Spring naar bijdragen

Maandag 5 april 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 415
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn moeder was een goed astrologe.
Zij heeft het mij geleerd.
Ik heb veel horoscopen gemaakt.

Toen nog alles handmatig uitrekenen.
Nu is er prachtige software, maar het duiden is mensenwerk.
Een beetje helder inzicht en een goede afweging maken.

Wat niet wil zeggen, dat ik het geloof, maar de resultaten waren vaak treffend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was al weg maar zag je tip over Alf zijn link...
En nu wil ik toch even kwijt hoe wonderlijk het klopt, verbaast me want dat ik er nou in geloof....

Maar dat ~Het zal allemaal wel goedkomen~ klopt helemaal, en "de jacht op dat doel schenkt je vaak meer bevrediging dan wanneer je het beoogde uiteindelijk hebt bereikt" klopt helemaal met wat ik net nog schreef over die proefritten en die familie uit Dr.Vlimmen,

Daar ga ik in bed eens over nadenken, voor de 3e keer: welterusten.


De Optimist ~Het zal allemaal wel goedkomen~
Met een Boogschutter-ascendant ben je gericht op de buitenwereld en maak je een eerlijke, vriendelijke en idealistische indruk. Je houdt ervan je horizon te verbreden door reizen of kennis te vergaren.

In wezen ben je een zoeker, iemand die altijd op zoek is naar een nieuw doel om na te kunnen jagen, en de jacht op dat doel schenkt je vaak meer bevrediging dan wanneer je het beoogde uiteindelijk hebt bereikt. Op dat moment is de glans er al bijna af en kijk je alweer om je heen op zoek naar de volgende uitdaging.

Het kan soms heel moeilijk zijn de kloof tussen wat is en wat zou kùnnen zijn te verdragen. In een intiemere relatie kun je geneigd zijn tot een voortdurend heen en weer zwenken tussen de drang naar vrijheid en de behoefte aan gebondenheid en innerlijk blijf je eigenlijk altijd een vrijgezel.

Andere mensen zijn niet altijd gediend van je soms tamelijk moraliserende manier van iets verkondigen (bij voorkeur De Waarheid..).


--------------------------------------------------------------------------------

Meer weten over het teken Boogschutter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hangt ook van het zonneteken af en het midhemel.
En de overige planeten.
Iets kan zo dominant zijn, een goed of slecht aspect hebben,
dat de ascendant, niet veel meer inbrengt.

Vierkanten, opposities, conjuncties, daar draait het om.

Groet van de sterrewichelaar.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet dat er iemand is, maar schrijf toch maar eventjes wat.

Ben gelukkig weer met mijn vriend in gesprek gekomen. We zijn er nog niet, maar er is weer een opening tenminste. Ik had een knap beroerde week. Die laat ik heel graag achter me.
Pfff, ik kan weer even ademhalen. Ik was gisteren zelfs mijn stem een beetje kwijt door alle emoties, ik piepte alleen nog wat.... tsssj

Tja, als ik alleen wil wonen hoeft de relatie toch nog niet uit te zijn?
Daar was onduidelijkheid over... en verder moeten we beiden veel stress en oude zooi verwerken...Iets wat beter kan als je in je eentje bent. Maar toen ik dacht dat het toch uit was.... brr nóg meer stress erbij....

Ik ben benieuwd of alle kreeften trouwens van die vastbijters zijn als dat ik dat ben?
Heb nog een smakelijk stuk van de conversatie hier gevolgd vanavond..... lekker.


Tssss Soothe..... dit is wel heeeel bijzonder; ik lees net jouw stukje en heb je het ook over dat vasthoudende!!!!?
Eng, ben je paranormaal ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...