Spring naar bijdragen

zaterdag 10 april


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga ook afsluiten, nog even tevee kijken en dan straks speurtocht naar Poesje :(
Ik laat gewoon Zowie loslopen door de wijk, die vind er wel.
Ook wel weer wat leuks want ik heb op een datingsite contact gezocht met een leuke man. Zou wel te gek zijn als ie mij dan ook leuk vindt toch.
Denk alleen dat het buikdansen beetje afschrikt bij eem hoop mannen omdat ze het verwarren met een lapdance. Maar deze schat ik wel kunstzinnig in :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje, wat fijn dat je je zoontje morgen weer ziet!! Geniet er van. Dan weet je waar je het voor doen moet en zult gaan doen.

Zo, ik ben er even weer.
Ik heb een paar dagen rustiger kunnen worden en wat aan de relatie met mijn vriend gewerkt.
(hard werken)
Het voelt nu beter; ik denk dat contact erg belangrijk is, ook al is alle begrip er nog niet. Contact doet leven. Contact is hoop!

Wel, ik ben hier ook omdat ik het een beetje jammer vind dat misschien mensen denken dat Cath hetzelfde is als Cathy56. Nu en dan was ik even bang dat mensen dachten dat ik het in de kop had gekregen. Althans.... wat verandert was.....?
Aan Kit zou ik willen vragen gewoon de naam Kit weer aan te nemen, ook al is Catharina dan een echte naam voor je. Bij mij is het mijn 3e geboortenaam. Desnoods verander ik die van mij. Maar ik vond het lastig even om de associatie .....
Mocht dit verwarring blijven geven dan verander ik mijn naam hier.

Ik heb gewoon doorgelezen hier, want ik ben enorm gehecht geraakt aan iedereen, en zoals dat overal zo is: de een volg je wat makkelijker dan de ander. Wat me treft is het menszijn, de warmte en hartelijkheid.
(doorgaans dus....)
Toen ik las hoe Harry vanmiddag werd aangesproken: nou dat klopt gewoon niet in mijn beleving. Ik vind Harry heel consensieus en het uitproberen van enkele drankjes gun ik hem> het is immers zijn zoektocht !? Harry - To much :heart: jij bent goed bezig!

Nou, zo maar even eerst.
Is er nog iemand om mee te klessen? Ff?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor VM: :heart:

mijn hand zakt naar de tafel en het mes
aan de afgrond voel ik me het best
daar waar liefde groeit
daar waar liefde bloeit
ga hiervoor en zegen heel de rest

slordig alles wat ik heb gedaan
onhollands maar daar komt het niet op aan
de tegenstand is groot
de medestand is dood
het is een slag waar niemand uit kan gaan

en ik ga
slapen, dromen, zweten
zweten en vergeten

en wat er tussen man en vrouw vergaat
de kussen en de tranen en de haat
daar waar liefde groeit
daar waar liefde bloeit
je leert het aan het einde van de straat

en ik ga
slapen, dromen, zweten
zweten en vergeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Marjo,

Marjo:
een elfje op de tafel
het danst en kijkt terzij
ze ziet het ganse leven als in een vlucht voorbij

die keer de neus omhoog is
vaak herkend
het mes verborgen onder tafel,
de noodzaak en voldoening proevend
want autonoom zijn wij.

Niets zo belangrijk als dat gegeven,
waarop wij overleven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sluit ook af, nog wat lezen en een laatste espresso.

Hoop dat je poes gauw thuis komt Woman.
Borretje, morgen kun je weer even gelukkig zijn en hopelijk over een paar maanden weer altijd, zet door en hou vol.
Cathy je hebt gelijk, zo lang er contakt is is er hoop en als de wil er dan ook nog is moet het goed komen.
Vlaams Meisje ik wens je de slaap waar je zo naar verlangt, misschien komt het zandmannetje langs...

Welterusten allemaal, lekker slapen en vooral mooi dromen,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees nu net pas dat Woman een leuke man zag..... spannend is dat zeg!
Maarre,.... niet direct denken dat ie niet van buikdansen zou houden! Dat hoeft toch ook niet het aller eerste te zijn wat je hem verteld?
Hihihi, pak het goed aan wijfie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The stranger asked about the pictures in the room below. "Ah! you saw them? they are my father and my dear mother: the picture of my father is very good: that of my mother is not nearly so striking - not so sweet, strong, benign, as she was in life." The stranger said: "Your life has been very various?" W. slowly: "Yes: in a sense I have had a varied life: if having very bitter enemies and friends very sweet - a good taste of both - is variety, then I have had it." The stranger had a couple of copies of L. of G. He asked W. to sign them. One of them was old. "I got it in a secondhand bookstore in Boston." W. said yes, he would put his name in them. I dipped his pen in ink and handed it to him. He asked the other fellow: "Where shall I sign?" After patient searches among his papers, turned up a loose copy of the title-page portrait, which he handed to the visitor: "I'll give you that" - then reaching for it again: "But let me put my !!

WaLt whitman!

Welkom back Cathy!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy,

Ik heb het bij dat ene biertje en dat ene wijntje gehouden.
Dat was om een uur of acht 's avonds, had de andere dag dus nergens last van.

Voel me nu op de een of andere manier wel vrijer.
Heb gedaan waar ik naar uitkeek en tegelijk vreesde, het was een anticlimax.

Ben blij dat ik hier nu nuchter zit en wil dat in de toekomst ook blijven.
Voor mijn vrouw en alles wat ik lief heb maar vooral voor mezelf.

Denk dat er toch een knop bij me om is, dank zij de AA, dank zij jullie.
Hoop dat de knop nooit meer terug gaat.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verd.... ik snap m niet VM, dit is iets Too much for me now.


Ik houd trouwens heel erg van dit soort communicatie.... waauw en voel me vereerd hoor, maar ik pak m net niet op. Snap je dat?
Hoe leg je dit een tienjarige uit? Miss kan ik dan straks kalm slapen? Anders ga ik dit vast morgen uitzoeken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee leuk Harry, dat je er nog iets over wilt vertellen.
Ik kan je zeggen dat ik dus zo'n minderaar ben, die ook allengs heeft gemerkt dat er geen ZAK aan is .... aan drinken... meestal smaakt het niet en het effect is .... waardeloos. En ieder doet het op zijn of haar manier, met heel veel respect ( van mijn kant) voor de echte stoppers!

Maar... ik vind je een kanjer!

Leuk dat er nog wat anderen komen meekletsen.
Hoe is het ER? En hoe is het Hermie?

Marjo is uitgelogd jammer genoeg. Ik wou met mijn "gedichtje" nog wat
uitlokken denk ik? :::

Contact.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...