Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wie doet er mee ?
Elke maandag en donderdag een groen pilletje
Refusal
Of een halfje of een kwartje, net wat je nodig hebt (in overleg met je huisarts)
Hier even melden dat je em netjes geslikt hebt.

Woman
Bolletje
Emmaroos ?

Geplaatst

Ja hoor, je komt hier op ma wo en vrijdag even melden dat je je pilletje geslikt hebt :)

quote:

Originally posted by:
Desi

Ik slik op maandag,woensdag en vrijdag Antabus. Zal wel niet op de een of andere manier mee kunnen doen he?

Geplaatst

Wel bijhouden hoor,
want op deze wijze werkt dit draadje niet :angry:

overigens doe ik niet mee ondanks dat ik wel Refusal gebruik
ik neem trouw elke dag en heb daar geen moeite mee
ter info ik ben op eigen initiatief overgegaan op een halve ipv hele per dag

de groenepilletjescontroleur

Geplaatst

Dacht ik vanmorgen, ik moet dadelijk niet vergeten om een groene in te nemen, ben ik het nog vergeten zeg. Nu dan vanavond maar. Nee hoor dan ik vergeet het niet.
O ja, ben ik nog vergeten te vragen. Hebben jullie ook last van een ijzersmaak? Ik ben al lang bezig met Refu. maar de laatste jaren heb ik last van een ijzersmaak in m'n mond. De arts zei dat dat kwam van de Refu, maar dat dat zou verdwijnen. Ik heb het nog steeds.:angry:

Geplaatst

Zo ik heb hem weer geslikt hoor. Babble ja dat had ik ook gelezen. De eerste dagen, maar ik slik hem al bijna 20 jaar en heb de laatste jaren pas last van die ijzersmaak. Raar hoor maar ik zou niet weten waardoor die ijzersmaak anders veroorzaakt wordt.

Geplaatst

Net mijn pilletje ook ingenomen.
Geen ijzersmaak bij mij, afgelopen drie maanden ook niet.
Ben ook nog niet zo idioot moe dus kwam het ws toch niet van de refu maar mss van de combinatie van alle pillen.

Geplaatst

Ik heb netjes ma/wo mijn Antabus in gaan nemen. Morgen doe ik het zelf omdat ik morgen bij mijn zusje ben opletten. Ik neem hem morgenavond als P. thuis is maar ik kom het melden.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...