Soothe Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Eerlijk Marjo,Ik hoop dat je op een dag weer met me meehuppelt.Houd vertrouwen, dat is de basis om door te gaan,op de hobbelige weg.Liefs Mike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Mijn slotwoorden voor vannacht:Zo hoort het mijns inziens op een forum, iedereen mag zijn of haar eigen mening hebben en geven zolang het betamelijk is. Ik sta achter de mening van Babble en geloof absoluut in de integriteit van Caro.Zij had geen andere keus, was tot deze actie gedwongen door de posts van Druppeltje. Ze heeft dit gedaan om haar te redden. Het is toch alcoholgerelateerd?We weten toch allemaal dat alcohol en eerlijkheid niet door 1 deur kunnen? Drup mag zich gelukkig prijzen met zo'n vriendin!Maar ja, dat is mijn mening, hoeft ook niet iedereen het mee eens te zijn.Mening van een weduwe van een aan de gevolgen van alcohol en leugens gestorven echtgenoot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ik denk eigenlijk dat je iemand op deze wijze net over een heel akelig randje kunt duwen....Dat moet niet.Het zegt ook iets over: niet om kunnen gaan met de machteloosheid dat je iemand niet beter kunt helpen... (Caro)Dan schakel je andere hulp in ofzo. Denk ik dan.Ik heb ter last van. Ik wil best geloven dat drup nog drinkt. Nou, ik ook.Het leert mij niets, dit alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Heb zelf een heftige avond achter de rug en ga nu slapen.Trusten.te gevoelig denk ik....xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Welterusten Cathy, hoop dat je toch goed kan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Soothe, ik huppel nog steeds!Ik pruts en piel maar watBen inmiddels op tienertoerAls ik A'dam aan doe, bel ik je!Misschien draag je een gedicht voorOf speel je een stukje..Misschien ook niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeKantoch nie slapen! Nog even deze voor de Wijze els! http://www.youtube.com/watch?v=Fiw8M3qH30sWat leuk, is dit ook op de nederlandse tv? Ik zal de links naar mijn kleinzoon van bijna 3 mailen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 toen ik dronk loog en bedroog ikover mijn drinken en rondom mijn drinkendat wil ik niet meerik herken dat gedrag bij anderen die drinkenen ben blij dat ik nu zonder dat kanvandaag in ieder geval weer een dag op deze wijze geleefdwelterusten aan zij die gaan slapen of dat graag zouden willen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Voor jullie ook een goede nacht gewenst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Cathy- Babble trusten.Hond uit geweest, Soothe ook naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Altijd welkom Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Jeetje wat is het hier nog druk???Ik heb niet bijgelezen en dat ga ik nu ook niet doen, veel te laatIk kom ff iedereen weltrusten wensenFijne chat nogen morgen gezond weer opLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Truste Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Slaap lekker Witte, relax! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Zelf heb ik een paar maal gedronken tijdens de afgelopen 2 jaar,ik heb er altijd voor gekozen om dat hier te schrijven.Het heeft mij verder geholpen.Het zou weinig zin hebben gehad hier te schrijvenals ik dat niet gedaan zou hebben.Door de draaien om mijn oren schoppen onder mijn achtersteen toch medeleven en steun van medefroummers ben ik een stuk verder gekomen.Ik ben blij dat ik altijd eerlijk ben geweest, zowel hier maar ook vooralnaar mezelf.Met eerlijk kijken naar mezelf en erkennen dat ik machteloos sta tegenover alcoholben ik in elk geval bevrijd van het liegen en bedriegen dat drinken van alcohol met zich meebrengt.Dat geeft rust.Inmiddels heb ik er een paar fijne en intergere contacten aan over gehouden.Daar ben ik erg blij mee.Integriteit is een groot goed, dat koester ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Ach Caro, soms gaan dingen zo.Ik heb de vage postings van laatst wel gezien maar er verder mij niet al te druk om gemaakt.Op termijn maakt ieder zich hier een indruk van de mensen op dit forum, ik dus ook. Maar het gaat me gewoon niet aan. Het gaat me te ver.Ik twijfel niet aan je goeie bedoelingen.Ook goeie bedoelingen kunnen echter dingen stuk maken, sorry. Hierbij wil ik nadrukkelijk stellen dat mijzelf dat ook meer dan eens is overkomen; ik nu zelfs in een uiterst precaire situatie zit waarin ik mezelf moet gaan leren te vergeven. Ik wens je wijsheid meid. Sterkte. Hetgeen ik Drup ook toewens.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden