 3 personen, allemaal verschillend en toch hetzelfdehoe rot het ook is maar niemand had woorden nodigtien minuten hebben we naast elkaar gezeten en gehuildje voelt goed aan wanneer de heftigste emoties zijn weggeebdtoen was het tijd om te vragen of beide een kop koffie wilde om op te warmenzelfs bij de koffie geen behoefte om te pratengewoon samenzijn was genoegprettig om te ervaren dat dat ook nog kanmaar potverdrie, nu moet ik wel terugtis toch onbeleefd om, na een afwezigheid van ruim drie maanden, niet te vragen hoe het avontuur is verlopen en hoe het in het algemeen gaat Zijn er nog mooie plannen voor vandaag?zijn er nog mensen die pasen uitgebreidt vieren?die vraag kreeg ik gisteren, was er helemaal beduusd vankan me namelijk niet herinneren dat ik ooit paas heb gevierd zoals de kerst.eieren schilderen is al druk genoeg voor tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Sjees Tas, das een heftige start van Paaszondag.Ben je de hele nacht doorgehaald?ff teruglezen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 pfff, ben ik niet gewend hoor, twee zielen één gedachte had bijna het gekopieerdmaar goed.................. als het goed isgaat het nu goed!tja jane, weer doorgehaald, nacht tweehet positieve daaraan is dat ik vanmiddag eindelijk wel kan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 ja het is goed zo2 natte katten buiten aan het miauwendie zitten nu aan hun paasontbijt (zij wel)en ik heb koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Onbeleefd is niet aan de ordeals je net zo iets hebt beleefdzonder woorden.gewoon zo laten, tenzij je er wat aan toe wilt voegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 tja raar he?geen woord gewisseld en toch voel ik me beter dan dat ik de deur uitgingik ga straks eens actie ondernemenvoel me niet echt happyheb mijzelf beloofd (met enige pressie) om vandaag maar eens mijzelf te verwennendaarvoor moet ik wel een snoekduik maken in de kledingkast en even de krultang opzoekeneven mijzelf bewijzen dat ik nog een meisje bengezien de maandenlange status "nog onbehandeld" niet zomaar met een toverstokje is veranderdwordt dat hard werkenmaar nu nog even niet!oeps, uitstelgedrag, gelukkig is het zondag dus het mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Nou ik was aan het bijlezendat je hebt gehoused vannachtdus mag je vandaag alles doenwat maar in je opkomt hoor!ik denk dat je je beter voelt, juistomdat het niet om woorden ging, maar om pure gevoelens.zouden meer mensen moeten doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Hahahaha,daar wilde ik eigenlijk niet aan herinnert worden.daar staat deze doos dan midden in de nacht een beetje rond te huppelen met een koptelefoon.ik houdt niet eens van housemuziek gevoelensrare dingen zijn dat, kan er nog niet echt aan wennengelukkig neemt de angst om te voelen wel afen de verwondering neemt toe trouwensheb tot drie jaar geleden niet eens geweten dat ik traanbuizen hadmaar ga je nog iets doen vandaag?iets leuks, ontspannends? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 nee, behalve de traditionele gourmet dan.dochter logeert bij vriendin, dus moet bijslapen straksen zoon is zijn ritme aan het omdraaien, ook niet best(jij doet dat ook wel soms volgens mij)en ik houd de boel een beetje bij elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ik log nog ff uit Tas,probeer nog even te slapenanders heb ik zo dag in de war.fijne verwendag en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 gelukkig zijn ze dan te moe om heftig te protesteren!tja, normaal gesproken lig ik altijd heel vroegals je mij dus in de nacht tegenkomtteken dat het niet lekker gaatmaar alles gaat gewoon weer overzeker voor de tijd dat ik een jongentje wordttraditioneel gourmetten?ik loop de laatste twee jaar met verwondering in de supermarktik weet niet beter dat we een brunch hadden, wat eieren schilderen, of naar de dienst offfff lekker luierentuurlijk heb ik een paastak in huis, maar al die toeters en bellen hier in de buurt zijn er mensen die hun hele huis weer opgetuigd hebben.ik was blij dat de kerst over was, eindelijk al die kitch bende weer opgeruimdik ben nog steeds niet klaar met de grote schoonmaak van december -januariik houdt het er maar op dat ik 30 jaar ergens in de alcoholdampen heb geleefdmaar in stilte protesteer ik toch tegen al die commercie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 je hebt gelijk Jane,neem de rust nog even, nu het nog kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ja hier nog zo een.Voor zoon net wat paaschoc. op een mooi paasservetjeals ontbijttafel. Deed ik eerder wel uitgebreid hoor, want zelf ookmooie herinneringen aan. Maar die commercie eromheen maaktzoveel anti-gevoel los, dat ik lichtelijk in verzet kom.Zoon is gek op gourmetten want BBQ doen we nooit en hij is gekop vlees en mijn zelfgemaakt knoflooksaus, dus Kerst en Pasengourmetten we voor hem. Reden om de tafel weer eens op te ruimen.Ik heb ook al jaren geen echte schoonmaak meer gedaan, pas als ik hieruit treknog eenmaal is mijn goede voornemen. Bijhouden en rommel aan de kant.Dochter zei tegen haar logé s eergister: sorry voor de rommel, nou ja zo is het hiernou eenmaal. En dat zonder sarcasme of boosheid, voor een 14 jarige,m mooi toch.Ze heeft gelijk en haar eigen kamer is precies zo, vond het wel leuk eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Oh my god, de hele nacht doorgehaald, dacht nog even te kijken naar de eerste nieuwe dagdraad en dan zo'n tekst! Dat hakt erin! Ik ga hem uitprinten en heel vaak lezen, maar wat nu? Op dit moment?Vannacht met Tasseke nog zo'n leuk contact gehad. En kennis gemaakt metGuinan. Allemaal leukMaar nu zit ik wel aan de wijn en dat was niet de bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 zeg nondejuu,vindt je het zelf ook geen tijd om af te sluiten?hopla, wijn door de gootsteen, tandjes poetsen en over en uit met de pret wat was de trigger afgelopen nacht?gewoonte? gezelligheid? problemen?Van mij mag iedereen kiezen wat hij of zij wilstoppen, minderen, gereguleerd, bewust of onbewustmij hoor je nietmaar Foto!om half 8 in de ochtend nog aan de wijn te zittendat noemen we normvervagingkom op meid, wees sterk en zorg voor jezelf!afsluiten en je rust nemende wereld draait toch door, ook als we eventjes niet kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Hoi Tas,De trigger? Gezelligheid en zwakte.De hele nacht lezen en communiceren zonder alcohol en dan toch, ineens, bezweken.Ik ga nu slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Dar, nu al of nog steeds is niet het punt.Ik heb de hele nacht niets gedronken, maar ben wel actief op het internet geweest.Pas een uurtje geleden een glas wijn genomen en daarna een tweede, en daar baal ik nu van.Ik ga nu slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Slaap lekker Foto!mooi punt om later nog eens in je herinnering terug te halenwaarom en hoe herken ik het eerder?Dar,het is alles bij elkaar, ik spring, lach en huppel dus iedereen gaat ervanuit dat alles goed gaatvervolgens sla ik dicht, sluit mijzelf op en elke taak die ook maar op een verplichting lijkt is een verplichting teveel.ik had net het gevoel dat eindelijk de rust een beetje terugkeerde, achteraf heb ik alleen maar mijn hoofd in ht zand gestoken.zolang je niets doet en hoeft te doen, dan gaat alles makkelijkhet punt is dat ik graag wil werken, dus in gesprekken sta ik open, maar schets daarbij niet het realitische beeld van mijzelf.ik sta al te hyperventileren bij de afwas, hoe kan ik nu direct de verantwoordelijkheid aan van een full-time baan?maar goed, op dit moment zijn er heel veel mensen met MIJ bezig maar dan niet persoonlijkiedereen is stellig in zijn mening en alles gaat over mijn hoofd heen, ipv dat ik geholpen wordt, krijg ik weer veel dingen terugik voel dat er iets gebeurt en vervolgens ben ik giga kwaad op mijzelfweer heb ik alles over mijn hoofd laten uitspelen, weer niet voor mijzelf opgekomen en weer zit ik met dingen die ik helemaal nit aankan.komt er ook nog bij dat ik gewoon kwaad ben..........waarom moet ik nu weer die afwijkende zijn?maar goed, je snapt het al................de cirkel is rond maar valt door negativiteit en boosheid alleen maar naar beneden.stappen terug doen!laat ik daar nu geen tijd en zin in hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Tas, dankjewel voor je wijze woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 hihihi Caro,je had het beter wel om 6.00 uur kunnen doen dus dan had je je nu niet verslikt en al gezien dat er geen drama's zijnalleen een klein gevechtje hahaha, ik win!geniet lekker van je rustige dag, het is allemaal hectisch geweestnu even tijd voor jezelf en je creatief bezig te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 woorden mogen misschien wijs zijnmaar als de woorden niet gehoord of gelezen wordendan dienen ze ook geen doelje bent dus een wijze vrouw je weet de woorden te herkennen en te waarderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 hum,hier zegt ook niemand iets!zit ik al drie kwartier met een maskertje op even snel de schade bepalen want het gaat nu wel jeuken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 ha, dat rode valt mee, gelukkigben alleen een beetje strak getrokkenmaar dat is niet erg, moeder natuur had toch iets teveel speling gegeven.dat is het niet alleen Dar,je hebt wel gelijk, het wordt inderdaad wel eens tijd dat ik iets ga ondernemen en vrijwilligerswerk of zo, daar heb ik eigenlijk wel zin.maar....ik krijg nu drie keer een keuringwsnp wil weten of ik full-time kan werkende soos doet een belastbaarheidsonderzoek voor eventuele vrijwilligerswerkmijn witte jassenbrigade heeft een keuring aangevraagd om aan te tonen dat ik helemaal niet kan werken.hmm, nu ik het zo opschrijf is het eigenlijk ook wel humoristisch!alleen vervelend dat ik drie keer hetzelfde moet doenmaar de therapie loopt ook nog steeds voor geen meterik heb toen mijn diagnose voor kennisgeving aangenomen en gewacht om de putdeksle los te trekkennu vallen er inderdaad heel veel puzzelstukjes op zijn plekmaar ik weet nog steeds niet wat ik eraan kan doen om er beter mee om te gaanik ben dus een borderliner, maar dat kan ik eigenlijk nog steeds niet bevatten, zelfs niet accepterenmaar er is ook helemaal niemand die met me aan de slag gaatvoel me net zo een klein kind met hoofdpijnze laten me de strip paracetamol zienik mag kijken, denken en fantaserenmaar daadwerkelijk slikken en van de hoofdpijn af te komen?nee die net niet.en nu stop ik met het gezeur Akelei goedemorgen,soms is het wijzer en fijner om niets te zeggen vind het fijn dat ik er gewoon mag zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Goede morgen allemaal,Fijne paasdagenIk ben terug van Frankrijk en wat heb ik toch een mooie baan, echt een lot uit de loterij.vandaag ga ik werken in het restaurant, lekker met pannenkoeken rondhuppelen;)maak er een fijne dag van dat doe ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 goede morgen allemaal.een fijne pasen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden