Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 quote: Originally posted by: witteEn wat zegt dat dan weer Jane Gaan we nu vechten of gaan we juist goed met elkaar om?? Ik weet t allemaal niet meer hoor Verrek twee kreeft adjudanten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ze weet niet waar ze aan begint!!!!!!!!! Alhoewel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 van mijn kant ook genoeg onthullingen hoor voor vandaagAnders klopt mn gereserveerdheid niet meer:)Volgens mij mag jij hartstikke blij zijn met je vrouw en kinderenJe had ze toch maar mooi allemaal aan 1 tafel met de PaasDas een zegening hoor. Je bent een rijk man wat dat betreft in mijn ogen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Alf hahaha dan zal ik eerst met haar moeten trouwen anders krijgt ze geen verblijfsvergunning.Patatekke je snapt er niets van he? Jij krijgt de sleutel en de kids van jou gaan door het luikje.Lieve mensen, ben erg blij nog even te hebben kunnen lachen. Was erg somber vandaag en meestal duurt zoiets bij mij nooit lang maar vandaag de hele dag. Dit is niets voor mij zoals jullie me kennen dus en was er zelf van ondersteboven dat dit zo lang duurde. Maar dag toch nog geeindigd met een lach. Thanx.Nu lekker beker thee en 2 beschuitjes met champignonsalade mee naar bed en lekker nog even wat lezen.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Dat is goed te horen DruppeltjeSlaap lekkerweltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Nee maar seriieus Jane, volgens mijn Ma ,die al 40 jaar met astrologie bezig is, is de maanknoop heel belangrijk!Gaat over reincarnatie ook! Je begint ergens en moet ergens naartoe, ik, zoals ik al zei kom van het schorpioen gedoe heksen gedoe en moet evolueren naar de stier, aards, rigide ernstig! Als het niet lukt kan je nog es overdoen ( cfr. boedhisme) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Dank je Witte wederomze zaten er niet allemaal één moest werkenwerkt bij SBSmaar er was een invaller:de vriend van jongste dochterEens even naar zn ascendant vragen de volgende keer..Dit vond ik nog over de Kreeft ascendant:Andere mensen bereiken weinig met redenaties en rationalisaties, een Kreeft-ascendant houdt bijna altijd vast aan het eigen gevoel.'Ik kan dus wel ophouden met redenaties.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik moet ook mn groene gevaarte nog nemen. Dank voor het herinneren, maar goed dat ik nog even kwam lezen.Dagdag, tot morgen maar weer xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Viel mee Witte, dat lezen, ik was er vandaag al eerder, dus dat scheelde weer 10 pagina's.Ikben vissen, ascendant weet ik niet. Wat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Dag Drupen voorzichtig met die champignonssalade in bed hegroeien ze op de lakenslaterbij het knoeien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Heb je nu eindelijk schaakmat Alf???Nou ja t was ff grappig vanavond dat we toch zo dicht bij elkaar in de buurt zitten toch?Ik heb er van genoten in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik ook Witte ik ookFoto voor jouascendantaan de slag meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik ga ook ongeveer slapen!Nog maals thx Alf voor Groucho!!En de rest, jullie weten vast hoeveel ik aan jullie heb!Drup ,let op met die luikjes want we komen der aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik ben t eerlijk gezegd ff kwijt fotograafen weet er zelf totaal niks van, dus aan mij heb je weinig met deze vraag, helaas.Mocht je meer vragen hebben stel ze gerust dan zien we vanzelf wel of we ze kunnen beantwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Truste VM en veel plezier bij DruppieEnne las je het?? je mag daar in bed eten........Zullen je kids ook vast leuk vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Dankjewel, Alf, ga ik zo doen, als ik mijn ijsje op heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 He DarcyJa, je kunt er nog bijhangt wel van je ascendant af natuurlijk maar die weet je vast al wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik ga zo ook eens thee zettenzonder honingslaaptheehelpt goed al zeg ik hetzelfkan ook naar mn eigen geklets luisteren val ik ook van in slaapach morgen weer naar baan 1 #$%en woensdag naar BA en vrijdag naar longarts..druk weekjeen moet nog brief schrijven voor de bond..jeemig de peemig...wat ben ik aan t doen hier?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Heee DarNou VM trekt met de kinderen in bij Druppeltje maar Alf en ik hebben er toch maar van afgeziengezien onze sterrebeelden.Op die site had ik het uitgerekend hoor Alfdus het klopt wel denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Oei, nu moet ik gaan schuilen!! Dar komt er aan! Maagd nog wel!! Alhoewel ze enorm lief is en ik een beetje gek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 quote: Originally posted by: DarMaagd Alsjeblieft dat kwam er snel uitaan maagden nooit gebrek..zoek er 77..en mijn naam is Ali(f) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Dit was een avondje "zinnen verzetten"AlfIs heel belangrijk juist als je last hebt van niet goed in je vel zitten....Wens je sterkte morgen en je weet:Aan alles komt een eind, dus ook weer aan morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ze zeggen weles Bollie forummoeder! Maar voor mij is Dar de bijenkoningin!!Waar ik heel veel respect voor heb maar ook een beetje bang voor ben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Amen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Dar??Grappig VM ze heeft vaak wel steekhoudende argumentenWitte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden