Beate Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 hallo allemaal, nog net 10 april, ben een hele tijd hier weggeweest. met tussenpozen toch weer veel gedronken. Nu al 3 weken niks, is leuker he? k ga nog wat themas lezen, soms is ditjes en datjes zoveel,toch lees ik daar tussen de regels door wel goeie tips om alles vol te houden. trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Allez Cathy omdat je zo lief bent log ik weer in!!Walt Whitman leg ikmorgen wel uit!!Nu kom ik nog even "kletsen", ben moe maar kan dus ook niet slapen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Gaat goed Cathy, gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Maar dan moet je wel snel antwoorden hè!!Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel ongeduldig!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Goeieavond allemaal,Goh zeg, het forum moet toch echt een mega-aantrekkingskracht hebben hoor.Of het verslavingsgevaar is super groot bij ons, ex verslaafde1 vd 2 moet het zijn, als er ex een forummer die het forum ( en tenslotte zijn wij het die het forum maken met elkaar)vergruist toch de stap weer weer neemt om hier terug te komen.Dit komt best bij vlagen voor, dat er met een hoop bombarie afscheid wordt genomen.Heb dit in de tijd dat ik hier schrijf al een aantal keer mogen meemaken.Het is geen nieuw verschijnsel dus.Hele intressante materie.Als ik nog zou studeren zou ik over dit fenomeen een onderzoek doen.Lijkt me geweldig als er op deze materie, een onderbouwd antwoord komt.Tenminste mij lijkt dat dus interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Hoi Cathy ja al met al gaat het goed, v.w.b. drinken dan. Voor de rest, ex waar het niet goed mee gaat en die ik toch al vanaf mijn 14e ken, dochter die dwars is en een komend examen.. feest dus.. not. Maar hoe gaat het met jou en ex (want ik lees wel regelmatig mee hoor)?Aanpassing: hey Hannah, welcome back! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Wie weet hoe het soort heet van dat honje van Ya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Allez!! Ik wacht al 5 , ja 5 minuten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 8 minuten al??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Soort van Teriër Em! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 VM waar wacht je op dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Jullie hebben geluk dat ik het heb afgeleerd omalles 5 keer te posten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Op antwoord van Cathy!! Zij gat me vertellen wat Walt Whitman haar leerde!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Op mij?Schatje, ik moest even naar een ander draadje... ook belangrijk.Waah, ik ben erg benieuwd naar je verdere verhaal hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Aha! Nu kan ik gerust gaan slapen!!Slaap ze Cathy!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Wordt er nu nog iets intellectueels van mij verwacht? VM, je schat me te hoog in hoor!! hihi.Leg nu maar gewoon uit wat het betekende... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Doeidoei, pit ze druifje.... daar in het verre Belgiek.... echt hoor.... goed slapen... mensje, je kan het gebruiken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Morgen!!Nu slape kindje met een blauwe teddy beer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Mmmmmm..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Witte, bedoel u mij? Mm, denk het niet eigenlijk.Ik zie nu ineens diverse berichten verder nog, waar ik op in wil gaan, Hannah, Hermie.Ik hoop dan maar dat jullie vertellen, als je zin hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Welterusten VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 ER, natuurlijk, ik wou je niet over het hoofd zien hoor.... hoe is ie? Heb je nog zin om iets meer te zeggen?Gaan we elkaar een keer zien te Gr. Onder de toren?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Marjo, je bent weer ingelogd gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Hee Hannah,Ik lees net je vraag pas.Nee ze zijn hier de laatste tijd niet meer geweest, voor zover ik weet.Truste VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Dat doen we, dat lijkt me echt superleuk.Woon jij in de stad zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden